ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

پیش نمایش بازی ترسناک Prey

 

 دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

 گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

عکس های روز سینمایی

عکس های روز سینمایی

 

سازندگان Dishonored در حال ساخت یک بازی رازآلود با مضمون علمی-تخیلی روانی می باشند که در آن هیچ چیز آنگونه که به نظر می رسد نیست، حتی یک فنجان قهوه! این بازی بر خلاف نامش هیچ گونه ارتباطی با شوتری که با همین نام در سال ۲۰۰۶ و توسط کمپانی Human Head Studios ساخته شد ندارد و در این حالی است که این بازی حتی تلاش نکرده است که راه بازی هایی نظیر Wolfenstein: The New Order و یا Doom را طی کند. بر اساس گفته ی پیت هاینز از کمپانی Bethesda، برای آنها تنها استفاده از این نام جالب بوده و علاوه بر این، آنها نمی خواستند که علامت تجاری این بازی را از دست بدهند.

Prey جدیدترین عنوانی است که توسط کمپانی Arkane Studios در حال ساخت می باشد. این کمپانی فرانسوی همیشه اذعان داشته که از بازی System Shock الهامات فراوانی می گیرد. این مسئله در جدیدترین بازی این کمپانی نسبت به تمام بازی های پیشین این کمپانی مشهود تر است. همانطور که شاید شما هم متوجه این موضوع شده باشید که بین بازی BioShock (که به نوعی نسخه دوم الهام گیرنده عنوان System Shock نیز محسوب می شود) با این بازی نیز شباهت هایی یافت می شود. Prey که سبکی اول شخص دارد داستان زیبایی را روایت میکند. داستان بازی از آنجایی شروع می شود که شما در نقش یک محقق قرار میگیرید و ابتدای بازی با اینکه در کره زمین هستید طی اتفاقاتی عجیب خود را در ایستگاه فضایی در مدار کره زمین می بینید. رخ دادن تمامی این وقایع آن هم فقط در بیست دقیقه شروع بازی ما را شگفت زده کرد و اگر بازی به همین منوال پیش برود با بازی بسیار پیچیده ای رو به رو خواهیم بود. هنگامی که به ایستگاه فضایی می رسید کمی اوضاع آرام می گیرد و مشاهده می کنید که دانشمندان بر روی موجودات فضایی آزمایش انجام میدهند اما به یکباره اتفاقات ناگواری رخ میدهد و آنها فرار میکنند.

در این بازی ما با تجهیزات جدیدی مواجه هستیم که یکی از آنها Neuromod نام دارد که از طریق تزریق آن به چشمانتان شما قادر خواهید بود مهارت و دانش لازم را به دست آورید. در دموی بازی ما از مهارت های تعمیر و هک کردن نیز استفاده کردیم که البته باید گفت خیلی خارق العاده نبودند اما با پیشروی در بازی به این نکته پی بردیم که علاوه بر آنها شما میتوانید قابلیت های موجودات فضایی را نیز به دست آورید. قابلیت هایی همچون تبدیل شدن به یک فنجان قهوه بسیار کوچک! با اینکه بازی فوق العاده به نظر میرسد اما حال هنوز هم نگرانی هایی در مورد آن وجود دارد. به عنوان مثال این بازی آنطور که باید و شاید واقعا ترسناک نبود؛ شاید هم اصلا قرار نیست که ترسناک باشد اما به هنگام بازی این حس به آدم القاء می شود که باید با یک بازی بسیار ترسناک رو به رو باشیم. عنوان Prey قرار است در تاریخ May 5, 2017 برای پلتفرم های PC, PS4 و Xbox One عرضه شود.

برای سفارش زیرنویس فارسی بازی Prey ( نسخه PC ) به بخش سفارش ترجمه مراجعه نمایید.

شما می توانید تریلر بازی را از کانال آپارات فیلم مترجم مشاهده نمایید.

مترجم : مجید لطفی

منبع : Metro

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی