ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

مورد انتظارترین فیلم های ۲۰۲۱

کسی چه می دانست که قرار است دهه جدید با چنین ویروسی شروع شود. فیلم های مورد انتظار بسیاری که قرار بود در سال ۲۰۲۰ اکران شوند با تاخیرهای بلند مدت و کوتاه مدت مواجه شدند. در مجموع می توانیم بگوییم که سینما از بدترین سال های تمام عمرش را گذراند. اما از این حرف ها که بگذریم امروز می خواهیم پنج فیلم از مورد انتظارترین فیلم های ۲۰۲۱ را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick) – دوم جولای

پس از آنکه سینماها در سرتاسر دنیا به دلیل فراگیری ویروس کووید ۱۹ بسته شدند، تاریخ اکران فیلم تاپ گان: ماوریک نیز از جولای به دسامبر و پس از آن نیز به دوم جولای امسال تغییر پیدا کرد. باری دیگر نیز می توانیم یکی از فیلم های دلنشین دهه ۸۰ (باز هم با حضور تام کروز دوست داشتنی) را بازدید کنیم. تاپ گان: ماوریک ادامه نسخه اول آن یعنی تاپ گان است. خلبان ماوریک (با بازی تام کروز) تصمیم دارد تا جان در بدن دارد خلبان باشد و از ترفیع رتبه و بازنشستگی استقبال نمی کند. از دیگر بازیگران این فیلم نیز می توان به جنیفر کانلی، اد هریس و وال کیلمر اشاره کرد. کروز قول داده است که در این فیلم صحنه های اکشنی را خواهیم دید که تاکنون هرگز ندیده ایم.

یک مکان ساکت: قسمت دوم (A Quiet Place Part II) – هفدهم سپتامبر

جان کراسینسکی کارگردان قسمت نخست این فیلم ترسناک خوش ساخت بود. در فیلم یک مکان ساکت از کمترین دیالوگ برای به وجود آوردن فضایی ملتهب و وهم آور استفاده شده است. در این فیلم آخر الزمانی موجوداتی دنیا را به دست گرفته اند که بسیار به شنیدن صدا حساس می باشند. بدین ترتیب انسان های باقی مانده در صورت صحبت کردن جان خود و اطرافیانشان را سخت به خطر می اندازند. پس از موفقیت فیلم اول، نسخه دوم آن نیز معرفی شد. ایولین (با بازی امیلی بلانت) در این فیلم سعی دارد به همراه بچه هایش به مکان امنی برود. این فیلم از اولین فیلم های ۲۰۲۰ بود که با تاخیر مواجه شد. کراسینسکی دوست دارند مخاطبین آن را در سینما تجربه کنند.

ماموریت: غیرممکن ۷ (۷ Mission: Impossible) – نوزدهم نوامبر

می توان گفت از تمام فیلم هایی که سال گذشته بر اثر فراگیری ویروس کرونا دچار تاخیر شدند، ماموریت غیرممکن ۷ پرآوازه ترین است. پس از چندی این اجازه داده شد که با رعایت تمام دستور العمل های بهداشتی، فیلمبرداری در بریتانیا از سر گرفته شود. کریستوفر مک کواری باری دیگر سکان کارگردانی یکی دیگر از ماموریت غیرممکن ها را بر دست خواهد گرفت. همه می دانیم که از فیلم چه انتظاری باید داشته باشیم. صحنه های اکشن واقعی بدون جلوه های رایانه ای، بدلکاری های خطرناک تام کروز و هرآنچه که در قسمت های پیشین این مجموعه دوست داشتنی دیده ایم.

سریع و خشمگین ۹ (F9) – بیست و هشتم می

حال که صحبت از مجموعه فیلم های اکشن و دوست داشتنی شد، امکان ندارد مجموعه فیلم سریع و خشمگین را از قلم بیندازیم. اکران این فیلم نیز قربانی همه گیری ویروس کووید ۱۹ شد و یک سال به تعویق افتاد. کارگردانی این فیلم را جاستین لین عهده دار خواهد بود. علاوه بر بازیگران قدیمی و دوست داشتنی این مجموعه نظیر وین دیزل، میشل رودریگز وتایرس گیبسون، حضور ستاره پرآوازه کشتی کج یعنی جان سینا نیز در این فیلم تایید شده است. این مجموعه فیلم هنوز به پایان راه خود نرسیده است و باید دید که خط داستانی آن در این فیلم چطور پیش خواهد رفت.

زمانی برای مردن نیست (No Time to Die) – هشتم اکتبر

فیلم زمانی برای مردن نیست آخرین فیلم جیمز باند دنیل کریگ خواهد بود. این فیلم نیز یکی از نخستین فیلم هایی بود که سال پیش به خاطر فراگیری ویروس، تاریخ اکرانش ابتدا به نوامبر و سپس اکتبر تغییر پیدا کرد. حال که بریتانیا به خاطر فراگیری این ویروس وارد سومین تعطیلی کشوری خود می شود، باید انتظار داشته باشیم که شاید این فیلم به تاریخ اکران اکتبر خود نیز حتی نرسد. رمی مالک، لئا سیدو، آنا د آرماس و کریستفور والتز از جمله بازیگران این فیلم به شدت موردانتظار هستند. باید دید که آخرین فیلم جیمز باند دنیل کریگ، چه سرانجامی خواهد داشت.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی