ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

ناموفق ترین فیلمها درمورد حیوانات

همیشه بچه و یا حیوانی بامزه، عامل موفقیت فیلم‌ها نیستند. اگرچه دوستداران حیوانات درصد کثیری از جمعیت را تشکیل می دهند اما فیلمی که در باب حیوانات است باید آنقدر خوب باشد تا بتواند نظرات مثبت مخاطبان را جلب کند. فیلم‌هایی نظیر «شیر شاه»، «آرواره‌ها» و «رژه پنگوئن‌ها» فیلم های موفقی از حیوانات هستند و به بازیگران، کارگردانان و تهیه‌کنندگان این نکته یادآور می‌شوند که از هر موجودی فیلم نسازند و به مخاطب نمایش ندهند. در اینجا شاهد پنج فیلم از بدترین نوع فیلم‌های حیوانی بر اساس بانک اطلاعات فیلم ها (IMDb) هستیم:

آرواره ها: انتقام – ۳

گاهی اوقات باید فیلمی کلاسیک را کنار گذاشت؛ آرواره‌ها نمونه‌ای از این فیلم‌ها است. این فیلم گاهی اولین فیلم موفق تابستانی و یا فیلم کلاسیک «استیون اسپیلبرگ» نامیده می‌شود. فیلم آرواره‌هاهیچ نیازی به ساخت دنباله و قسمت های بعدی شامل «آرواره‌ها: انتقام» نداشت.

«الن برادی» سابقه‌ای طولانی از حملات کوسه‌ها در خانواده‌اش را دارد. کوسه سفید بزرگی پسرش را از او می‌گیرد و سپس هنگامی که به کشور باهاما رفته می‌رود، کوسه ی دیگری می خواهد او و همراهنش را شکار کند.

گربه‌ها – ۲٫۷

فیلم گربه‌ها، لایو اکشنی موزیکال به کارگردانی «تام هوپر» است؛ فیلمی بدساخت که به محض انتشار اولین آنونس مورد تمسخر قرار گرفت. با وجود اینکه ستاره‌هایی همچون «جودی دنچ»، «ادریس البا»، «تیلور سوئیفت» و «ایان مک کلن» در آن حضور داشتند، کسی نتوانست از پس شخصیت عجیب نیمه گربه/نیمه انسان بر بیاید. در نتیجه دیدن این فیلم با وجود بودجه بالا و ستاره ها، در این لیست تکان دهنده قرار دارد. البته با دیدن این فیلم خودتان همه چیز را می‌فهمید.

کوسه بزرگ در برابر اختاپوس غول پیکر – ۲٫۵

از عنوان فیلم می‌فهمید که شخصیت‌های آن حیوانات هستند؛ اما چیز دیگری از عنوان آن متوجه نمی‌شوید. این فیلم علمی-تخیلی ترسناک که در سال ۲۰۰۹ ساخته شد، دنباله فیلم «کوسه بزرگ» است. پس از وقایع عجیبی مانند ناپدید شدن هواپیما و غرق شدن سکوی نفتی، زیست شناسی دریایی برای بررسی این اتفاقات به اقیانوس آرام می‌رود. او در آنجا کوسه‌ای بزرگ که به ماقبل تاریخ تعلق دارد و اختاپوسی غول پیکر پیدا می کند که هر دوی آنها بسیار گرسنه هستند. قبلا هم داستانی در مورد حیوانی غول پیکر (مثل آرواره‌ها) و زیست شناسی دریایی که باید قهرمان داستان باشد، ساخته شده بود؛ حتی موفق‌تر از این فیلم.

ایس ونچورا: کارآگاه حیوانات – ۲٫۱

سال ۲۰۰۹ سال خوبی برای فیلم‌های حیوانی نبود. این فیلم نیز همانند فیلم «کوسه بزرگ در برابر اختاپوس غول پیکر» با استقبال خوبی رو به رو نبود. داستان در مورد پسر جیم  کری (کارآگاه) است که برای اثبات بی گناهی مادرش که مظنون اصلی ربودن یک بچه پاندا است، سرنخ‌هایی پیدا می‌کند. ظاهرا کمدی بودن ژنتیکی نیست و قطعا این ویژگی در این فیلم از پدر به پسر به ارث نرسیده است.

بردمیک: شوک و وحشت – ۱٫۸

این فیلم که بدترین فیلم سال ۲۰۱۰ بود، به امید موفقیتی مانند فیلم «پرندگان» اثر «آلفرد هیچکاک» ساخته شد. این فیلم در مورد خانمی که نقش یک مدل را بازی می‌کند و یک فروشنده نرم افزار است که در تعطیلات در کالیفرنیا به سر می‌برند. متاسفانه در «هف مون بی» جایی که آنها اقامت دارند، پرندگان جهش یافته‌ای حمله می‌کنند و شهروندان را می کشند؛ اما سبک و ظرافت آثار هیچکاک در این فیلم به هیچ عنوان دیده نمی‌شود.  

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی