ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم جیغ ۶

مجموعه فیلم‌های جیغ برای علاقه‌مندان سینمای ترسناک و اسلشر، کاملاً‌ شناخته شده است. اولین نسخه از این فیلم‌ها سال‌ها پیش اکران شد و به فروش چشمگیری در گیشه دست پیدا کرد. به همین دلیل شرایط برای ساخت نسخه‌های دیگر فیلم جیغ فراهم شد. این شرایط تا سال پیش ادامه پیدا کرد. در این سال پنجمین نسخه از مجموعه فیل‌های جیغ اکران شد. این فیلم به‌سرعت توانست جایگاه ویژه‌ای در دل هواداران این مجموعه پیدا کند. در نتیجه شرایط برای ساخت ششمین نسخه از فیلم‌های جیغ مهیا شد. این فیلم با نام جیغ ۶ روانه سالن‌های سینما شده است. فیلمی که از آن صحبت می‌کنیم، داستان نسخه پنجم را ادامه می‌دهد. در این اثر هنرپیشه‌‌های مطرحی حضور دارند. با توجه به محبوبیت فیلم جیغ ۵، نسخه جدید فیلم جیغ ۶ از آن دسته آثار سینمای وحشت است که به‌راحتی نمی‌توان از کنار آن گذشت. از آنجایی که سینمای وحشت طرفداران زیادی در بین مخاطبین ما دارد، اکران ششمین نسخه از فیلم‌های جیغ را به فال نیک گرفتیم. در ادامه نگاهی به داستان فیلم جیغ ۶ میندازیم. سپس فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت این اثر را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم جیغ ۶ از چه قرار است؟

طرفداران فیلم‌های جیغ به‌خوبی درجریان هستند که داستان نسخه قبل این مجموعه در شهری خیالی با نام وودزبورو، رخ داد. بازماندگان نسخه قبلی این اثر در جیغ ۶ به شهر نیویورک مهاجرت کرد‌ه‌اند. آن‌ها به دنبال ایجاد زندگی جدیدی هستند و می‌خواهند واقع ناخوشایند نسخه قبلی این مجموعه فیلم‌ها را به باد فراموشی بسپارند. با این حال ۴ بازمانده این داستان گرفتار قاتلی جدید می‌شوند که برای کشتن آن‌ها آستین بالا زده است. طبق معمول فیلم‌های جیغ، قتل‌های فجیع صحنه‌های هولناکی در این فیلم رخ می‌دهد. این داستان در کنار مرگ‌های خونبار، ماجرایی پیچیده را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. در نتیجه طرفداران مجموعه فیلم‌های جیغ در ششمین نسخه از این فیلم‌ها تا آخرین لحظه از هویت قاتل یا قاتلین اصلی باخبر نمی‌شوند.

فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم جیغ ۶

ششمین نسخه از مجموعه فیلم‌های جیغ، فهرست بلند و بالایی از هنرپیشه‌های تراز اول دارد. جِنا اُورتگا، هنرپیشه‌ای که با سریال ونزدِی حساب گل کرد، نقش کلیدی در جیغ ۶ ایفا می‌کند. ملیسا باررا، دیگر هنرپیشه‌ زیبارویی است که در جیغ ۶ خودنمایی می‌کند. جاسمین ساوی براون، جک چمپین، هنری چرنی، میسون گودینگ، لیانا لیبراتو، درموت مالرونی، دوین نکودا، تونی ریوولوری و جاش سگارا از دیگر هنرپیشه‌‌های سرشناسی هستند که در فیلم جیغ ۶ حضور دارند. به این هنرپیشه‌ها، کورتنی کاکس را نیز اضافه کنید. علاقه‌مندان سریال فرندز، خاطره‌های خوشی با کورتنی کاکس دارند. این هنرپیشه در قسمت‌های قبلی مجموعه فیلم‌های جیغ نیز هنرنمایی کرده است. مت بتینلی اولپین و تایلر جیلت، کارگردانی فیلم جیغ ۶ را انجام داده‌اند.

جالب است بدانید جیغ ۶ توانسته موفقیت‌های جیغ ۵ را تکرار کند. جالب‌تر اینکه این فیلم پس از فیلم جیغ ۲، دومین اثر از این مجموعه فیلم‌هاست که به فروشی بیشتر از ۱۰۰ میلیون دلار در گیشه دست پیدا کرده. در مجموع باید گفت اگر از طرفداران فیلم‌های جیغ هستید، بدون شک تماشای ششمین نسخه از این فیلم‌ها برای شما خالی از لطف نخواهد بود. مشاهده این اثر برای علاقه‌مندان فیلم‌های ترسناک نیز هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی