ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

کپکام برای نسل بعد آماده است

نسل بعدی کنسول های بازی در مسیر رسیدن به خانه های ما می باشند! می شود حدس زد که بسیاری از کمپانی های توسعه دهنده بازی های ویدیویی در حال حاضر پروژه های نسل بعد خود را آماده می کنند. در این بین، کپکام نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. این کمپانی موفق با در اختیار داشتن موتور بسیار پیشرفته بازی سازی خود بنام RE Engine که با استفاده از آن عنوان بازسازی شده بسیار موفق Resident Evil 2 را در ژانویه امسال منتشر کرد، آماده کوچ به نسل بعدی بازی های ویدیویی می باشد. کپکام می گوید که قابلیت های سازگاری این موتور بازی سازی اش یکی از برترین نقاط قوت این کمپانی می باشد. از آنجایی که این کمپانی عناوین بسیاری را با استفاده از این موتور بازی سازی خلق کرده و خواهد کرد، می توانیم کپکام را در این زمینه بسیار موفق بدانیم.

بازی تحسین شده Resident Evil 2 (محصول ۲۰۱۹)

کپکام در بخش پرسش و پاسخ تازه ترین گزارش مالی خود این اطلاعات را منتشر کرد. این کمپانی در پاسخ به قدرت سخت افزاری خود در نسل بعدی بازی های ویدیویی اینگونه پاسخ داد:

«بازی هایی که ما در این نسل از بازی های ویدیویی با استفاده از RE Engine تولید کردیم تحسین منتقدین را برانگیخته است. از همان اوایل ساخت این موتور بازی سازی آن را طوری مورد توسعه قرار دادیم که بعدها بتوانیم برای نسل بعد نیز آن را بهبود ببخشیم چرا که ما این موتور بازی سازی را یکی از نقاط قوت کمپانی خود می دانیم و با آن خواهیم توانست به بازی سازی در نسل بعد ادامه بدهیم.»

وقتی سوالات بیشتری درمورد این موتور بازی سازی مطرح شد کپکام اشاره داشت:

«در حال حاضر قادر نیستیم درمورد تعداد بازی هایی که روی آن ها کار می کنیم و یا سال عرضه آن ها حرفی به میان آوریم اما می گوییم که عناوین بسیاری با استفاده ار موتور بازی سازی خودمان، RE Engine، در دست توسعه می باشند.»

البته که کپکام هنوز نمی تواند درمورد این عناوین صحبتی کند. اما ما می توانیم امیدوار باشیم که بازساری Resident Evil 2 که با موفقیت بسیار فراوانی همراه بود این مسیر را برای بازسازی دیگر عناوین این مجموعه ترسناک دوست داشتنی کپکام بسیار هموار ساخته است. با این حال چندی پس از عرضه Resident Evil 2 این کمپانی اعلام کرد اگر تقاضا برای بازسازی Resident Evil 3: Nemesis زیاد باشد، آن را نیز در دستور کار خود قرار خواهد داد.

خیلی ها انتظار دارند که نسخه بعدی از مجموعه بازی های ترسناک و دوست داشتنی Resident Evil در حال حاضر و آن هم با موتور بازی سازی RE Engine در دست توسعه باشد. همانطور که بازسازی Resident Evil 2 بسیار موفقیت آمیز بود پیش از آن نیز کپکام به موفقیت های بسیار زیادی با عنوان Resident Evil 7 با فروش بیش از شش میلیون نسخه دست یافته بود. باید صبر کرد تا شاید همانند پارسال که کپکام در نمایشگاه E3 همگان را با تریلری از بازی Resident Evil 2 شگفت زده کرد در نمایشگاه E3 2019 نیز برنامه ای برای شگفت زده کردن دوباره طرفداران در دستور کار خود داشته باشد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی