ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

نامزدهای بهترین فیلم اسکار ۲۰۱۸ (قسمت اول)

اگرچه نامزدهای بهترین فیلم اسکار سال ۲۰۱۸ در ۲۳ ژانویه سال آینده (مصادف با ۳ بهمن سال ۱۳۹۶) معرفی می شوند اما ما لیست پیشنهادی خود را از میان فیلم هایی که امسال بسیار قدرتمند ظاهر شدند (و خواهند شد) و احتمال می رود برخی از آنان در میان نامزدهای بهترین فیلم اسکار سال ۲۰۱۸ باشند، ارائه می دهیم.

نبرد دو جنس
این فیلم نگاهی با ته مایه طنز به مسابقه تنیس که بین بیلی جین کینگ (با بازی اما استون) و بابی ریگز (با بازی استیو کارل) در سال ۱۹۷۳ برگذار شد، می اندازد. کارگردانی این فیلم کمدی و بسیار زیبا را جاناتان دیتون و والری فاریس بر عهده داشتند. ((نبرد دو جنس)) در ابتدای اکران با استقبال بسیار خوبی از طرف بینندگان مواجه شد و نظر منتقدان را نیز جلب کرد. بسیار احتمال می رود همانند اسکار امسال اما استون برنده بهترین بازیگر زن شود.


The Big Sick
فیلم کمدی بسیار زیبای ((بیمار بزرگ)) که در تابستان راهی سینماها شد به احتمال زیاد در اسکار خوش خواهد درخشید. داستان فیلم برگرفته از زندگی عاشقانه بازیگر پاکستانی بنام کمیل ناجیانی (که خود نیز در فیلم بازی می کند) و امیلی ونس گوردون نویسنده می باشد.


Blade Runner 2049
فیلم ((بلید رانر ۲۰۴۹)) که ادامه همان فیلم معروف ((بلید رانر)) می باشد (که در سال ۱۹۸۲ ساخته شد) بسیار فراتر از انتظارها ظاهر شده و منتقدین را مبهوت خود ساخته است. اسکار امسال بود که فیلم ((ورود)) برنده جایزه دومین فیلم برتر سال شد و از آنجایی که ((بلید رانر ۲۰۴۹)) نیز در همین ژانر می باشد به عقیده بسیاری از کارشناسان شانسی طلایی در اسکار امسال خواهد داشت.


Call Me By Your Name
تازه ترین اثر کارگردان زبر دست ایتالیایی بنام لوکا گواداگینو ((مرا به اسم خودت صدا بزن)) می باشد که در تاریخ ۲۴ ماه نوامبر (مصادف با ۳ آذر ماه) اکران خواهد شد. او داستان فیلمش را از رمانی به همین نام که توسط آندره آشیمان نوشته شده است، انتخاب کرده است. موسیقی متن این اثر هنری را نیز سوفیان استیونس بر عهده گرفته است. بسیار انتظار می رود که این فیلم یکی از نامزدهای دریافت بهترین فیلم باشد.

 

 دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

 گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

عکس های روز سینمایی

عکس های روز سینمایی

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی