ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

عملکرد بازی Cyberpunk 2077 روی کنسول ها

عملکرد بازی Cyberpunk 2077 روی کنسول ها چگونه خواهد بود؟ شکی نیست که بازی Cyberpunk 2077 جلوه های تصویری و صوتی فوق العاده ای خواهد داشت. جزئیات این بازی باورنکردنی خواهد بود. دنیای Night City بازی Cyberpunk 2077 به شدت بزرگ می باشد و تصمیم های بازی کننده گان در طول بازی سرنوشت آنان را در ادامه مسیر تغییر خواهد داد. با تمام این تفاسیر به نظر می آید که برای نشان دادن حداکثری توانایی های تصویری و صوتی این بازی به رایانه بسیار قدرتمندی نیاز خواهیم داشت. اما حال این سوال مطرح می شود که پس کنسول داران برای بهره بردن حداکثری گرافیکی این بازی چه باید کنند؟ آیا کسانی که حتی کنسول PlayStation 4 Pro و یا Xbox One X را دارا می باشند نیز نمی توانند تجربه ای مشابه رایانه های قدرتمند داشته باشند؟ اما شاید این این سوال ذهن خیلی از گیمرها را به خود مشغول کرده باشد. کمپانی توسعه دهنده این عنوان مورد انتظار، سی دی پراجکت رد، اخیرا اذعان داشته است که توسعه Cyberpunk 2077 را بر روی کنسول ها با جدیت پیگیری می کند و تصمیم دارد بهترین تجربه ممکن را روی این کنسول ها برای گیمرها فراهم آورد. طی مصاحبه ای با رسانه Wccftech، آلوین لیو، یکی از مسئولین رابط کاربری بازی Cyberpunk 2077 اظهار داشت:

«در واقع اینطور نیست. ما موتور بازی سازی RED را طوری ساخته ایم که قابلیت شخصی سازی بسیاری دارد. ما کنسول ها را نیز انتخاب اول مان برای توسعه بازی خود درنظر گرفته ایم و این بازی عملکرد فوق العاده ای بر روی کنسول ها دارد. کاملا معلوم است که اگر شما بعنوان مثال رایانه چند ده میلیونی دارید می توانید عملکرد بهتری از بازی Cyberpunk 2077 را مشاهده کنید اما گرافیک این بازی روی کنسول ها و یا حتی رایانه هایی با مشخصات نه چندان آنچنانی نیز بسیار قابل توجه خواهد بود.»

اینطور که پیداست سی دی پراجکت رد با بروز رسانی موتور بازی سازی خود، به عملکرد آن برای ساخت پورت های کنسول های مختلف اطمینان بسیاری دارد. بدین ترتیب می توانیم خشنود باشیم که بازی Cyberpunk 2077 عمکلرد قابل تحسینی را بر روی کنسول ها ارائه خواهد کرد. با این تفاسیر و با توجه به گرفیک بالا و جزئیات بی شمار بازی Cyberpunk 2077 باید انتظار داشته باشیم که حداکثر قدرت کنسول های PS4 و Xbox One برای اجرای این بازی به کار گرفته شود.

عنوان Cyberpunk 2077 در تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۰ مصادف با ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ برای کنسول های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی