ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

پیش نمایش بازی Nier: Automata

سازنده بازی Nier: Automata یعنی شرکت Platinum Games به خوبی متوجه این موضوع است که کار با یک شمشیر بزرگ در دنیای مجازی یا همان بازیهای کامپیوتری باید دقیقا همان حسی را در شما القا کند که در دنیای واقعی چنین حسی را القا میکند. عنوان مورد انتظار Nier: Automata که در سبک Action RPG است شما را در نقش یک سرباز اندرویدی قرار میدهد که نه تنها شمشیرش از قد خودش بلندتر است بلکه به هنگام اجرای ضربات مهلک، شما به خوبی وزن آن شمشیر را حس میکنید و با توجه به نوع ضربه ای که وارد میکنید شاهد نابود شدن دشمنان آهنین خود هستید. بازی Nier: Automata در واقع ادامه ای بر عنوانی است که در سال ۲۰۱۰ تحت نام Nier برای کنسول های نسل هفتمی یعنی PlayStation 3 و Xbox 360 عرضه شد. Nier با اینکه از مشکلات متعددی رنج میبرد و تقریبا حُکم یک بازی ناقص را داشت اما به واسطه ی داستان بسیار زیبا و تاثیرگذار خود مطمئنا عنوان خاطره انگیزی به شمار میرود.

شاید بتوان گفت مهمترین انتقادی که به این بازی می شد، به سیستم مبارزات آن برمیگشت که هم از سختی بسیار زیادی برخوردار بود و هم نظم خاصی نداشت. این دقیقا همان موردی است که سازندگان جدید این بازی یعنی Platinum Games قصد دارند نه تنها در نسخه دوم آن را رفع کنند بلکه آن را ارتقاء نیز بدهند. داستان Nier: Automata چند هزار سال بعد از وقایع نسخه اول را روایت میکند و شما را در نقش یک سرباز اندرویدی به نام ۲B قرار میدهد که عضوی از گروه سربازان ماهر و کارکشته ای است که وظیفه دارند به سیاره زمین بروند و این سیاره را از چنگ نیروهای بیگانه ای که آن را به تسخیر خود درآورده اند نجات دهند. بازی Nier: Automata به واسطه تکنیک های متفاوتی که برای آن طراحی شده است و یکنواخت نبودن سیستم مبارزات خود، عنوانی سریع و روان به شمار میرود که البته این موارد همان چیزهایی است که ما از شرکت خوش نام Platinum Games انتظار داریم. تغییر زوایه دوربین نیز به هنگام مبارزات نه تنها خللی در بازی ایجاد نمیکند بلکه به سرعت بازی می افزاید و از تکراری شدن آن جلوگیری میکند.

این عنوان بسیار زیبا قرار است در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ابتدا به طور انحصاری برای کنسول PlayStation 4 عرضه شود و سپس در تاریخی نامعلوم برای پلتفرم PC نیز منتشر گردد.

برای سفارش زیرنویس فارسی بازی Nier: Automata ( نسخه PC ) به بخش سفارش ترجمه مراجعه نمایید.

شما می توانید تریلر بازی را از کانال آپارات فیلم مترجم مشاهده نمایید.

مترجم : مهدی طالبی

منبع : Theverge

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی