ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

همه آنچه که از ماتریکس ۴ می دانیم

پس از سال ها شایعه و گمانه زنی رسما ساخت ماتریکس ۴ (The Matrix 4) تایید شد. امروز در این مقاله همه آنچه که از ماتریکس ۴ می دانیم را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

اولین فیلم ماتریکس در سال ۱۹۹۹ عرضه شد. این فیلم در آن زمان حیرت همگان را با آن جلوه های ویژه خیره کننده اش و داستان بسیار جالب، علمی و سرگرم کننده اش برانگیخت. کیانو ریوز با بازی در این فیلم به شهرت جهانی دست پیدا کرد. در فیلم ماتریکس بازیگران دیگری همچون کری ان ماس، هوگو ویوینگ و لارنس فیشبرن که هرکدام پس از آن به شهرت بسیاری رسیدند نیز ایفای نقش می کردند. ماتریکس اولین فیلم بلند جدی خواهران واچوفسکی محسوب می شد.

کیانو ریوز و کری ان ماس در ماتریکس ۴ ایفای نقش می کنند

پس از تایید ساخت فیلم ماتریکس ۴، همچنین بازگشت دو بازیگر اصلی این مجموعه فیلم، کیانو ریوز و کری ان ماس، برای ایفای نقش در ماتریکس ۴ تایید شد. کیانو ریوز و کری ان ماس همانند سه نسخه گذشته در نقش های نئو و ترینیتی ظاهر خواهند شد. این بازگشت بیشتر این منظر جالب است چراکه هر دوی این شخصیت ها در «انقلاب های ماتریکس» از بین رفتند. اما می توان حدس زد با توجه به داستان عمیق علمی و تخیلی این مجموعه فیلم، بازگشت از مرگ نیز در آن امری شگفت آور نخواهد بود.

لانا واچوفسکی کارگردان ماتریکس ۴ خواهد بود

علاوه بر کیانو ریوز و کری ان ماس، لانا واچوفسکی نیز برای چهارمین بار به پروژه ماتریکس بازمی گردد. سه گانه ماتریکس را وی به همراه خواهرش لیلی واچوفسکی نویسندگی و کارگردانی کرد. اما در ماتریکس ۴ لانا واچوفسکی تنها کارگردانی آن را بر عهده می گیرد.

بازیگران جدید ماتریکس ۴

بازگشت لارنس فیشبرن برای بازی در این فیلم همچنان در حاله ای از ابهام است. بازیگر فیلم آکوامن، یحیی عبدالمتین دوم نیز در ماتریکس ۴ حضور خواهد داشت. انتظار می رود وی در نقش جوانی مورفئوس حاضر شود. علاوه بر آن نیل پاتریک هریس، جسیکا هنویک، جاناتان گراف و تابی اونوومر نیز همه در نقش های نامعلوم برای بازی در این فیلم انتخاب شده اند.

داستان فیلم ماتریکس ۴

 همانطور که انتظار می رفت اطلاعات بسیار کمی از داستان فیلم ماتریکس ۴ منتشر شده است. همانطور که پیداست در داستان باید دلیل قانع کننده ای برای بازگشت نئو و ترینیتی وجود داشته باشد. به نظر می آید پس از جنگ ماشین ها داستان این فیلم روی دنیای واقعی تمرکز بیشتری خواهد داشت.

تاریخ اکران ماتریکس ۴

ماتریکس ۴ در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ در سینماها اکران خواهد شد. با این وجود که هنوز بیش از یک سال به اکران آن مانده است چنین تاریخ اکرانی کمی عجیب به نظر می رسد. سازندگان ماتریکس ۴ هنوز در حال تکمیل عوامل ساخت خود هستند. انتظار می رود تولید اوایل همین امسال شروع شود. اما این نکته را نیز باید بدانیم که ماتریکس ۴ قرار بود سال ها پیش ساخته شود اما به دلایل های زیادی هر وقت با تاخیر رو به رو می شد. اما حال که کیانو ریوز این روزها در اوج فعالیت خویش قرار دارد احتمال تاخیر برای ماتریکس ۴ باز هم وجود دارد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی