ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

مورد انتظارترین بازی های شهریور ماه ۹۶

با توجه به مشخص شدن تاریخ عرضه دقیق بازیهای کامپیوتری در ماه های باقیمانده سال ۲۰۱۷، شاید مهمترین کاری که بتوانیم انجام دهیم اینست که تقویم خود را خالی کرده تا با خیالی آسوده و در بهترین شرایط به سراغ تجربه این بازیهای فوق العاده برویم! اگرچه بازیهای متعددی بودند که تاریخ عرضشان به سال ۲۰۱۸ منتقل گردیده است اما با اینحال اغراق نکرده ایم اگر بگوییم که امسال همچنان یکی از بهترین لاین آپ های بازیهای کامپیوتری را در چندین سال اخیر شامل می شود.

وبسایت فیلم مترجم در صدد است با معرفی مورد انتظارترین و بهترین بازیهای سال ۲۰۱۷ به صورت ماهانه، شما را در انتخاب هر چه بهترتان برای خرید عناوین مورد نظر یاری کند.

 

 دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

 گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

عکس های روز سینمایی

عکس های روز سینمایی

 

Destiny 2

پلتفرم ها: PC, PS4, Xbox One
تاریخ انتشار: September 8, 2017

مطمئنا بعد از تجربه ی فوق العاده ای که نسخه بتای بازی Destiny 2 به همراه داشت، همه ما برای هر چه زودتر عرضه شدن این بازی لحظه شماری میکنیم. پیروی حمله ی ویرانگری که توسط نیروهای پلید و شیطانی در این قسمت صورت گرفته است، آخرین مکان امن بر روی زمین به نابودی کامل کشیده شده و تمام دارایی نگهبانانِ زمین از بین رفته است؛ اما با اینحال همچنان امید باقیست و همه چیز برای آنها به اتمام نرسیده زیرا رهبران زمین مصمم هستند که با نیروهای شیطانی که قصد تسخیر زمین را دارند با تمام توان مقابله کنند و ارزش هایی که از دست داده اند را باز پس بگیرند. در قسمت دوم این بازی مطمئنا شاهد داستانی بسیار بهتر و احساسی تر نسبت به شماره اول هستیم و انتظار میرود که با ساختار Open World ی که این بازی در پیش گرفته است شاهد یکی از بزرگترین بازیهای عرضه شده در چندین سال اخیر باشیم.

مشاهده تریلر بازی Destiny 2 در آپارات

———————————————————————————————————————————————————————–

Divinity: Original Sin 2

پلتفرم ها: PC, PS4, Xbox One
تاریخ انتشار: September 14, 2017

علاقه مندان به بازیهای RPG با دوربین ایزومتریک و داستان های فوق العاده مطمئنا با قسمت اول عنوان Divinity: Original Sin آشنایی کامل دارند و آن را چند صد ساعت بازی کرده اند! ما در Divinity: Original Sin شاهد دنیایی فانتزی و البته بسیار بزرگ بودیم که شما میتوانستید در آن با همراه یکی از دوستان خود تمام ماموریت های اصلی و همچنین فرعی را طی کرده و بازی را به اتمام برسانید. حال در Divinity: Original Sin 2 نه تنها شما قابلیت این را دارید که بازی را با یکی از دوستان خود به پایان برسانید بلکه میتوانید به جای یک نفر از سه نفر بخواهید که شما را در این ماجراجویی فوق العاده بزرگ و درگیر کننده همراهی کنند. نکته جالب توجه اینست که هر یک از این بازیکنان میتوانند در حین داستان بازی به صورت کاملا مجزا تصمیمات خود را اتخاذ کرده و با عواقب آن نیز روبه رو شوند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از بازی های RPG لذت میبرید و ساعات زیادی را برای به اتمام رساندن اینگونه بازیهای نقش آفرینی صرف میکنید، مطمئن شوید که این بازی را به محض انتشار خریداری می کنید!

مشاهده تریلر بازی Divinity: Original Sin 2 در آپارات

ادامه دارد…

———————————————————————————————————————————————————————–

مترجم : مهدی طالبی
منبع : Metacritic

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی