ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

چند کشته در سه گانه جان ویک؟

در مجموعه فیلم های زیادی شخصیت هایی وجود دارند که هرآنچه در توانشان است انجام می دهند تا نگذارند حتی دشمنان آنان نیز به کام مرگ فرستاده شوند. اما قطعا جان ویک (John Wick) با این افراد فرق می کند. از زمانی که اولین فیلم جان ویک در سال ۲۰۱۴ اکران شد، به جهانیان نشان داد که برای این مجموعه فیلم از بین بردن دشمنان بیش از هر چیزی اهمیت دارد. حال که سه فیلم از این مجموعه فیلم دوست داشتنی به اکران درآمده است شاهد یکی از اکشن ترین مجموعه فیلم های تاریخ سینما بوده ایم که تبهکاران زیادی در آن به قتل می رسند. این مجموعه فیلم به کارگردانی چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) و نقش آفرینی بازیگران مشهوری از جمله کیانو ریوز (Keanu Reeves) ساخته شده است. توجه شما را به تعداد افراد کشته شده در هر فیلم جان ویک جلب می کنیم.

جان ویک (John Wick)

  • تعداد افراد کشته شده توسط تفنگ های مختلف: ۷۳

از همان ابتدای فیلم جان ویک متوجه می شویم که قرار است کشت و کشتار زیادی با تفنگ های مختلف در آن صورت بگیرد. البته این تعداد افراد کشته شده شامل تمام افرادی که توسط مارکوس، آقای پرکینز و افراد وینستون به قتل رسیدند نیز می شود. اما بیشتر این افراد را خود جان ویک در راه انتقام کشته شدن سگش از بین می برد.

  • تعداد افراد کشته شده توسط شمشیر و یا چاقو: ۶

البته که جان ویک مهارت بی نظیرش تنها در استفاده از تفنگ های مختلف نیست بلکه با چاقو نیز خیلی خوب می تواند از پس دشمنان خود برآید. متاسفانه در فیلم اول فرصت زیادی برای استفاده او از چاقو فراهم نمی شود. اما در چندین برخورد حرکات بسیار خوبی با چاقو از خود نشان می دهد. یکی از بهترین این نمایش ها هنگامی است که می خواهد ویگو تاراسو را از میان بردارد. ابتدا و از روی قصد اجازه می دهد از چاقوی او ضربه بخورد سپس چاقو را بر می دارد و علیه او استفاده می کند.

  • تعداد افراد کشته شده توسط دیگر موارد: ۱۲

متاسفانه باید گفت که سگ نازنین جان ویک که به خاطر او دست به چنین انتقامی می زند توسط یوسف تاراسو و دوستانش زیر مشت و لگد از بین می رود. این فهرست همچنین شامل انفجارها، شکستن گردن و خفه کردن می باشد.

جان ویک: بخش ۲ (John Wick: Chapter 2)

  • تعداد افراد کشته شده توسط تفنگ های مختلف: ۱۱۰

شاید گمان می کردید که تعداد کشته های جان ویک در قسمت اول آن آنقدر زیاد است که به زودی فیلمی نخواهد توانست از آن رد شود. اما کارگردان آن چاد استاهلسکی راهی برای این موضوع پیدا کرد. در چندین سکانس این فیلم، جان ویک کشتار بسیار وسیعی راه می اندازد. مخصوصا پس از قتل جیانا دی آنتونیو و هنگامی که در تونل ها در حال فرار است.

  • تعداد افراد کشته شده توسط شمشیر و یا چاقو: ۲

در دومین فیلم جان ویک کم ترین استفاده را از چاقو و یا شمشیر شاهد هستیم. تنها ۱٫۷ درصد قتل های این فیلم با چاقو صورت می گیرد. اما می توان گفت یکی از بهترین قتل های این سه گانه هنگامی است که جان ویک چاقوی آرس را از دستانش درمی آورد و با همان او را به قتل می رساند.

  • تعداد افراد کشته شده توسط دیگر موارد: ۷

خیلی کم دیدیم که جان ویک بی سر و صدا دشمنان خود را از پای درآورد. زیرا او ترجیح می دهد دشمنان خود را رو در رو و با صراحت از بین ببرد. اما یکی از این سکانس های جذاب  بی سر و صدا در ابتدای فیلم دوم آن است. همچنین قتل جیانا دی آنتونیو نیز به این فهرست اضافه می شود زیرا وی پیش از برخورد گلوله به سرش از بریده شدن رگ دستش جان می دهد.

جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم (John Wick: Chapter 3 – Parabellum)

  •  تعداد افراد کشته شده توسط تفنگ های مختلف: ۱۲۴

اگر این بار نیز گمان می کردید که قرار نیست این فیلم رکورد فیلم قبلی خود را بشکند پس باید دیدگاه خود را در مورد مجموعه فیلم جان ویک تغییر دهید. در فیلم سوم سوفیا نیز بسیار به کمک جان ویک می آید و افراد زیادی را به قتل می رساند. او هنگامی که در کازابلانکا توسط مردان برادا مورد حمله قرار می گیرد مهارت خود را در استفاده از تفنگ نشان می دهد.

  • تعداد افراد کشته شده توسط شمشیر و یا چاقو: ۳۲

قتل های زیادی در سومین نسخه از فیلم جان ویک با استفاده از چاقو و یا شمشیر صورت می گیرد. یکی از مشهورترین این سکانس ها، سکانس حمله در موزه است که جان ویک افراد زیادی را در آنجا با استفاده از همین سلاح ها از بین می برد. همچنین هنگامی که با موتورسیکلت در حال بازگشت به نیویورک است را نیز می توان از سکانس های خوب این فهرست نام برد.

  • تعداد افراد کشته شده توسط دیگر موارد: ۱۱

در فیلم سوم جان ویک داستان کمی متفاوت است. این بار جان ویک تصمیم می گیرد که با کتاب دشمن خود را به قتل برساند. از ده مورد قتل دیگر نیز سه مورد با سگ و سه مورد با اسب، انفجار موتورسیکلت و قتل با تبر می باشد.  

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی