ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

پرفروش ترین فیلم های لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio) با استعداد، یکی از بزرگترین ستارگان دنیای هالیوود است. او در طول سه دهه  گذشته در حرفه بازیگری خود نقش آفرینی های بسیار به یادماندنی را انجام داده است. فیلم های بسیاری که در آنان نقش آفرینی کرده است نامزد دریافت جایزه های مختلف شده اند. از این بین بسیاری از آن فیلم ها نیز جایزه های بسیاری را دریافت کرده اند. او در سال ۲۰۱۶ توانست برای بازی در فیلم بازگشته (The Revenant) جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کند. دی کاپریو همچنین در فیلم های موفقی از لحاظ مالی نقش آفرینی کرده است. امروز می خواهیم پنج فیلم برتر از پرفروش ترین فیلم های لئوناردو دی کاپریو را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

گرگ وال استریت (The Wolf of Wall Street) (مجموعه فروش جهانی: ۳۹۲,۰۰۰,۶۹۴ دلار)

فیلم گرگ وال استریت همکاری بسیار موفق دیگر دی کاپریو با مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese)، کارگردان بنام و کهنه کار هالیوودی می باشد. این فیلم نامزد دریافت جایزه های اسکار بسیاری شد و می توان آن را یکی از بهترین فیلم های سال ۲۰۱۳ نام برد. برای ساخت این فیلم ۱۰۰ میلیون دلار هزینه شد. در هفته اول اکرانش، ۱۸,۳۶۱,۵۷۸ دلار در خانه بلیط فروخت. فروش جهانی آن هم ۲۷۵,۱۰۰,۰۰۰ دلار بود که در مجموع ۳۹۲,۰۰۰,۶۹۴ دلار فروش کرد.

جنگوی زنجیرگسسته (Django Unchained) (مجموعه فروش جهانی: ۴۲۵,۳۶۸,۲۳۸ دلار)

فیلم جنگجوی زنجیزگسسته اولین همکاری دی کاپریو با کارگردان مشهور هالیوودی کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) بود. دی کاپریو برای اولین بار بود در چنین نقشی بسیار ماجراجویانه و مهیب ظاهر می شد. این فیلم در هفته ابتدایی اکران خود توانست فروش داخلی ۳۰,۱۲۲,۸۸۸ دلاری به دست آورد. فروش داخلی آن به ۱۶۲,۸۰۵,۴۳۴ دلار رسید. در دیگر نقاط جهان نیز توانست به فروش ۲۶۲,۵۶۲,۸۰۴ دلاری برسد. در نهایت مجموعه فروش جهانی این فیلم دوست داشتنی به ۴۲۵,۳۶۸,۲۳۸ دلار رسید. لازم به ذکر است که بودجه ساخت آن ۱۰۰ میلیون دلار بود.

بازگشته (The Revenant) (مجموعه فروش جهانی: ۵۳۲,۹۵۰,۵۰۳ دلار)

سرانجام دی کاپریو در سال ۲۰۱۶ توانست پس از سال ها به حق خود برسد و جایزه اسکار دریافت کند. او جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد برای بازی در این فیلم را دریافت کرد. البته می توان اذعان داشت که دی کاپریو عملکرد های بهتری حتی در فیلم های دیگر نیز از خود نشان داده بود. هزینه ساخت فیلم بازگشته ۱۳۵ میلیون دلار برآورد شده است. در هفته ابتدایی اکران، فروش داخلی بسیار ضعیف ۴۷۴,۵۶۰ دلاری داشت. در نهایت فروش داخلی آن به ۱۸۳,۶۳۷,۸۹۴ دلار رسید. در فروش جهانی نیز به رقم قابل توجه ۳۴۹,۳۱۲,۶۰۹ دلار دست پیدا کرد. مجموعه فروش جهانی آن ۵۳۲,۹۵۰,۵۰۳ دلار است.

تلقین (Inception) (مجموعه فروش جهانی: ۸۲۹,۸۹۵,۱۴۴ دلار)

فیلم تلقین چهارمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۰ و بدون شک یکی از بهترین فیلم های علمی تخیلی دهه اخیر بود. کارگردان این فیلم بسیار خوش ساخت و فوق العاده کسی جز کریستوفر نولان (Christopher Nolan) نیست. بودجه ساخت این اثر هنری علمی تخیلی رقم بالای ۱۶۰ میلیون دلار بود. در هفته اول اکران، فیلم تلقین به فروش فوق العاده داخلی ۶۰,۷۸۵,۳۳۷ دلار رسید. در نهایت فروش داخلی آن به رقم بسیار خود ۲۹۲,۵۷۶,۱۹۵ دلار تغییر پیدا کرد. فیلم تلقین در سرتاسر این کره خاکی طرفداران بسیار پیدا کرد و ۵۳۷,۳۱۸,۹۴۹ دلار در دنیا بلیط فروخت. مجموعه فروش جهانی آن ۸۲۹,۸۹۵,۱۴۴ دلار شد.

تایتانیک (Titanic) (مجموعه فروش جهانی: ۲,۱۹۴,۴۳۹,۵۴۲ دلار)

سومین فیلم پرفروش تاریخ سینما یعنی فیلم تایتانیک، پرفروش ترین فیلمی است که دی کاپریو در آن ایفای نقش کرده است. تایتانیک به یاد ماندنی ترین فیلم دی کاپریو است. این فیلم بسیار خوش ساخت به کارگردانی جیمز کامرون (James Cameron) مشهور در سال ۱۹۹۷ و با بودجه سنگین ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شد. در هفته ابتدایی اکران فروش ۲۸,۶۳۸,۱۳۱ دلاری را تجربه کرد. در نهایت این فروش داخلی به رقم ۶۵۹,۳۶۳,۹۴۴ دلار رسید. اما در دیگر نقاط کره زمین فروش آن به رقم کم نظیر ۱,۵۳۵,۰۷۵,۵۹۸ دلار رسید. مجموعه فروش جهانی آن طی چند باری که این فیلم در سال ها اکران شده است ۲,۱۹۴,۴۳۹,۵۴۲ دلار می باشد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی