ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

Strange Magic ، معجون عشق و جادوی عجیب

strange 3

جادوی عجیب یا همان Strange Magic به کارگردانی Gary Rydstrom، در دنیای پری ها، اجنه ها و غول ها اتفاق می افتد. انیمیشن با صحنه هایی مانند دریایی از گلها و موجودات عجیب به همراه جزئیات زیاد خود چشم نواز به نظر میرسد . فیلمنامه ی انیمشین بر اساس نوشته ی  George Lucbas میباشد که خود نیز اقتباسی از A Midsummer Night’s Dream  نوشته ی William Shakespeare است. البته ناگفته نماند که موسیقی متن انیمیشن بی شباهت به موسیقی Avatar نیست. شاهزاده ماریان، جانشین تاج و تخت سلطنت پری ها وقتی متوجه می شود که نامزدش به او خیانت کرده است قسم می خورد که دیگر هرگز عاشق نشود و بعد از آن شروع به نواختن موسیقی متفاوتی می کند و رفته رفته تبدیل به شمشیرزنی می شود که اخلاقیات نادرستی دارد .دنیا بین پری ها و روشنایی و موجودات بدی که در جنگل تاریک زندگی می کنند، تقسیم شده است. گلهای پامچال که برای درست کردن معجون عشق حیاتی هستند مرز بین سرزمین های روشنایی و تاریکی را مشخص می کنند. این گل ها فقط در اختیار پادشاه غول ها است. خواهر ماریان توسط نیروهای بد اسیر می شود و شاهزاده برای رهایی خواهرش به جنگل تاریک می رود.

Bog King (voice of Alan Cumming) is fiercely opposed to a powerful potion that’s created by the Sugar Plum Fairy (voice of Kristin Chenoweth). "Strange Magic,” a madcap fairy tale musical inspired by “A Midsummer Night's Dream,” will be released by Touchstone Pictures on Jan. 23, 2015. (Strange Magic © & TM 2014 Lucasfilm Ltd. All Rights Reserved.)

متاسفانه بیشتر انیمیشن در جنگل تاریک با موجودات زشت می گذرد. داستان انیمشین به اندازه کافی خاطره انگیز نیست به طوریکه به محض تماشای فیلم، به کلی آنرا برای همیشه فراموش خواهید کرد. نکته بسیار خاصی درباره انیمیشن وجود ندارد و هیچ تاثیری بر روی شما نمی گذارد. حتی بچه ها به دنبال دوباره تماشا کردن آن نخواهند بود. اگر یک چیز درباره این فیلم عالی باشد، گرافیک انیمیشن است. مشکل دیگر انیمیشن شخصیت های آن است که به هیچ وجه شما را جذب خودشان نمی کند. در نهایت زمانی که Pixar و Dreamswork انیمیشن هایی با عمق زیاد خلق می کنند، می توان Strange Magic را یک حرکت رو به عقب به حساب آورد. به گفته ی کارگردان فیلم قصد او از ساختن این انیمیشن خلق یک Star Wars (فیلم مورد علاقه ی پسرها) برای دختران بوده است. البته ظاهرا Gary Rystrom خود دارای چند فرزند دختر است و سالها است که قصد ساخت این انیمیشن را داشته است. ولی متاسفانه گفتن اینکه این انیمیشن می تواند Star Wars دختران باشد حتی نزدیک به حقیقت هم نیست! البته با وجود همه انتقادها شاید یک بار دیدنش ارزش وقت مخاطب را داشته باشد.

strange 4

برای سفارش زیرنویس فارسی انیمیشن Strange Magic به بخش سفارش ترجمه مراجعه نمایید.

شما می توانید تریلر انیمیشن را از کانال آپارات فیلم مترجم مشاهده نمایید.

مترجم : سعید ابراهیمی

زیرنویس انگلیسی انیمیشن Strange Magic

Download SRT

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی