ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

فروش ۶٫۵ میلیونی بازی Ghost of Tsushima

بازی بسیار محبوب Ghost of Tsushima محصول کمپانی ساکر پانچ پروداکشنز که خود متعلق به کمپانی سونی می باشد، فروش بسیار قابل توجهی تاکنون کسب کرده است. آخرین اطلاعات درمورد تعداد فروش این بازی درست همزمان با انتشار خبر ساخت فیلم Ghost of Tsushima توسط کارگردان مجموعه فیلم جان ویک یعنی چاد استاهلسکی، منتشر شد.

هنوز یک سال از انتشار بازی Ghost of Tsushima نمی گذرد اما این بازی یکی از مورد تحسین ترین بازی های انتشار یافته در سال ۲۰۲۰ هم از دیدگاه منتقدین و هم گیمرها بود. با وجود آنکه Ghost of Tsushima تنها مدتی کوتاه پس از بازی The Last of Us Part II انتشار یافت، اما توانست دیدگاه گیمرها را به خود جلب کند و در سالی که برای انتشار بازی ها سالی شلوغ لقب می گرفت، بسیار برجسته ظاهر شود. سازندگان بازی پس از انتشار آن نیز با دادن آپدیت های گوناگون برای آن، پشتیبانی از این بازی را تداوم بخشیدند و همین مهم باعث شد بازی Ghost of Tsushima به یکی از محبوب ترین بازی های سال های اخیر بدل شود. با عرضه پلی استیشن ۵ و ارائه آپدیت ارتقای نسلی این بازی از سوی سازندگان، Ghost of Tsushima باز هم سر زبان ها افتاد. بدین ترتیب دارندگان پلی استیشن ۵ و بازی Ghost of Tsushima می توانند پس از آپدیت این بازی، از این ارتقای نسلی بهره شوند و تجربه بسیار روان تر و دلنشین تری نسب به نسخه نسل قبل آن داشته باشند.

بنابراین و بر اساس خبری که رسانه Deadline منتشر کرده است، پس از این موفقیت های پی در پی بازی Ghost of Tsushima حال فروش این بازی به ۶٫۵ میلیون نسخه رسیده است. برای درک هرچه بهتر این موفقیت کمپانی ساکر پانچ به فروش بازی قبلی این کمپانی یعنی بازی InFAMOUS: Second Son نگاهی می اندازیم. این بازی تا سال ۲۰۱۹ و پس از شش سال انتشار توانست به فروش ۶ میلیون نسخه برسد. حال که بازی Ghost of Tsushima به موفقیت بسیار بزرگی برای این کمپانی تبدیل شده است می توانیم انتظار نسخه دوم آن را هم در آینده داشته باشیم. پس از انتشار خبر ساخت فیلم Ghost of Tsushima توسط کارگردان مجموعه فیلم جان ویک یعنی چاد استاهلسکی متوجه می شویم که سونی در نظر دارد در مجموعه Ghost of Tsushima سرمایه گذاری عظیمی انجام دهد. سرمایه گذاری که بسیار امید داریم نتیجه بخش باشد.

اما موفقیت بازی Ghost of Tsushima تنها به میزان فروش آن محدود نمی شود. بازی Ghost of Tsushima از جمله بازی هایی است که میزان بیشترین تمام کنندگی را بین بازی های پلی استیشن ۴ دارد. بیش از نیمی از افرادی که تاکنون در پلی استیشن آن را بازی کرده اند، به اتمام رسانده اند. پس می شود گفت که حدودا ۳ میلیون نفر به صورت کامل بازی Ghost of Tsushima را تجربه کرده اند. البته که این میزان شامل افرادی که با کنسول خود به اینترنت متصل نمی شوند و یا بازی را اجاره کرده و تمام کرده بودند نمی شود. بدین ترتیب می توانیم حدس بزنیم این رقم می تواند خیلی از این بیشتر باشد.

موفقیت بازی Ghost of Tsushima توجه دیگر کمپانی ها را نیز به خود جلب کرده است. گزارش های غیر رسمی حاکی از آن است که کمپانی یوبی سافت برای بازی بعدی اساسینز کرید خود بسیار از بازی Ghost of Tsushima الهام می گیرد. اما اینکه آیا کمپانی یوبی سافت می تواند چنین موفقیتی را تکرار کند یا خیر تنها زمان مشخص خواهد کرد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی