ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

پنج فیلم که میتوانند در ۲۰۲۰ موفق شوند

حال که پس از اتمام یک دهه بسیار جذاب، مخصوصا سال ۲۰۱۹، وارد سال ۲۰۲۰ و همچنین یک دهه جدید شده ایم انتظار داریم فیلم های جذاب و تکان دهنده ای همانند دهه ای که گذشت به سینماها راه پیدا کنند. امروز می خواهیم درمورد فیلم هایی که کمتر مورد انتظار هستند صحبت کنیم. بله، درست است که ژانر ابرقهرمانی این روزها تقریبا در سینما حرف اول را می زند و بین مردم نیز به شدت طرفدار دارد اما مردم تنها طرفدار این ژانر نیستند. امروز پنج فیلم که میتوانند در ۲۰۲۰ موفق شوند را به شما معرفی می کنیم.

جزیره فانتزی (Fantasy Island)

ساخت فیلم از روی سریال های تلویزیونی همیشه جواب نمی دهد اما این مرتبه شاید برای فیلم جزیره فانتزی اوضاع طور دیگری رقم بخورد. فیلم جزیره فانتزی برگرفته از سریالی به همین نام می باشد که فصل اول آن در سال ۱۹۷۸ پخش شد و دارای هفت فصل بود. در سریال شاهد بودیم که فانتزی های مهمانان جزیره ای بسیار زیبا و رویایی به حقیقت تبدیل می شد. اما در این فیلم فانتزی های مهمانان به نوعی تبدیل کابوس وحشتناک شبانه می شود و سپس به واقعیت تبدیل می شود.

سراشیبی (Downhill)

مدتی می شود که ویل فرل (Will Ferrell) در یک فیلم کمدی به تمام معنا حضور پیدا نکرده است. اما فیلم سراشیبی می تواند فرصتی برای بازگشت این هنرپیشه طنز باشد. این فیلم از روی فیلمی نروژی با نام فورس ماژور (Force Majeure) ساخته شده است. داستان این فیلم به این گونه است که خانواده ای برای تفریح به اسکی می روند اما پس از برخورد با بهمن اتفاقاتی برایشان می افتد. ویل فرل در این بازی همبازی جولیا لوئی درایفوس (Julia Louis-Dreyfus) شده است. همبازی بودن این دو بازیگر طنز در این فیلم، نوید یک کمدی حسابی را می دهد.

بی نهایت (Infinite)

فروش سرسام آور فیلم های ابرقهرمانی طی سال های اخیر نشان داد که مردم عاشق این ژانر هستند. اما همچنین فروش بسیار خوب مجموعه فیلم جان ویک، که اکشنی با رده سنی بزرگسال حساب می شود نیز نشان داد که این دست از فیلم ها نیز به شدت مخاطب دارند. پس وقتی آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) کارگردان، مارک والبرگ (Mark Wahlberg) را برای فیلم خود انتخاب می کند، بدانید یک فیلم اکشن بزرگ در راه است! داستان این فیلم از عناصر علمی تخیلی نیز بهره می برد. در این فیلم مارک والبرگ پی می برد که توهمات او در واقع خاطرات زندگی گذشته هستند.

راه بازگشت (The Way Back)

بن افلک (Ben Affleck) همیشه دوران بازیگری پرفراز و نشیبی داشته است. اما هر از چندگاهی در نقشی واقعا ماندگار می شود. به نظر می آید که کار بعدی قوی او فیلم درام ورزشی راه بازگشت باشد. او در نقش فردی الکلی ظاهر می شود که قصد دارد با مربی گری تیم بسکتبال دبیرستانی، به دوران اوج برسد. ممکن است داستان فیلم کلیشه ای بنظر برسد اما پس از انتشار تریلر آن، این فیلم بازخوردهای مثبت زیادی دریافت کرد. باید صبر کرد و دید وقتی این فیلم اکران شود واکنش ها چگونه خواهد بود.

جهش یافته های جدید (The New Mutants)

فیلم برداری این فیلم در سال ۲۰۱۷ شروع شد. اما چون کمپانی فاکس از نحوه انجام آن راضی نبود، بسیاری از آن فیلم برداری ها دوباره انجام شد و از همان زمان بود که خبر خاصی از آن برای هواداران منتشر نشد. به گونه ای که طرفداران گمان می کردند شاید اصلا ساخت فیلم ادامه پیدا نکرده است. اما پس از خریده شدن کمپانی فاکس توسط دیزنی در اواسط سال گذشته، حال دیزنی برنامه بسیار خاصی برای این فیلم دارد. فیلمی که قرار است که یک فیلم ترسناک کامیک بوکی شود.   

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی