ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

پیش نمایش Resident Evil 7، بازگشت به ریشه ها

از زمان رونماییِ غیر منتظره ی عنوان Resident Evil 7 در نمایشگاه E3 امسال، تکیلف این بازی برای خیلی از بازیکن ها به طور کامل مشخص نبود. برای کسانی که از صحنه های اکشن، مانند صحنه هایی که در قسمت ششمِ این بازی شاهدشان بودیم خسته شده بودند، معرفی این بازی خبر بسیار خوبی به شمار میرفت؛ اما برای کسانی که بی صبرانه منتظر هستند تا این بازی به ریشه های خود یعنی همان ترس واقعی برای بقا برگردد، تغییراتی که در این بازی ایجاد شده شاید چندان کافی نباشد. این هفته پس از بازی کردن ۴ ساعت از نسخه تقریبا نهاییِ این بازی، خوشحالم که اعلام کنم که اعتقاد آن دو گروه به طور کامل در رابطه با این بازی صدق نمیکند. شرکت کپکام از ایده های زیادی برای ساخت بازی Resident Evil 7 کمک گرفته است اما تمامِ آن ایده ها در راستای ساخت چیزهایی است که این بازی به خاطر آنها شناخته شده و به واسطه آنها به محبوبیت رسیده است.

با اینکه از لحاظ فنی، داستان این بازی بعد از اتفاقاتِ عنوان Resident Evil 6 به وقوع می‌پیوندد و از طریق یک پلات تویست مطمئنا به آن ربط پیدا میکند، اما از همان ابتدا بازی Resident Evil 7 به خودی خود یک عنوان مستقل محسوب میشود. بازیکن ها در نقش شخصیتی به اسم “ایتن وینترز” قرار میگیرند که به دنبال همسر گمشده ی خود می‌گردد؛ این در حالی است که شواهد در بازی نشان میدهد که همسر او توسط یک خانواده ی قاتل که در جنگلهای دور افتاده ی لوئیزیانا زندگی میکنند، ربوده شده است. دموی بازی در حالی شروع میشود که “ایتن” با دست و پای بسته بر سر میز شام نشسته و یک خانواده ی عجیب و غریب او را احاطه کرده است. البته با اینکه این صحنه مسلما ابتدای بازیِ اصلی به شمار نمیرود اما به واقع شروع بسیار خوبی برای عنوان Resident Evil 7 محسوب میشود. ایده ی اینکه یک آدم بیگناه توسط یک خانواده قاتل دزیده شود ما را به یاد فیلمهای کلاسیک ترسناک مانند فیلم The Texas Chainsaw Massacre در سال ۱۹۷۴ می اندازد.

نکته جالبی که باید به آن اشاره کرد این است که سری بازی Resident Evil تاکنون در هیچ یک از قسمتهای خود، چنین داستانی را روایت نکرده و به طور کلی تا جایی که من به خاطر دارم هیچ بازیِ دیگری نیز چنین داستانی را تا به حال به تصویر نکشیده است؛ از این رو دیدن چنین داستانی برای اولین بار در دنیای بازی، حس تازه و خوبی به همراه دارد. از آنجا که هنوز اطلاعات خیلی زیادی از این بازی در دسترس قرار نگرفته است، خیلی سخت است که در حال حاضر بگوییم آیا این بازی به طور کلی موفق میشود یا خیر. اما با اینحال شرکت کپکام با صحنه هایی که از این بازی تا به اینجا نشان داده، ما را تحت تاثیر قرار داده است. در واقع کپکام به این سری بازی که در سالیان اخیر تکرار مکررات بوده و نا امید کننده ظاهر میشده، جان تازه ای بخشیده و این بازی را تبدیل به عنوانی کرده که ارزش توجه کردنِ دوباره را دارد… .

بازی Resident Evil 7 در تاریخ ۵ بهمن سال ۱۳۹۵ برای پلتفرم های PC ، Xbox One ، PlayStation 4 منتشر خواهد شد

برای سفارش زیرنویس فارسی بازی Resident Evil 7 ( نسخه PC ) به بخش سفارش ترجمه مراجعه نمایید.

شما می توانید تریلر بازی را از کانال آپارات فیلم مترجم مشاهده نمایید.

مترجم : مهدی طالبی

منبع : Polygon

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی