ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

نگاهی به فیلم با هم

فیلم با هم (Together)، ساخت کارگردانی سرشناس با نام استیون دالدری است. این کارگردان ید طولایی در فیلم‌های درام دارد و آثار سینمایی و تلویزیونی مطرحی در کارنامه‌اش دیده می‌شود. از طرف دیگر در این فیلم جیمز مک‌آووی و شارون هورگن نیز هنرنمایی کرده‌اند. این فیلم در کنار هنرپیشه‌های طرازاول، داستان جالبی هم دارد. فیلم با هم به مشکلاتی که به دنبال قرنطینه برای اعضای یک خانواده معمولی پیش‌آمده، اشاره می‌کند. این مشکلات که بیشتر خانواده‌ها در سرتاسر دنیا با آن‌‌ها روبه‌رو شده‌اند، گاهی صحنه‌‌های غم انگیز و گاهی هم صحنه‌های شادی را پیش بروی مخاطب قرار می‌دهد. از آنجایی که قرنطینه کرونا رو به پایان است، تماشای فیلمی با این موضوع خالی از لطف نیست. به همین دلیل در ادامه با هم نگاهی به فیلم با هم می‌اندازیم تا ببینیم ماجرای جدیدترین اثر جیمز مک‌آووی از چه قرار است؟

داستان فیلم با هم از چه قرار است؟

ماجرای فیلم با هم از روزهای آغازین قرنطینه کرونا در بریتانیا آغاز می‌شود و تا روزهای پایانی قرنطینه در سال ۲۰۲۱ ادامه پیدا می‌کند. در این فیلم زوجی که خانواده‌ای تشکیل دادند، به دنبال کرونا فرصتی پیدا می‌کنند تا زندگی زناشویی و خانوادگی خود را بررسی کنند. این زوج فرزند ۱۰ ساله‌ای با نام آرتی هم دارند. نقش پدر خانواده را جیمز مک‌آووی بر عهده دارد و شارون هورگن، نقش مادر این خانواده را ایفا کرده است. این فیلم داستانی درام و خانوادگی دارد و تماشای آن برای تمامی خانواده‌هایی که گرفتار قرنظینه هستند، خالی از لطف نخواهد بود. داستان فیلم با هم ممکن است در نگاه اول سطحی به نظر برسد، اما داستانی عمیق و چند‌لایه را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. در کنار داستان، افرادی که این فیلم را دیده‌اند بازی جیمز مک‌آووی و شارون هورگن را نیز تحسین می‌کنند.

هنرپیشه‌ها و عوامل فیلم با هم

برای شما گفتیم که جیمز‌ مک‌آووی و شارون هورگن، هنرپیشه‌های اصلی این فیلم به حساب می‌آیند. در کنار این هنرپیشه‌ها، ساموئل لوگان، بازیگر ۱۰ ساله‌ای است که نقش آرتی، فرزند خانواده را بر عهده دارد. با توجه به داستان فیلم با هم، به غیر از هنرپیشه‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، چهره‌شاخص دیگری در فهرست هنرپیشه‌های این اثر به چشم نمی‌خورد.

با این حال فیلم با هم کارگردان طرازاولی دارد. استیون دالدری، که تاکنون فیلم‌های سرشناسی مانند بیلی الیوت، ساعت‌ها، کتاب‌خوان، فوق‌العاده بلند و بیش‌از‌حد نزدیک، زباله و سریال تاج را از وی دیده‌ایم، سکان کارگردانی فیلم با هم را در دست دارد. دنیس کِلی، فیلمنامه‌نویس بریتانیایی، نگارش فیلمنامه با هم را انجام داده است. با این حساب با نگاهی به فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل فیلم با هم، می‌توان انتظار داشت با اثری شایسته در سبک درام روبه‌رو هستیم.

در مجموع باید گفت از آنجایی که آثار کمی به موضوع قرنطینه کرونا پرداخته‌اند، تماشای فیلم با هم، خالی از لطف نخواهد بود. از طرف دیگر این فیلم برای خانواده‌‌ها و زوج‌های جوان نیز به تجربه‌ای خاطره‌انگیز و عبرت‌آموز تبدیل خواهد شد. بدون شک طرفداران جیمز مک‌آووی نیز از هنرنمایی هنرپیشه دلخواه خود لذت می‌برند.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی