ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

نامزدهای بهترین فیلم اسکار ۲۰۱۸ – بخش چهارم

برترین شومن

برترین شومن هنوز به اکران عمومی درنیامده است اما نمی شود از تریلر آن به سادگی عبور کرد. این اثر هنری شانس بسیار بزرگی برای نامزدی به عنوان بهترین فیلم در مراسم اسکار ۲۰۱۸ دارد و آن هم به دلیل ژانر آن می باشد! ژانر واقعی موزیکال! ژانری که به نظر می آید اعضای آکادمی سالهاست از آن به خوبی استقبال می کنند. در میان دست اندرکاران فیلم نیز نامزدها و برنده اسکار سال های گذشته به چشم می خورند که از جمله آن ها می توان به هیو جکمن، نامزد چهار جایزه اسکار میشل ویلیامز و فیلمنامه نویس و برنده جایزه اسکار بیل کاندن اشاره کرد.

متخاصمان

کریستین بیل در ((متخاصمان)) در نقش افسر ارشد ارتش ظاهر می شود که باید در شرایطی مخوف در سال ۱۸۹۲ از خانواده ای محافظت کند. کارگردان این اثر هنری اسکات کوپر می باشد. استودیو ساخت این فیلم قدمت چندانی ندارد و این فیلم سومین فیلم آن می باشد. اما تاریخ اکران فیلم به ما می گوید که این استودیو روی این فیلم حساب ویژه ای باز کرده است.

من تونیا هستم

این احتمال می رود که مارگو رابی با ایفای نقش تونیا هاردینگ، اسکیت باز معروف در دهه نود میلادی در فیلم ((من تونیا هستم)) یکی از شانس های بسیار زیاد برای دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن باشد. این فیلم به کارگردانی کریگ گیلپسی ساخته شده است. ((من تونیا هستم)) توجه منتقدان را در ماه سپتامبر به شدت به خود جلب کرد. اما آیا فیلمی که تنها یازده میلیون دلار هزینه ساخت آن شده است می تواند در اسکار خوش بدرخشد؟

لیدی برد

نه تنها اولین فیلم گرتا گرویک بازیگر پرکار هالیوود فیلمی موفق می باشد بلکه می توان آن را از بهترین های ۲۰۱۷ نیز معرفی کرد. نقش اول این فیلم که به نوعی بر اساس زندگی خود گرتا گرویک می باشد سیرشا رونان است. تا کنون ((لیدی برد)) به شدت مورد توجه اصحاب رسانه قرار گرفته است به نوعی که بسیاری می گویند یکی از بیشترین امیدهای کسب جایزه بهترین فیلم اسکار امسال، ((لیدی برد)) می باشد.

 

 دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

 گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

عکس های روز سینمایی

عکس های روز سینمایی

 

 

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی