ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

نامزدهای بهترین فیلم اسکار ۲۰۱۸ – بخش پنجم

بازی مالی

آرون سورکین، فیلم نامه نویس موفق هالیوود اولین فیلم خود را بنام ((بازی مالی)) کارگردانی کرده است که کریسمس امسال به اکران عمومی درخواهد آمد. داستان ((بازی مالی)) بر اساس زندگی مالی بلوم، پوکر باز قهاری می باشد که طعمه ماموران اف بی آی می شود. هنگامی که این فیلم در جشنواره فیلم در تورنتو کانادا در ماه سپتامبر به نمایش درآمد نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد. هرچند عده کمی از آنان عقیده دارند که این فیلم برنده جایزه بهترین فیلم در اسکار شود. اما با این حال شانس بسیار زیادی برای نامزدی آن در مراسم اسکار قائل می باشند.

مادباند

مادباند به کارگردانی دی ریس ما را به دوران جنگ و نژادپرستی دهه چهل امریکا می برد. این فیلم برداشتی از رمانی به همین نام نوشته هیلاری جردن می باشد که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. سالهاست کمپانی های پخش آنلاین فیلم و سریال نتوانسته اند توفیقی در مراسم اسکار حاصل کنند اما گویا نتفلیکس بر روی این فیلم حساب ویژه ای باز کرده است و قصد دارد جایزه بهترین فیلم سال ۲۰۱۸ را برنده شود.

موضوع فانتوم

موضوع فانتوم تا چند هفته پیش نه اسمی برای خود داشت نه از تریلر آن خبری بود و طبق گزارشات به دست آمده هنوز در دست تدوین می باشد! اما به نظر می رسد به یکباره شرایط برای این فیلم تغییر کرده است. این اثر هنری حاصل دومین همکاری کارگردان پائول توماس اندرسون و دنیل دی لوئیس می باشد. اولین همکاری این دو باز می گردد به سال ۲۰۰۷ که فیلم ((خون به پا خواهد شد)) را به عاشقان دنیای هنر تقدیم کردند. آن فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم در مراسم اسکار نیز شد. موضوع فیلمی درباره طراح لباسی در دهه پنجاه میلادی در لندن می باشد.

پست

مریل استریپ و تام هنکس که هر دو سابقه ای طولانی در نامزدی بهترین بازیگران در اسکار دارند برای اولین بار است که در کاری مشترک حضور می یابند. استیون اسپیلبرگ باری دیگر اثری روانه دنیای هنر کرده است که به طور حتم می توان گفت یکی از نامزدهای دریافت جایزه بهترین فیلم می باشد.

 

 دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

 گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

عکس های روز سینمایی

عکس های روز سینمایی

 

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی