ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

پنج فیلم ناموفق ترسناک در سال ۲۰۱۹

سالی که گذشت سالی بسیار موفق برای دنیای سینما محسوب می شود. در این سال فیلم های بسیار موفقی نظیر انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame)، جان ویک ۳ (John Wick 3) و فانوس دریایی (The Lighthouse) اکران شدند. در ژانر ترسناک نیز کارگردانان بسیار خلاقی با ساخت فیلم های خود روح تازه ای به این ژانر دمیدند. به عنوان مثال می توانیم فیلم های میدسامر (Midsummer)، ما (Us) و برایت برن (Brightburn) را نام ببریم. اما فیلم های ترسناکی نیز در این سال اکران شدند که بسیار مورد انتقاد منتقدان و تماشاگران قرار گرفتند. امروز پنج فیلم ناموفق ترسناک در سال ۲۰۱۹ را به شما معرفی می کنیم.

تسخیر شارون تیت (The Haunting of Sharon Tate)

این فیلم بر اساس داستانی واقعی ساخته شده است. فیلم تسخیر شارون تیت داستان واقعی قتل مخوف وی و گروهی از دوستانش در منزل شخصی اش را روایت می کند. این قتل توسط اعضای خانواده منسون انجام گرفت. هیلاری داف (Hilary Duff) در نقش شارون تیت بازی می کند. این فیلم به خاطر بازیگری ضعیف و داستان بد اقتباس شده یکی از ضعیف ترین فیلم های سال ۲۰۱۹ می باشد. فروش آن کم تر از ۲۰ هزار دلار بود!

غبرستان حیوانات خانگی (Pet Sematary)

فیلم های بسیار خوب و به یاد ماندنی از رمان های استیون کینگ (Stephen King) از گذشته تا کنون ساخته شده است. فیلم هایی نظیر ایت (It)، درخشش (The Shining) و رستگاری در شاوشنک (The Shawshank Redemption). اما فیلم غبرستان حیوانات خانگی متاسفانه نتوانست در حد و اندازه دیگر فیلم های ساخته شده از آثار این نویسنده بزرگ قرار بگیرد. اگرچه این فیلم فروش بسیار خوب ۱۱۲ میلیون دلاری با وجود بودجه ساخت ۲۱ میلیون دلاری داشت. اما می توان گفت تقریبا تمام داستان نسبت با آنچه که استیون کینگ در کتابش آورده است، تفاوت داشت.

سکوت (The Silence)

در این فیلم موجوداتی هستند که در صورت شنیدن صدا به انسان ها حمله ور می شوند. بنابراین آدم ها می بایست در سکوت کامل به سر روند. به نظرتان داستان این فیلم آشنا نیست؟ درست است! درست همانند فیلم یک مکان ساکت (A Quiet Place). اما فیلم سکوت به هیچ عنوان همانند فیلم یک مکان ساکت به موفقیت دست پیدا نکرد. شرط موفقیت فیلم، کپی کردن داستان فیلم های موفق نیست. با توجه به موفقیت های فیلم یک مکان ساکت، از این فیلم نیز انتظارات زیادی می رفت. اما پس از اکران افراد کثیری را ناامید کرد.

شمارش معکوس (Countdown)

داستان این فیلم درمورد پرستاری با بازی الیزابت لیل (Elizabeth Lail) می باشد که قربانی نرم افزار شمارش معکوس می شود. این نرم افزار درست همانند فیلم های مقصد نهایی (Final Destination) لحظات قبل از مرگ را شمارش می کند. به همین دلیل است که این پرستار در سرتاسر فیلم در حال فرار از مرگ می باشد. ساخت این فیلم متاسفانه بسیار ضعیف است به طوری که در بسیاری از لحظات به جای ترس خنده بر لبان تماشاگران می اندازد.

روز مرگت مبارک ۲ (Happy Death Day 2U)

این فیلم ادامه نسخه پیشین آن یعنی فیلم روز مرگت مبارک (Happy Death Day) است. جسیکا راث (Jessica Rothe) در این فیلم به نقش خود بازگشته است. او بار دیگر نیز باید از دست قاتل عجیبی فرار کند. شباهت های بین این فیلم و نسخه پیشین آن کاملا مشهود است. کاملا واضح است که سازندگان فیلم داستان جدیدی برای تعریف کردن در این نسخه نداشتند. این فیلم بودجه ساخت دو برابری یعنی ۹ میلیون دلار نسبت به نسخه قبلی خود داشت اما حدودا نصف فیلم نخست یعنی ۶۴٫۵ میلیون دلار فروش کرد. احتمال ساخت نسخه سوم آن بسیار کم می باشد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی