ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

آخرین نبرد برای نجات کهکشان

Star 10

حتما شما هم تا به حال متوجه این موضوع شده اید که در سالیان اخیر ، بازیهای استراتژیک جای خود را به بازی های اول شخص و یا سوم شخص داده اند و ما همچون گذشته دیگر شاهد بازیهای متنوع و گوناگون در سبک استراتژیک نیستیم . مطمئنا کمبود اینگونه بازیها میتواند یک خبر بد برای طرفداران سبک استراتژی تلقّی شود ، اما با این حال با وجود تعداد کمِ اینگونه بازیها هنوز هم در بین آنها عناوین با ارزشی وجود دارد که میتواند عطشِ طرفداران این سبک را مرتفع سازد . عنوان StarCraft یکی از همان بازیهای با ارزش به شمار میرود که به تازگی آخرین نسخه ی آن به طور انحصاری برای کامپیوتر های شخصی توسط کمپانی Blizzard منتشر شده است . Blizzard Entertainment سازنده ی سری بازی StarCraft بدون شک یکی از بهترین و معروف ترین کمپانی های حال حاضر دنیاست . این کمپانی با ساخت و انتشار بازیهایی همچون سری Warcraft و Diablo و همچنین انتشار یکی از عناوین یکه تاز در سبک بازیهای آنلاین یعنی World of Warcraft کارنامه ی فوق العاده درخشانی از خود به جای گذاشته و آن را به یک رقیبِ جدّی برای دیگر کمپانی ها تبدیل کرده است .

Star 3

بازی StarCraft II: Legacy of the Void در سبک استراتژی یا همان Real-Time Strategy جدیدترین اثر کمپانی Blizzard به شمار میرود که روایتگر رهبر نژاد پروتوس ها یعنی “آرتانیس” است که سعی دارد کهکشان را از نابودی توسط یکی از شیاطین باستانی به نام “آمون” نجات دهد . روایت چنین داستانی در کنار محیط هایی که حس آخرالزمانی را به خوبی به بازیکن القاء میکند معجونی عجیب و در عین حال لذت بخش ساخته است . گیم پلی سری بازی StarCraft را نیز میتوان به عنوان یکی از بی نقص ترین گیم پلی های موجود در بین بازیهایی استراتژیک به حساب آورد و آن را الگویی برای دیگر عناوین دانست . ماموریت های متنوع و گوناگون یکی از شاخصه های بازی StarCraft به شمار میرود به طوری که خیلی کم پیش می آید که شما در این بازی به دو ماموریت و یا دو مرحله ی مشابه برخورد کنید ! همچنین در این قسمت از بازی ما به واسطه ی قابلیت های جدیدی که به بازی افزوده شده است شاهد گیم پلی وسیع تری نسبت به شماره های قبلی هستیم . یکی از این قابلیت های جدید سفینه آرتانیس یعنی همان “نیزه ادون” می باشد که خود شامل چندین و چند ویژگی منحصر به فردِ دیگر است .

Star 9

برای نمونه سفینه ادون توانایی ساخت ساختمان هایی را دارد که علاوه بر افزایش تعداد ارتشی که شما میتوانید رهبری کنید ، قابلیت برق رسانی به ساختمان های دیگر را نیز دارد . این ویژگی از این جهت مهم به شمار میرود که با کمک این برق رسانی شما میتوانید در همان حین پیشروی در مراحل به تعداد ارتش خود نیز بیفزایید و در نهایت شاهد یک ارتش فوق العاده و کارآمد باشید . به یاد داشته باشید که فقط شما هستید که در نقش آرتانیس میتوانید فرقه های مختلف پروتوس ها را گرد هم درآورید و در مقابل نیرویی تاریک که قرار است تمام کهکشان را دربرگیرد مقاومت کنید . بنابراین شما به چنین ارتشی نیاز خواهید داشت ! با توجه به اطلاعات موجود ، StarCraft II: Legacy of the Void آخرین قسمت از سری پر طرفدار StarCraft به شمار میرود و انتشار عنوانی جدید از این سری بازی حداقل تا چندین سال آینده دور از ذهن به نظر میرسد . البته این نکته را نباید فراموش کرد که بازی Starcraft علاوه بر بخش تکنفره دارای بخش چند نفره یا همان آنلاین نیز میباشد که میتواند شما را تا چندین سال و یا حتی تا زمان عرضه ی قسمت جدیدی از بازی StarCraft سرگرم کند … .

Star 6

برای سفارش زیرنویس فارسی بازی StarCraft II: Legacy of the Void ( نسخه PC ) به بخش سفارش ترجمه مراجعه نمایید.

شما می توانید تریلر بازی را از کانال آپارات فیلم مترجم مشاهده نمایید.

مترجم : مهدی طالبی

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی