ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

ماجراجوییِ جدید لاک‌پشت‌ های نینجا در مَنهتن

ninja 0

همه ما بچه های دهه ۸۰ میلادی، نام های داناتلو، مایکل آنجلو، لئوناردو و رافائل را می شناسیم و شاید جای تاسف دارد که هیچ یک از ما نمی دانستیم که نام آنها برگرفته از نام چهار تن از بهترین و مهم ترین  هنرمندان تاریخ بشریت و رنسانس بوده است. ما آنها را فقط به عنوان لاکپشت های نینجای جهش یافته میشناختیم و از آنجایی که بسیاری از کارتون های دوران کودکیمان در رسانه های اصلی و در طول دهه ی گذشته تجدید حیاتی دوباره یافته اند – مانند بازی و یا فیلم ترانسفورماتورها –  جای تعجبی ندارد که ما دوباره شاهد احیای یک بازی کلاسیک دیگر باشیم. عنوان “لاک‌پشت‌های نینجا: جهش یافته ها در منهتن” یک بازی چهار بازیکنه به مانند بازی های مبارزه ایِ قدیمی و دارای حالت “بقا” برای مبارزه با دشمنانی بی انتها است که بسیار یادآور بازی “لاک‌پشت‌های نینجا : لاک‌پشت‌ها در زمان” خواهد بود. حال حدس بزنید که در پشت ساخت این بازی چه کسی است؟ درست است، سازنده ی عناوین بایونتا و وَنکوییش، یعنی پلاتینیوم گیمز.

ninja 4

بدیهی است که عنوان لاک‌پشت‌های نینجا از همان قدیم نیز یک بازی چهار نفره ی عالی بوده است، به طوری که آن را به یکی از بزرگترین جاذبه های سرگمی در قدیم الیام و به خصوص در دستگاه های آرکید تبدیل کرده بود. در حال حاضر با بازی های چند نفره ای که محرک صنعت بازیسازی هستند، منطقی است که بازگشت لاک‌پشت‌های نینجا نیز موفقیت آمیز باشد. “جهش یافته ها در منهتن” در کنار گرافیکی به روز و با حالتی کارتونی که از رنگ بندی های متنوعی برخوردار است، به دنبال باز یابی روح و عنصر عناوین اولیه این سری می باشد. انتظار می رود بسیاری از ویژگی های خاص کمپانی پلاتینیوم گیمز در بازی های چند نفره اش که باعث خوش نامیشان شده است در این عنوان نیز به کار برود. اگر چه میدانیم که مدتها است بازی های آنلاین جایگزین بازیِ چند نفره آفلاین در یک مکان و با یک دستگاه بازی شده است، اما با این حال بسیاری بر این باور اند که بازی های چند نفره پای یک کنسول هنوز هم بهترین راه برای بازی با دیگران می باشد. به عبارت دیگر، به نظر می رسد که این تلاش جدیدِ امیدوار کننده، ترکیبی از ویژگی های بازی های چند نفره قدیمی و جدید است؛ یعنی هم قابلیت چند نفره آفلاین را دارد و هم از حالت آنلاین برخوردار است!

ninja 2

با توجه به نمایش هایی که از این بازی تا کنون دیده ایم، لاک‌پشت‌های نینجا سریع و آتشین اند و بازیکنان میتوانند در کنار یکدیگر برخی از دیوانه کننده ترین ترکیب های حرکتی را انجام بدهند. اگر با بازی بایونتا آشنا باشید، می دانید که نباید شاهد مکانیزم پیچیده، عمیق و شگفت آور در مبارزات باشید. میتوان با در نظر گرفتن مخاطبان لاک‌پشت‌های نینجا، که کودکان اند، این نکته را استدلال کرد که مبارزات نباید بیش از حد عمیق و دشوار باشد. اما خوب، عنوان “جهش یافته ها در منهتن” صرفا برای بچه ها طراحی نشده است. شکی نیست که این بازی به اندازه بازی های همیشگیِ پلاتینیوم سخت و دشوار نخواهد بود اما با این وجود طبیعتا هنوز هم سیستم های مبارزه ای پیچیده ای در زیر سطح مبارزات پر زرق و برق آن وجود خواهد داشت. علاوه بر آن، همکاری با لاک‌پشت‌های متعدد سرگرم کننده و لذت بخش خواهد بود به طوری که ترکیب حملات انفرادی و ساخت یک حملۀ ویرانگرِ ترکیبی مطمئنا تاثیر زیادی بر غول ها و رئسای دشمنان خواهد داشت.

“لاک‌پشت‌های نینجا : جهش یافته ها در منهتن” در تاریخ ۲۴ مِی عرضه شده است و هم اکنون برای پلتفرم های PC , Xbox One , Xbox 360 , PS3 , PS4 در دسترس است.

ninja 5

برای سفارش زیرنویس فارسی بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan ( نسخه PC ) به بخش سفارش ترجمه مراجعه نمایید.

شما می توانید تریلر بازی را از کانال آپارات فیلم مترجم مشاهده نمایید.

مترجم : دانیال مولوقی

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی