ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part II

سونی اخیرا تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part II را معرفی کرد. روز پیش از انتشار بود که ویدیوهایی که داستان بازی The Last of Us Part II را کاملا لو می داد توسط فردی ناشناس در فضای مجازی به انتشار گذاشته شد. کمتر از گذشت یک روز سونی تصمیم به اعلام تاریخ انتشار جدید بازی The Last of Us Part II گرفت. به نظر می آید که این تصمیم، سعی سونی و توسعه دهنده این عنوان مورد انتظار ناتی داگ (Naughty Dog) جهت جلب توجه هواداران و کم رنگ کردن اتفاقات ناگوار دو روز پیش باشد. پیش از این و در ابتدای ماه آوریل، انتشار بازی The Last of Us Part II برای بار دوم و این مرتبه به دلیل فراگیر شدن جهانی ویروس کرونا برای مدت نامعلومی با تاخیر مواجه شد.

سونی که این مرتبه از اعلام تاریخ انتشار جدید این بازی امتناع ورزیده بود باعث شد تا خیل عظیمی از هواداران گمان کنند که انتشار این بازی تا پایان سال و یا حتی سال بعد با تاخیر مواجه می شود. اما کمپانی ناتی داگ به هواداران این اطمینان را داد که سخت در حال همکاری با سونی است تا بتواند هرچه زودتر بازی The Last of Us Part II را به دست هواداران برساند. همچنین نگرانی هایی نیز درمورد انتشار بازی اختصاصی دیگر سونی بنام Ghost of Tsushima وجود داشت که قرار بود چند هفته پس از بازی The Last of Us Part II منتشر شود.

اما در نهایت سونی و کمپانی ناتی داگ مجبور شدند پس از انتشار ویدیوهایی که داستان بازی The Last of Us Part II را لو می داد از خود واکنش نشان دهند و تاریخ انتشار این بازی را اعلام کنند. بدین ترتیب سونی تاریخ انتشار جدیدی برای بازی The Last of Us Part II اعلام کرد. این بازی به صورت اختصاصی برای کنسول پلی استیشن ۴ در تاریخ ۱۹ ژوئن سال جاری انتشار خواهد یافت. از آنطرف بازی اختصاصی دیگر سونی Ghost of Tsushima که قرار بود در تاریخ ۲۶ ژوئن انتشار یابد در تاریخ ۱۷ جولای سال جاری منتشر می شود.

با مشخص شدن تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part II حال هواداران می توانند از این ویدیوهای اسپویل کننده دوری کنند و از موضوع بهتری که همان رسیدن بازی در آینده ای نزدیک می باشد سخن بگویند. این موضوع بسیار حائز اهمیت است چرا که تعدادی از هواداران که حال داستان بازی را می دانند از آنچه می دانند خوشنود نیستند. حال و با نزدیک شدن عرضه این بازی شاید خیلی از هواداران که تا روز گذشته نمی دانستند چه زمانی قرار است این بازی مورد انتظار منتشر شود سمت این ویدیوها نروند.

فراگیر شدن جهانی ویروس کرونا تاثیراتی بر تاریخ انتشار بازی ها در سال ۲۰۲۰ گذاشت. بازی The Last of Us Part II نیز از این قاعده مستثنی نبود. این بازی یکی بدون شک از مورد انتظار ترین بازی های نسل هشتم بازی های ویدیویی می باشد. جای بسی تاسف است که داستان این بازی پیش از انتشار رسمی آن لو رفت. توصیه ما به شما است که از اسپویل کردن بازی برای خود و دیگران جلوگیری کنید و تا انتشار بازی صبر پیشه کنید.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی