ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم غریزه‌ی مادران

باربارا اَبِل، نویسنده‌ی بلژیکی در ۲۰۱۲، رمانی نوشت با نام غریزه‌ی مادران. این رمان به‌سرعت جای خود را در بین کتاب‌های پرطرفدار در سبک دلهره‌آور تبدیل کرد. محبوبیت رمان غریزه‌ی مادران، شرایطی برای ساخت نسخه‌ای سینمایی از این فیلم فراهم کرد. فرانسوی‌ها، نسخه‌ای سینمایی از این اثر تهیه کردند. این فیلم نیز همانند کتابی که از‌ آن اقتباس شده بود، توانست جای خود را در بین فیلم‌های پرفروش سینمای فرانسه باز کند. موفقیت نسخه‌ی سینمایی فیلم غریزه‌ی مادران، راه را برای ساخت نسخه‌ای سینمایی از این اثر باز کرد. تمامی این شرایط دست‌به‌دست هم داد تا فیلم غریزه‌ی مادران (Mothers’ Instinct) به‌تازگی روانه‌ی سالن‌های سینما شود. این فیلم در کنار دستانی جذاب و دلهره‌آور، پذیرای هنرپیشه‌های ترازاول و محبوبی است. این تریلر روان‌شناختی، چالش‌های حسادت، خیانت و دروغ را در تار و پود روابط دو مادر به تصویر می‌کشد و تماشاگر را تا انتها درگیر معمایی پرمخاطره نگه می‌دارد. از آنجایی که مطمئن هستیم فیلم‌های پرهیجان، طرفداران زیادی در بین مخاطب‌های ما دارند، اکران فیلم غریزه‌ی مادران را به فال نیک گرفتیم تا در ادامه با هم نگاهی به داستان این اثر بیندازیم. در انتها نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت این فیل را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم غریزه‌ی مادران از چه قرار است.؟

آلیس و سلین دو دوست صمیمی هستند که هر دو زندگی ظاهراً بی‌نقصی با همسران و فرزندانشان دارند. آن‌ها در همسایگی یکدیگر زندگی می‌کنند و پسرانشان با هم به مدرسه می‌روند. در این بین به دنبال رخ دادن اتفاقی ناخوشایند، دوستی این دو زن به شدت متزلزل می‌شود. سلین که زنی مرموز و پنهان‌کار است، به تدریج حسادت و کینه‌ای درونی را نسبت به آلیس آشکار می‌کند. با پیشرفت داستان، رازهایی که هر دو زن در اعماق وجودشان پنهان کرده‌اند، به تدریج آشکار می‌شود. تردیدها و دوگانگی‌های درونی شخصیت‌ها، فضایی پر از تشویش و ابهام را به وجود می‌آورد و تماشاگر را تا انتها درگیر معمای پیچیده‌ داستان نگه می‌دارد. در این میان، غریزه مادرانه هر دو زن در معرض چالش قرار می‌گیرد و آن‌ها مجبور می‌شوند برای محافظت از فرزندانشان دست به اقداماتی بزنند که شاید از نظر اخلاقی درست نباشند. در این میان، غریزه مادرانه هر دو زن در معرض چالش قرار می‌گیرد و آن‌ها مجبور می‌شوند برای محافظت از فرزندانشان دست به اقداماتی بزنند که شاید از نظر اخلاقی درست نباشند.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم غریزه‌ی مادری

آن هاتاوی و جسیکا چستین، نقش‌های اصلی را در فیلم غریزه‌ی مادری بر عهده گرفته‌اند. مایکل شانون، دومینیک وست، ابی کوئن، سینتیا اریوو، نیل همیلتون، دیلان والش، ماکایلا کووالچوک و گریگ کینر، دیگر هنرپیشه‌های این فیلم به حساب می‌آیند. سکان کارگردانی فیلم در دست‌های بنوآ دلوم قرار گرفته و فرانسین پاسکال، نویسنده‌ی فیلمنامه‌ی این اثر است. با توجه‌ به تجربه‌ای که از تماشای فیلم‌های این کارگردان مطرح سراغ داریم، انتظار می‌رود برای غریزه‌ی مادری نیز چیزی کم نگذاشته باشد و با اثری خوش‌ساخت روبه‌رو باشیم.

در مجموع باید گفت اگر از طرفدار‌های فیلم‌های هیجانی و دلهره‌آور هستید و به تریلرهای جدید توجه نشان می‌دهد، فیلم غریزه‌ی مادران انتخاب مناسبی برای شماست. بدون شک علاقه‌مندان آن هتوی و جسیکا چستین نیز از تماشای هنرپیشه‌های دلخواهِ خود در این فیلم لذت خواهند برد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی