ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

نقش منفی دنیل ردکلیف در The Lost City of D

دنیل ردکلیف را خیلی ها شاید هنوز هم با عنوان هری پاتر می شناسند. او در طول بیش از یک دهه در هشت فیلم هری پاتر به ایفای نقش پرداخت و بسیار محبوب شد. پس از آن او در فیلم های زیادی بازیگری کرد اما تاثیر مجموعه فیلم هری پاتر آنقدر زیاد بود که وی هنوز هم با نام هری پاتر شناخته شود. حال دنیل ردکلیف گویی قرار است در نقش منفی مقابل چنینگ تیتوم و ساندرا بولاک در فیلم The Lost City of D کمپانی پارامونت ظاهر شود. هنوز مدت یک هفته از خبر حضور پتی هریسون طناز در این فیلم نمی گذرد که خبر ملحق شدن دنیل ردکلیف به این فیلم نیز منتشر شده است. این فیلم اکشن، ماجرایی و عاشقانه از بازیگران بسیار سرشناسی برخوردار است. چنینگ تیتوم و ساندرا بولاک در نقش های اصلی این فیلم ظاهر خواهند شد. ناگفته نماند که ساندرا بولاک خود تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد.

طبق خبری که از رسانه Deadline منتشر شده است، دنیل ردکلیف تازه ترین ستاره سرشناسی است که برای حضور در فیلم The Lost City of D قرارداد امضا کرده است. برخلاف یکی از دوست داشتنی ترین و مشهورترین نقش های قهرمانی که دنیل ردکلیف تابحال در آن بازی کرده است (بله هری پاتر، منظورمان تو هستی!) این بار او در نقش منفی فیلم جدید خود قرار خواهد گرفت. داستان این فیلم از این قرار است که رمان نویس رمان های عاشقانه (ساندرا بولاک) که علاقه چندانی به گشتن با کسی ندارد همراه با مدل رمان خود (چنینگ تیتوم) مورد تلاش برای آدم ربایی قرار می گیرد و به دنبال آن در اعماق جنگلی گرفتار می شود.

هنوز اطلاعات دیگری درمورد نقش دنیل ردکلیف در این فیلم منتشر نشده است. اما از آنجایی که او قرار است نقش منفی فیلم را بازی کند می توانیم حدس بزنیم که دستی در تلاش برای آدم ربایی خواهد داشت. پس از پایان مجموعه فیلم هری پاتر از سال ۲۰۱۱ به بعد، دنیل ردکلیف در نقش های متفاوت تری هم در تلویزیون و هم سینما تا کنون به ایفای نقش پرداخته است. از جمله آن ها می توان به فیلم کمدی مرد ارتش سوئیسی (Swiss Army Man) و همچنین سریال کمدی معجزه گران (Miracle Workers) که خود نیز تولید کننده آن است، اشاره کرد. آخرین فیلم او نیز فیلمی مهیج و درام بنام فرار از پرتوریا (Escape from Pretoria) بود که در آن در نقش زندانی سیاسی ظاهر شده بود.

کارگردانی این فیلم موردانتظار بر عهده برادران آدام و آرون نی خواهد بود. نویسندگی فیلم The Lost City of D نیز برعهده دانا فاکس می باشد. دانا فاکس سابقه بسیار موفقی در زمینه نویسندگی آثار سینمایی دارد. فیلم جنایی، درام و کمدی کروئلا (Cruella) کمپانی دیزنی که قرار است در سال جاری اکران شود نیز به نویسندگی دانا فاکس و تونی مک نامارا است. ایده اصلی داستان فیلم The Lost City of D نیز متعلق به سث گوردون، کارگردان آمریکایی می باشد. تاریخ اکران فیلم The Lost City of D روز ۱۴ آپریل ۲۰۲۲ است.    

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی