ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

کنسول نسل بعدی مایکروسافت معرفی شد

در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019، کنسول نسل بعدی مایکروسافت معرفی شد. کنسول نسل بعدی مایکروسافت که هنوز با نام پراجکت اسکارلت شناخته می شود تا پایان سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. پیش از این شایعه شده بود که مایکروسافت قرار است دو کنسول اکس باکس جدید در سال بعد عرضه کند. یکی از آن ها همانند کنسول اکس باکس وان اکس و دیگری همانند اکس باکس وان اس خواهد بود.

فیل اسپنسر در حال معرفی کنسول نسل بعدی مایکروسافت

کنسول نسل بعدی مایکروسافت از پردازنده شخصی سازی شده Zen 2 و کارت گرافیک Radeon با معماری RDNA کمپانی AMD استفاده می کند. مایکروسافت ادعا می کند که کنسول نسل بعدی او قدرتی چهار برابری در مقایسه با کنسول اکس باکس وان اکس را دارا می باشد. همچنین مایکروسافت در ساخت کنسول نسل بعدی خود از رم های جی دی دی آر ۶  استفاده می کند و بر این عقیده است که بدین ترتیب فریم ریت و رزولوشن باور نکردنی در اجرای بازی ها بر روی این کنسول را شاهد خواهیم بود.

کنسول نسل بعدی مایکروسافت که فعلا با نام پراجکت اسکارلت شناخته می شود می تواند بازی ها را (در صورت پشتیبانی بازی و تلویزیون) تا رزولوشن ۸K با سرعتی معادل ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا کند. پراجکت اسکارلت از هارد پر سرعت اس اس دی بهره می برد. مایکروسافت در این باره می گوید:

«ما هاردهای اس اس دی نوینی به وجود آورده ایم. ما از این هارد به عنوان رم مجازی بهره می بریم.»

بنابراین و با توجه به گفته مایکروسافت عملکرد کنسول جدید در مقایسه با کنسول پیشین آن می تواند تا ۴۰ برابر بهبود داده شود. بدین صورت نیازی به گفتن نیست که بازی هایی از قبیل Grand Theft Auto V که زمان لود شدن آنان حتی در اکس باکس وان اکس به شدت طول می کشد، در کثری از ثانیه در کنسول جدید لود خواهند شد.

بازی مورد انتظار Halo Infinite نیز همزمان با عرضه کنسول نسل بعدی مایکروسافت و به صورت اختصاصی برای کنسول های مایکروسافت منتشر خواهد شد. برای نخستین بار از سال ۲۰۰۱ می باشد که بازی Halo قرار است همزمان با کنسول جدید مایکروسافت عرضه شود. هنوز نمی دانیم ظاهر پراجکت اسکارلت چگونه خواهد بود. اما شیوه معرفی کنسول جدید اکس باکس ما را یاد معرفی کنسول پراجکت اسکورپیو (که نهایتا پی بردیم نام آن اکس باکس وان اکس می باشد) می اندازد. با تمام این تفاسیر در نمایشگاه E3 2020 حتما خبرهای بیشتری از کنسول نسل بعدی مایکروسافت خواهیم شنید.

 

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی