ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

پنج پوستر فیلم دوست نداشتنی سال ۲۰۱۹

مدت کمی است سال ۲۰۱۹ به پایان رسیده است. فرصت خوبی است تا نگاهی به فیلم های مختلف این سال پر ماجرا داشته باشیم و آن ها را از دیدهای متنوع مورد بررسی قرار دهیم. امروز می خواهیم آن ها را از لحاظ تبلیغاتی مورد بررسی قرار دهیم. در سال ۲۰۱۹ فیلم های بسیاری بودند که برای تبلیغات خود از طراحی پوسترهای ساده و در عین حال به شدت خلاقانه استفاده کردند. در این میان فیلم هایی نیز وجود داشتند که در عین سادگی به هیچ عنوان خلاقیت را در طراحی پوسترهای خود به کار نبردند! امروز پنج پوستر فیلم دوست نداشتنی سال ۲۰۱۹ را به شما نشان می دهیم. با ما همراه باشید.

جکسی (Jexi)

درست است که پوستر این فیلم دوست نداشتنی ترین پوستر سال نیست اما می شود گفت که کاملا برای درست کردن آن وقتی گذاشته نشده است. در تصویر، چهره متعجب آدام دیواین (Adam DeVine) را مشاهده می کنید. به نظر می رسد این پوستر تنها اسکرین شاتی از تریلر خود فیلم باشد. اما نمی توان دقیق روی این موضوع اطمینان داشت. و در نهایت نوشته روی پوستر که می گوید «او با سلام کردن به آن دختر مجذوبش شد» کاملا مخاطب را از موضوع فیلم گمراه می کند.

بامبشل (Bombshell)

همیشه انتقادهای زیادی به این موضوع می شود که در پوسترهای فیلم از ابزارهای فتوشاپ زیادی بر روی بازیگران استفاده می شود. این موضوع کاملا در پوسترهای سال ۲۰۱۹ نمایان بود. یکی از بارزترین این مثال ها، پوستر فیلم بامبشل می باشد. در پوستر این فیلم سه هنرپیشه نام آشنا از راست به چپ مارگو رابی (Margot Robbie)، نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و شارلیز ترون (Charlize Theron) را شاهد هستید. عمده دلیل تغییر چهره زیاد این سه هنرپیشه گریم آن هاست اما با ابزارهای فتوشاپی استفاده شده در این پوستر روی آن ها، شبیه به طرح پلاستیکی خود در فیلم شده اند!

نانسی درو و پلکان پنهان (Nancy Drew and the Hidden Staircase)

حتی در سال ۲۰۱۹ نیز هنوز شاهد آن هستیم که فونت های بسیار نامناسبی در طراحی پوسترها استفاده شده است. به عنوان مثال می توانیم فیلم نانسی درو و پلکان پنهان را نام ببریم. اما حتی اگر از این موضوع نیز بگذریم از طراحی پوستر آن واقعا نمی شود گذشت. کپی پیست بازیگر اصلی و با استعداد این فیلم سوفیا لیلیس (Sophia Lillis) در پوستر همراه با سه دختر نوجوان پشت به خانه، واقعا پوستر مناسبی برای این فیلم که برخلاف پوستر آن فیلمی قوی محسوب می شود، نیست.

آگی (Auggie)

فیلم آگی فیلمی کم و بیش ناشناخته است. داستان این فیلم درمورد مردی پا به سن گذاشته است که عاشق شخصیتی واقعیت مجازی بنام آگی می شود. اما با نگاه به این پوستر هرگز کسی متوجه نخواهد شد که این فیلم یک درام علمی تخیلی است. قرار دادن ریچارد کیند (Richard Kind) در بالا و پایین پوستر تنها مخاطب را دچار گمراهی می کند. بهترین توصیه به هواداران ریچارد کیند این است که هرگز به این پوستر نگاه نکنند.

شش زیرزمینی (۶ Underground)

و اما دوست نداشتنی ترین پوستر سال، فیلم پر هزینه مایکل بی (Michael Bay) انتخاب شده است. طراحی ضعیف این پوستر کسانی که به دنبال پوستر فیلم ها هستند را به شدت ناامید می کند. در ابتدا، ملانی لوران (Melanie Laurent) را مشاهده می کنیم که به نظر می رسد با توجه به کشتن چندین نفر کاملا آسوده خاطر است. کوری هاکینز (Cory Hawkings) نزدیک است با ماشین دیو فرانکو (Dave Franco) تصادف کند. رایان رینولدز (Ryan Reynolds) به نقطه ای نامعلوم و با نگرانی می نگرد. انفجار، شلیک و بالگرد نیز در این پوستر دیده می شود!  

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی