ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

نگاهی به فیلم محافظ همسر یک آدم‌کش

اگر خاطرتان باشید همین چند سال پیش بود که فیلم محافظ یک آدمکش (The Hitman’s Bodyguard)، با هنرنمایی رایان رینولدز و ساموئل ال.‌جکسون اکران شد. این سبکی اکشن کمدی داشت و به لطف هنرنمایی چهره‌های سرشناس و فیلمنامه‌ای بامزه و پرزدوخورد توانست به سرعت جای خود را در دل مخاطبان باز کند.

موفقیت فیلم محافظ یک آدمکش سلاطین هالیوود را بر آن داشت تا نسخه دوم این اثر را روانه سالن‌های سینما کنند. ماحصل این تلاش فیلمی با نام محافظ همسر یک آدم‌کش (The Hitman’s Wife’s Bodygaurd) است. این اثر ماجراهایی که در نسخه اول اتفاق افتاد را دنبال می‌کند و در کنار هنرپیشه‌های قبلی، سلما هایک زیبارو نیز در آن حضور دارد. از آنجایی که مدتی است فیلمی در سبک اکشن کمدی اکران نشده، فیلم محافظ همسر یک آدم‌کش را به فال نیک می‌گیریم تا با هم نگاهی به این اثر داشته باشیم و ببینیم ماجرای آن از چه قرار است.

داستان فیلم همسر یک آدم‌کش

برای اینکه درجریان داستان فیلم همسر یک آدم‌کش قرار بگیرید بهتر است نسخه‌ای اول آن را ببینید. ماجرا از این قرار است که مایکل برایس با بازی رایان رینولدز، محافظی سرشناس است که حمایت‌ از مشتری‌های شناخته‌ شده‌ای را بر عهده دارد. از قضای روزگار در حین محافظت از یکی از این مشتری‌‌ها، دسته‌گل به آب می‌دهد و مشتری که از محافظت می‌کرد کشته می‌شود.

به همین دلیل مایکل برایس اعتبار خود را از دست می‌دهد. وی به دنبال اتفاق‌های جالبی مجبور می‌شود تا محافظت از یکی از دشمنان قسم‌خورده خودش را بر عهده بگیرد. ساموئل ال.‌جکسون در نقش داریوس کینکید، دشمن مایکل برایس حضور دارد تا ماجرایی بامزه را شاهد باشیم.

داستان فیلم همسر یک آدم‌کش از حدود ۴ سال پس از ماجرای قسمت اول دنبال می‌شود. در این داستان به جای داریوس کینکید، جان همسر وی در خطر می‌افتد تا مایکل برایس یک‌بار دیگر به عنوان محافظی کهنه‌کار، برای محافظت از سونیا، همسر داریوس کینکید آستین بالا بزند.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم محافظ همسر یک آدم‌کش

برای شما گفتیم که ساموئل ال.‌جکسون، سلما هایک و رایان رینولدز در نقش‌های اصلی فیلم همسر یک آدم‌کش حضور دارند. در کنار این چهره‌های شناخته شده، هنرپیشه‌های معروف دیگری مانند آنتونیو باندراس، فرانک گیلو و مورگان فریمن نیز هنرنمایی کرده‌اند.

پاتریک هیوز، کارگردان استرالیایی که تاکنون فیلم‌های معروفی مانند بی‌مصرف‌ها ۳ و تپه سرخ را از وی دیده‌ایم، سکان کارگردانی فیلم محافظ همسر یک آدم‌کش را در اختیار گرفته‌ است. این کارگردان فیلم محافظ یک آدم‌کش را نیز کارگردانی کرده؛ با این حساب می‌توان گفت اگر از اولین نسخه این فیلم خوشتان آمده، بدون شک محافظ همسر یک‌آدمکش نیز برای شما جذاب خواهد بود.

از هنرپیشه‌ها و کارگردان‌ محافظ همسر یک آدم‌کش که بگذریم، به فیلمنامه این اثر می‌رسید. خوشبختانه نگاریش فیلمنامه همسر یک آدم‌کش نیز به تام اُکانِر، فیلمنامه‌نویس، مجری و هنرپیشه معروف انگلیسی واگذار شده تا این اثر به لحاظ عوامل ساخت چیزی کم‌وکسر نداشته باشد.

در مجموع باید گفت اگر محافظ یک آدم‌کش را دیده‌اید و از این فیلم خوشتان آمده، محافظ همسر یک آدم‌کش نیز قطعاً برای شما جذاب خواهد بود. از آنجایی که این فیلم داستان مستقلی دارد، حتی اگر نسخه اول آن را ندیده‌اید، باز هم پیشنهاد می‌کنیم تماشای محافظ همسر یک آدم‌کش را از دست ندهید. این فیلم نه‌‌تنها صحنه‌های اکشن جذابی دارد،‌ بلکه لحظه‌های بامزه‌ای را نیز پیش روی تماشاگر قرار می‌‌دهد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی