ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

ٌWorld of Warcraft : Legion آغازی دوباره

wow-legion

همین چند ماه پیش بود که Blizzard با هجم زیادی از انتقادات مبنی بر تکراری بودن و نبود نوآوری در بسته World of Warcraft : Warlord of Draenor روبرو بود ، در ان زمان نظر من این بود که این بسته ، فقط یک حلقه اتصال به نسخه بعدیست که می بایست بسیار بهتر از این ها باشد . با توجه به آنچه  Blizzard در مراسم BlizzCon به نمایش گذاشت ، به نظر می رسد که این اتفاق افتاده و بعد از این همه انتظار ، بسته جدید Legion ، واقعا خوب از کار در آمده است .
بعد از ماه ها انتظار ، بلیزارد نشان داد که می داند چگونه تنها با پخش یک تریلر کوتاه ولی فوق العاده همه توجهات را به خود جلب کند . تریلر جدید ، شاه واریان را نشان می دهد که سوار بر کشتی زیر اتش سنگین نیروهای Legion قرار گرفته است و دشمن قدیمی اش Sylvanas به کمکش می آید . کشتی منفجر می شود و فرو می ریزد . و در حالیکه همه فکر می کنیم او مرده ، این بار واریان با چهره ای جدید به دشمن حمله می کند و همه را تار و مار می کند . صحنه های بسیار زیبایی که مستقیما با داستان بسته جدید مرتبط است . بسیاری معتقدند که همین سینماتیک کوتاه و زیبا ، تاثیر بیشتری نسبت به فیلم کامل World of Warcraft بر آن ها گذاشته است . در واقع این تریلر ، ضرباهنگ داستان اصلی بازی را پایه گذاری می کند و نشان می هد که Alliance و Horde بالاخره اختلافات قدیمی و کودکانه خود را کنار گذاشته اند و در برابر دشمنی بزرگتر و خطرناکتر که هر دو گروه را تهدید می کند ، متحد شده اند . بازی با چهل سناریو مستقل که به طرز مساوی بین دو گروه Horde و Alliance تقسیم شده  ، اغاز می شود و آنها به معبد سارگاس در جزیر شکسته که بخشی از داستان بازی در آنجا اتفاق می افتد، هجوم می آورند .

Demon-Hunter-3

در ادامه مراسم ، از کلاس جدید شکارچی اهریمن یا همان Demon Hunter رو نمایی می شود که در شکل شخصیت Illidan Stormage از Warcraft 3 به نمایش گذاشته شده است ، این کلاس از سطح ۹۸ شروع می شود و درست همانند آنچه از داستان قبلی بازی Warcraft به یاد داریم با همان تیغ های برنده و سریع طراحی شده است . جالب اینجاست که خود شخصیت Illidan مراحل آغازین را به شخصیت اصلی بازی در معبد سیاه سرزمین outland آموزش می دهد .
در ادامه می بینیم که معبد مورد حمله شیاطین قرار گرفته و Illidan شاگردانش را برای دفاع در برابر هجون شیاطین به زندان Maradum می فرستد که تعداد زیادی از Demon های قدیمی و جدید آن را پر کره اند . بازی کننده با تیغ هایش شیطان ها را تکه تکه می کند و لوت ها را از میان جناز های شان بر می دارد . بعد Illidan مرکب های اسکلتی ترسناکی را به شاگردانش هدیه می دهد و قائله ختم می شود . اگرچه بعد Shadowsong همه ی Demon Hunter های تازه کار را برای سال ها زندانی می کند . تا اینکه گویا ، ان ها بالاخره در بخش دوم داستان ابتدایی این کلاس که البته به نمایش گذاشته نشد ، آزاد می شوند.
این تمام چیزی است که از بسته جدید Legion می دانیم که البته خیلی عالی به نظر می رسد . اما امیدواریم Blizzard به اضافه کردن محتواهای بهتر و خلاقانه تا زمان انتشار بازی ادامه دهد. و آن را همانند بسته Warlords of Draenor به حال خود رها نکند .

AQGHsj9

برای سفارش زیرنویس فارسی بازی World of Warcraft : Legion ( نسخه PC ) به بخش سفارش ترجمه مراجعه نمایید.

شما می توانید تریلر بازی را از کانال آپارات فیلم مترجم مشاهده نمایید.

منبع : Pcgamer

مترجم : خسرو خطیبی

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی