ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

بهترین انیمیشن های سال ۲۰۱۷ (قسمت دوم)

هر ساله ما شاهد عرضه انیمیشن های بسیار زیبایی هستیم که امسال نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. اگرچه درست است که هنوز راه زیادی تا پایان سال ۲۰۱۷ باقی مانده اما با اینحال تا اینجای کار هم انیمیشن های بسیار موفقی به اکران عموم در آمده اند که مطمئنا دیدنشان برای افراد خردسال و یا حتی بزرگسال خالی از لطف نیست.
در همین راستا وبسایت فیلم مترجم درصدد است با تهیه این مقاله کوتاه، شما را با لیستی از بهترین انیمیشن های امسال آشنا کند.

 دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

 گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

عکس های روز سینمایی

عکس های روز سینمایی

 

The Son of Bigfoot
وضعیت : اکران شده

در جهان امروزی هنوز هم شاهد رمز و رازهایی از مکان های دورافتاده و داستان های افسانه ای موجودات ناشناخته هستیم که همگی می توانند ایده خوبی برای ساخت یک فیلم یا انیمیشن باشند. در حال حاضر سازندگان پسر پاگنده داستان انیمیشن خود را بر اساس یک موجود افسانه ای با نام پاگنده یا همان یتی نوشته اند، بنابراین امسال یکی از وحشی ترین موجودات افسانه ای پا به دنیای واقعیت می گذارد. استودیو کانال بریتانیا به تازگی تیزر کوتاهی از انیمیشن پسر پاگنده (The Son of Bigfoot) را منتشر کرده است که تهیه کنندگی آن را استودیو کانال فرانسه و انیمیشن سازی را اِن وِیو پیکچرز nWave Pictures بلژیک بر عهده داشته اند. این انیمیشن که برای مخاطب کودک و بزرگسال ساخته شده است، درباره پسر نوجوانی است که میخواهد با برملا کردن راز گم شدن پدرش حماسه تازه ای بیافریند و به همه نشان دهد که پاگنده در واقع پدر گمشده اوست!

تماشای تریلر The Son of Bigfoot در آپارات
———————————————————————————————————————————————————————–

Blazing Samurai
وضعیت : اکران شده

انیمیشن Blazing Samurai (سامورایی آتشین) محصول شرکت های فیلم سازی جی.اِف.اِم و اوپن رود است که انیمیشن های دیگری نظیر شیرشاه و ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی را در کارنامه خود دارند. داستان سامورایی آتشین درباره یک سگ جنگجو و جوان به نام هنک است که میخواهد شهر کاکاموچو را از شر گربه خبیثی که قصد تسخیر آن را دارد نجات دهد. این سگ جنگجو همیشه رویای سامورایی شدن را در سر داشته اما هیچ وقت برای این کار مناسب نبوده است. با این حال ایکاچو که فرمانروایی شهر بر عهده دارد تصمیم دارد تا همه گربه های شهر را از سر راه خود کنار بزند. بنابراین هنک ناچارا بازیچه دست او می شود تا گربه های شهر را از سر راه ایکاچو بردارد. هنک با ورود به کاکاموچو با گربه های خشمگینی رو به رو می شود که او را سر جای خودش می نشانند، هر چه باشد او فقط یک سگ است، نه یک سامورائی!

تماشای تریلر Blazing Samurai در آپارات
———————————————————————————————————————————————————————–
Captain Underpants
وضعیت: اکران شده
همه ما دوست داریم هر از چند گاهی به دوران کودکی خود برگردیم. شاید در این مورد سری کتاب های Captain Underpants (کاپیتان زیرشلواری) را به یاد بیاورید. خبر خوش این است که کمپانی دریم ورکس در حال ساخت انیمیشن کاپیتان زیرشلواری بر اساس مجموعه کتاب هایی با همین نام است. سری کتاب های کاپیتان زیرشلواری درباره دو پسربچه بازیگوش به نام های جورج و هارولد است که مدیر مدرسه خود را هیپنوتیزم می کنند و او را به یکی از شخصیت های تخیلی کتاب هایشان یعنی کاپیتان زیرشلواری تبدیل می کنند. اولین سری از کتاب های کاپیتان زیرشلواری در سپتامبر ۱۹۹۷ وارد بازار شد و ۵۰ میلیون نسخه از آن تنها در آمریکا به فروش رسید. هشت مجموعه کتاب کاپیتان زیرشلواری در ۱۹ کشور دنیا به چاپ رسید و چندین شماره از آن به عنوان پرفروش ترین کتاب سال انتخاب شد. انتظار می رود این انیمیشن که بر اساس کتاب پرفروش دیو پیلکی ساخته شده بتواند مانند کتاب موفق ظاهر شود.
تماشای تریلر Captain Underpants در آپارات
———————————————————————————————————————————————————————–
The Lego Ninjago Movie
وضعیت: اکران در تاریخ September 21, 2017
انیمیشن The Lego Ninjago Movie یکی دیگر از عناوین سری مجموعه The Lego Movie به شمار میرود که قرار است زمستان امسال اکران شود. با توجه به کارنامه موفق سری انیمیشن The Lego Movie چندان دور از ذهن نبود که سازندگان این انیمیشن، ساخت عناوین مرتبط زیادی با دنیای لگو ها را در دستور کار خود قرار دهند. وقایع این انیمیشن که در شهر نینجاگو رخ میدهد، لوید جوان و دوستانش را که همگی از گروه جنگجویان سرّی محسوب میشوند فرا میخواند تا ارباب پلیدی ها به نام گارمادون را نابود کنند. لوید که ملقب به نینجای سبز است در کنار دوستانش ماجراجویی خطرناکی در پیش دارند. رهبری این گروه جوان را نیز یک استاد کنگ فو به نام “وو” با بازی “جکی چان” بر عهده دارد که نقش اساسی در آموزش این گروه جوان برای کسب پیروزی در این نبرد بزرگ ایفا میکند. شاید نکته حائز اهمیتی که این انیمیشن را با سایر انیمیشن های لگو متمایز کند این باشد که گارمادون که به بدترین آدم روی کره زمین معروف است در حقیقت پدر لوید بوده و از اینرو ما شاهد نبرد بین پسر و پدری هستیم که جلوه خوبی و بدی را به نمایش میگذارند.
تماشای تریلر The Lego Ninjago Movie در آپارات
———————————————————————————————————————————————————————–
Coco
وضعیت: اکران در تاریخ November 22, 2017
یکی از اتفاقات هیجان انگیز مراسم D23 معرفی انیمیشن جدید Coco (کوکو) ساخته مشترک کمپانی دیزنی و پیکسار بود. پیش از این جزئیاتی درباره آن منتشر شده بود که نشان می داد تم اصلی آن درباره جشنی در کشور مکزیک با نام روز مردگان است. طی این مراسم عنوان این انیمیشن نیز مشخص شد و انتظار می رود باید منتظر خبرهای تازه ای درباره آن باشیم. کمپانی دیزنی-پیکسار همیشه ایده های جالبی برای ساخت انیمیشن دارد و البته انیمیشن کوکو هم از این موضوع مستثنی نیست. کارگردانی انیمیشن کوکو بر عهده لی آنکریچ و تهیه کنندگی آن بر عهده دارلا اندرسون است. به گفته آنکریچ ایده ساخت این انیمیشن از همان ابتدا بسیار خاص بود که بعد ها با اضافه کردن کمی جزئیات، موجب شد تا احساسی تر شود. آنکریچ گفت: «کوکو درباره یک هنر مردمی است. اسکلت ها با رنگ های روشن و شاد روی بدنشان توجه من را به خود جلب کردند. ساخت این انیمیشن باعث شد مطالعات زیادی درباره آداب و رسوم مردم کشور مکزیک و جشن روز مردگان انجام دهم و هرچه پیش میرفتم بیشتر شیفته آداب و رسوم آنان شدم.»
———————————————————————————————————————————————————————–
The Emoji Movie
وضعیت: اکران شده
انیمیشن The Emoji Movie (ایموجی) قصد دارد دنیای مخفی درون موبایل ها را که تا به حال کسی موفق به دیدن آن نشده است، به معرض نمایش بگذارد. دنیایی که داخل برنامه پیام رسانی گوشی ها مخفی مانده و کسی از وجود آن اطلاعی ندارد. جای شلوغی که تمام ایموجی های مورد علاقه شما در آنجا زندگی میکنند و منتظرند تا توسط یکی از کاربران گوشی های همراه به کار گرفته شوند. در این دنیا تمام ایموجی ها به غیر از ایموجی Gene “ژن” که به هنگام ساخت، نظارتی بر روی آن صورت نگرفته و از همین رو یک ایموجی غیر عادی به حساب می آید و میتواند حالات چهره مختلفی داشته باشد، بقیه ایموجی ها تنها یک حالت چهره ثابت بیشتر ندارند. ژن که میخواهد مانند دیگر ایموجی ها “نرمال” به نظر برسد و تنها یک حالت چهره ثابت داشته باشد به سراغ بهترین دوست خود یعنی Hi-5 که یک ایموجی دست مانند است و همچنین یکی از برنامه نویس های معروف به نام Jailbreak، میرود و از آنها درخواست کمک میکند.
تماشای تریلر The Emoji Movie در آپارات
———————————————————————————————————————————————————————–
مترجم : مهدی طالبی، ب. فاطمی
منبع : Metacritic

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی