ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

پیش نمایش بازی Sniper: Ghost Warrior 3

بر خلاف تصور همه، بازی Sniper: Ghost Warrior 3 تقلیدی کوکورانه از سری Call of Duty نیست و به فاکتورهای اصلی این سبک مانند مبارزات از راه دور، تنظیم دوربین اسلحه، پیدا کردن باد موافق، جاگیری مناسب، تنفس صحیح و … کاملا وفادار مانده است. شما در این بازی باید با استفاده از استراتژی های مختلف که نیاز مند صبر و حوصله زیاد است با دشمنان مبارزه کنید در غیر این صورت تبدیل به هدفی آسان و در دسترس برای انبوه نیرو های دشمن خواهید شد. می توان گفت دنیای Sniper: Ghost warrior 3 با اختلاف بزرگترنی دنیایی است که این سری تا به حال به خود دیده است. دنیایی پر از جنگل های انبوه، پاسگاه های دور افتاده و حتی شهر های شلوغ که بیننده را به یاد سری موفق فارکرای می اندازد. شما در نقش یک کماندو نیروهای ویژه امریکایی قرار می گیرید که پشت نیروهای دشمن مستقر شده اید و می توانید ازادانه ماموریت های مختلفی را در محیط بازی به انجام برسانید و داستان بازی را پیش ببرید.

به عنوان مثال شما ماموریت دارید تا افسری بلند مرتبه از نیرو های دشمن را به قتل برسانید ولی قبل از ان می بایست اطلاعاتی از محل سکونت و زمان اجرای عملیات بدست اورید. طبق گفته سازندگان بازی هدف شما به هیچ وجه خودش را به راحتی روی نقشه نشان نمی دهد و این کاملا به عهده خواهد بود که او را در دنیای بزرگ و متنوع بازی پیدا کنید و با هر استراتژی که بنظرتان بهتر است به سراغش بروید. در پیش نمایشی که من دیدم یکی از سازندگان بازی فرمانده ی دشمن را در حال فرار به جنگل با اسلحه دوربین دارش مورد هدف قرار داد. بعد ها فهمیدم که می توانست چند روز بعد ، همان فرمانده را بعد از فرار در روستایی دور افتاده و در مبارزه ای تن به تن به قتل برساند. در این بازی شما مجهز به ابزار الات پیشرفته نظامی متعددی هستید. می توانید با استفاده از هواپیمای کوچک کنترل از راه دورتان دشمنان را روی نقشه شناسایی کنید مکالماتشان را گوش دهید و حتی سیستم های امنیتیشان را هک کنید. البته مراقب باشید که لو رفتان مکانتان هنگام استفاده از ابزارها به راحتی می تواند منجر به کشته شدنتان شود.

هنگام فرار می توانید از تپه ها بالا بروید، مثل یک پارکور کار از روی صخره ها بپیرید و با قلاب و طناب به کوه های بلندتر صعود کنید. طبق گفته سازندگان، محیط بازی می تواند تبدیل به یکی از سخت ترین دشمنان شما شود و اگر مراقب نباشید در دره های خطرناک و گودال های عمیق موجود در محیط بازی سقوط خواهید کرد. در Sniper 3 سیستم لول بندی و درخت مهارت رایج در بازی های سبک نقش افرینی وجود ندارد اما می توانید گلوله، زره و حتی اسلحه خود را با قطعات مختلفی که در محیط متنوع بازی پیدا می کنید بسازید و در اصطلاح کرفت کنید و یقین بدانید که هر کدام از این قطعات تاثیری بارزی در گیم پلی و روند بازی شما خواهند داشت. طبق قولی که سازندگان بازی داده اند علاوه بر داستان اصلی، مجموعه از ماموریت های جانبی هم در بازی وجود خواهند داشت و نکته جذاب دیگر این است که طبق قول های داده شده در این بازی مسیر طلایی و روشی منحصر به فرد برای انجام ماموریت ها  وجود نخواهد داشت بلکه شما می توانید طبق سلیقه و با استراتژی های مخصوص خودتان هر ماموریت را به پایان برسانید.

مترجم : خسرو خطیبی 

منبع : www.IGN.com

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی