ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

پیش نمایش بازی Sea of Thieves

 

 دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

 گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

عکس های روز سینمایی

عکس های روز سینمایی

 

Sea of Thieves یکی از عناوین پرچمدار مایکروسافت برای کنسول Xbox و Windows است که در آن گروهی از بازیکنان کنترل یک کشتی دزد دریایی را به عهده می گیرند و در هفت دریا به ماجراجویی می پردازند. در تجربه ای که من داشتم، ما به همراه چند نفر دیگر در کشتی این طرف و ان طرف می پریدیم ، اهنگ های مخصوص دزدان دریایی را می نواختیم و دنبال گنج می گشتیم . در بازی Sea of thieves امکان رسمی خیانت به دوستانتان وجود ندارد و اصطلاحا از Friendly fire خبری نیست اما می توانید شیطنت هایی نظیر دزدین طلاها و یا مخفی کردن ان برای خودتان را در بازی انجام دهید . به لطف سیستم تلپورت پری دریایی شما می توانید در صورت دور شدن از کشتی تان به راحتی دوباره به ان تلپورت کنید . در جستجویی که در هفت دریا داشتیم ، با کشتی دیگری مواجه شدیم که توسط گروهی دیگر از بازیکن ها کنترل می شد و این بهترین موقعیت بود تا سیستم مبارزه دریایی بازی را امتحان کنیم . در Sea of thieves هر یک از بازیکنان می بایست وظیفه ای را در کشتی به عهده بگیرند. این وظیفه می تواند تنظیم بادبان کشتی ، هدایت و یا پر کردن گلول های توپ باشد . همیشه کاری برای انجام دادن وجود دارد و همیشه بهترین نتیجه را گروهی می برند که با یکدیگر همکاری می کنند . باید اعتراف کنم که سیستم مبارزه Sea Of Theives بسیار جذاب و سرگرم کننده است. ما کشتیمان را با سرعت تمام به کناره کشتی حریف کوبیدیم . بعد هم شلیک چند گلوله توپ و اعضای کشتی رقیب قبل از اینکه بتوانند عکس العملی نشان دهند همگی در اب غرق شدند .

Sea of theives یک بازی بسیار سر گرم کننده است . در مصاحبه ای که با سازندگان بازی داشتم مشخص شد این بازی علاوه بر امکان ارتباط صوتی از نوعی سیستم ارتباطی پیشرفته (Wheel of emotion ) داخل بازی بهره می برد و بازیکنان می توانند برای ارتباط با یکدیگر و رساندن پیغام از ان استفاده کنند . علاوه بر این بازی نوعی سیستم عاطفی دارد که بسته به داستان هر بازیکن و ماموریتش متفاوت خواهد بود ، هدف از این کار این است که هر بازیکن افسانه و داستان مختص به خودش را بسازد. تا اکنون بالغ بر سی Easter Egg در بازی گنجانده شده که همگی می بایست به صورت گروهی کشف شوند . تاثیر گذاری ترین عملکرد یا داستان ها شخصی بر روی کل دنیای انلاین بازی تاثیر خواهند گذاشت و سایر بازیکنان هم اثرش را در بازی خود خواهند دید . شما داستان دزد دریای خود را انطور که می خواهید می سازید . سیستم شخصی سازی بازی نیز بسیار منحصر به فرد است ، به عنوان مثال یک بازیکن قدیمی و حرفه ای با شمایلی خاص و منحصر به فرد در دنیای هفت دریا حضور پیدا خواهد کرد و برای سایر بازیکنان هم قابل شناسایی خواهد بود . بعضی خود را دشمنش می پندارند و بعضی هم با او همکاری می کنند . در Sea Of Theives شما همیشه ماموریت یا ماجرایی برای پیگیری دارید و دستاوردهای گروهی بسیار جذابی در هر ماجرا گنجانده شده است.

شما می توانید طلای بدست اورده به روش های مختلف و متنوعی خرج کنید . علاوه بر طلا و پیشرفت شخصیت در sea of thieves مجموعه بزرگی از جوایز خاص و کمیاب وجود دارند و Rare نوید وجود انتخاب های بزرگتر برای تقویت هر شخصیت را داده است. قرار است افتخارات و پیشرفت ها در بازی جزئیات بیشتری داشته باشند . شما می توانید به روش های مختلفی در دنیای انلاین بازی مشهور شوید . هر مهارتی که کسب می کنید در تاریخچه شخیت شما ضبط خواهد شد و شما به ان مهارت در دنیای انلاین بازی مشهور خواهید گشت .طبق گفته سازندگان این بازی احتمالا امکان بازی تک نفره را هم خواهد داشت. Sea Of Theives ساخته کمپانی خوش نام Rare که سابقه ساخت چند عنوان معروف و تاثیر گذار را در صنعت بازی های کامپیوتر دارد ، در سال ۲۰۱۸ برای کنسول های Xbox one ، Xbox one X و PC عرضه خواهد شد .

مترجم : خسرو خطیبی 

منبع : Windowscentral.com

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی