ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

با Civilization VI تمدن خودتان را بسازید

3OLTFVq

نسخه های شماره دار بازی تمدن ها همان Civilization همیشه نوعی تکرار یا بازگویی هستند . اما سئوالی که هر بار پیش می آید این است که آیا این محتوای تکراری ارزش ساخت یک نسخه کاملا جدید را دارد ؟ پاسخ سازندگان بازی تمدن های ۶ به این سئوال مثبت است .
امسال نه تنها سالگرد ۲۵ سالگی سری تمدن هاست بلکه ، ششمین نسخه از سری مستقل این بازی  در این سال عرضه می شود . ما دعوت به تماشای ویدئویی میکس شده از نسخه های مختلف سری تمدن شدیم ، در این ویدئو تفاوت ها و پیشرفت هایی که هر نسخه با قبلی داشت نشان داده شده بود . با دیدن این ویدئو من مطمئن شدم که تمدن ۶ ارزش وقت گذاشتن و بازی کردن را خواهد داشت . نه تنها به این دلیل که جلوه های بصری ان نسبت به نسخه قبلی بسیار پیشرفته کرده است . بلکه این خاطر که مکانیک ساخت ، طراحی و گسترش شهرهای هر تمدن در بازی و همچنین تعیین سیاست و مدیریت هر شهر هم تغییراتی داشته است .
ویدئویی که تماشا کردیم خلاصه ای از شروع ، میانه و پایان حالت نرمال بازی بود . ما شهری را کشف کردیم ، گسترش و رشدش دادیم و سایر تمدن های روی نقشه را پیدا کردیم . رابط کاربری بازی همچنان بسیار شبیه به نسخه های قبلیست منتها این بار بجای ان همه متن ، قفط اطلاعات ضروری به شما نشان می شود . سایه جنگ با رنگ قهوه ای در اطراف نقشه دیده میشود و وقتی جنگی بین دو تمدن در میگیرد به شکل آتش شروع به سوزاندن اطراف نقشه تان می کند . تمدن انتخاب شده ما چین بود ، و به شکل کشوری صلح طلب متمرکز بر فرهنگ و تکنولوژی جلو می رفت .

Civilization-VI-3

استراتژی های مشابه  نسخه های قبلی ، اینجا هم وجود دارد ، از ساختن جاده های تجاری میان شهر ها گرفته تا جنگ با بربرها ، بستن معاده و پیمان نامه با سایر تمدن های درون نقشه بزرگ بازی ، که در ویدئویی که ما مشاهده کردیم دولت متحد ما آمریکا به رهبری روزولت بود و کشوری که با ما قصد جنگیدن داشت امپراطوری مصر باستان بود . انیمیشن های مربوط به واحد ها و ساختمان ها همچنین تغییر زاویه دوربین ها بسیار روان بودند . جزئیات بیشتری نسبت به نسخه قبلی در بازی گنجانده شده است . با زوم کردن روی هر شهر می توانید میزان رشد شهر را از روی نمودار درختی ای که به شکل چند خانه سنگی به سمت یک شهر شلوغ می رود و هچنین تراکم جمعیت هر شهر را ببینید. هر موزاییک یا خانه شطرنج مانند در بازی یک منطقه بازی را نشان می دهد ، و هر واحدی می تواند از زوایای دور و نزدیک کاملا شناسایی شود و خلاصه ای از وضعیتی که در آن بسر می برد را به بازیکن نشان دهد .

717199

سری تمدن ها از ان دسته از بازی هایی است که نیازمند صرف وقت و حوصله زیاد است برای اینکه بتوانید جنبه ها و امکانات مختلف بازی را به طور کامل بفهمید باید زمانی زیادی را به پای آن بگذارید در ویدئویی که برای ما پخش شد ، خلاصه ی خوبی از تغییرات بازی نسبت به نسخه قبلی نشان داده شده بود که بنظر من هم برای بازیکن های حرفه ای این عنوان و هم برای تازه کار ها جذاب خواهد بود . من مطمئن نیستم که بازی تمدن ۶ بیشتر اصلاح بخش میانی کسل کننده در نسخه های قبلی بازی را مورد هدف قرار داده یا لودینگ های طولانی بخش پایانی که در آن تمدن های بزرگ زیادی سراسر دنیای بازی را فرا گرفته اند . اما با وجود این نگرانیها بسیار مشتاقم تا تغییرات بزرگ و کوچکی که در این نسخه ی شماره دار بازی تمدن داده شده است را ببینم و تجربه کنم .

maxresdefault

برای سفارش زیرنویس فارسی بازی Civilization VI ( نسخه PC ) به بخش سفارش ترجمه مراجعه نمایید.

شما می توانید تریلر بازی را از کانال آپارات فیلم مترجم مشاهده نمایید.

مترجم : خسرو خطیبی

منبع : Dualshockers

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی