ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

بدلکاری هنری کویل در ویچر

هنری کویل می گوید تحت تاثیر تام کروز، بدلکاری هایش در سریال «ویچر» را خودش انجام داد. کروز بعنوان ستاره اکشن شناخته می شود و زندگی اش را به پای این شهرت گذاشته است. کویل نیز می خواهد همین اعتبار و شهرت را به این سریال ببخشد. سریال ویچر که اقتباسی از مجموعه رمان های «آندره ساپکوفسکی» است در دسامبر ۲۰۱۹ در شبکه نتفلیکس به نمایش درآمد. 

با وجود نظرات مختلف، این سریال به یکی از محبوب ترین سریال های نتفلیکس تبدیل شد. کویل در نقش «گرالت»، یکی از بهترین های این سریال بود. همچنین او به خاطر بازی در نقش «سوپرمن» در فیلم «مرد پولادین» شناخته می شود. کویل چیز جدیدی را در این شخصیت مشهور ادبی و بازی های کامپیوتری بوجود آورد، اما چیزی که بسیار مشهود بود طبیعی و محسوس بودن نقش او بود. او با ایفای صحنه های بدلکاری حس واقعی بودن را به نقش داد. او و پاتریک استوارت، ستاره فیلم پیشتازان فضا، در برنامه Variety Studio: Actors on Actors با هم مصاحبه کردند. استوارت در این مصاحبه درباره بدلکاری های کویل در سریال ویچر سوال کرد. کویل گفت که از انجام بدلکاری ها لذت برده است و فعالیت های فیزیکی را دوست دارد. کویل در فیلم «ماموریت غیر ممکن: فال اوت» در کنار تام کروز حضور داشت و در آن فیلم در نقش «آگوست واکر/جان لارک» بازی کرد. بازی در کنار کروز (در یکی از بزرگترین فیلم های اکشن دهه) علاقه اش به انجام بدلکاری ها را در او زیاد کرد. او همچنین حس می کند انجام بدلکاری ها در تصویر کشیدن بهتر نقش موثر است، زیرا مبارزه یکی از ویژگی های شخصیتی و مهم نقش است. «اگر مخاطب «گرالت» را روی صحنه ببیند، باید باور کند که من هستم، اما اگر اینطور نباشد به نوعی به این شخصیت خیانت کرده ام، پس سعی می کنم تا جایی که می توانم به جای او باشم».

به نظر می رسد اشتیاق کویل به سریال کمک کرده است، زیرا بسیاری از صحنه های مبارزه صحنه های اصلی و مهم فیلم هستند. او در مصاحبه قبل گفت برخی از ضربات شمشیر برخورد کرده، اما با این حال امنیت در صحنه وجود داشته است. در برخی از صحنه بسته به نحوه صحنه آرایی از شمشیرهای پلاستیکی استفاده شده است، اما در سایر صحنه ها کویل فقط دسته شمشیر را در دست دارد و با استفاده از جلوه های کامپیوتری برای شمشیر تیغه گذاشته شده است.

چند نکته در مورد فصل دوم سریال ویچر نیز وجود دارد. برخلاف فصل یک در این فصل جدول زمانی خطی تر خواهد بود، البته چندین فلاش بک به گذشته هم خواهیم داشت. «هنری کویل»، «آنیا چالاترا»  و «فریا آلن» به ترتیب در نقش های «گرالت»، «ینیفر» و «سیری» بازی کرده اند. چندین بازیگر جدید به این مجموعه ملحق می شوند؛ از جمله «کریستوفر هیویو»، بازیگر سریال «بازی تاج و تخت». داستان فیلم حول روابط خانوادگی این سه شخصیت می چرخد و همچنین گرالت به سیری جادوگری یاد می دهد. فصل دو قرار بود در سال ۲۰۲۱ اکران شود اما به دلیل ویروس کرونا فیلم برداری به تعویق افتاد. امیدواریم زمان زیادی برای شنیدن دوباره موسیقی « Toss a Coin to Your Witcher» منتظر نمانیم. 

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی