ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

بهترین فیلمهای آل پاچینو

آل پاچینو (Al Pacino) یکی از بهترین بازیگران هالیوود شناخته می شود. وی دوران حرفه ای بسیار طولانی و پر افتخاری را پشت سر گذاشته است. از اولین حضورش در فیلم سینمایی که همان ناتالی و من (Me, Natalie) می باشد تا جدیدترین فیلمش که ساخته فوق العاده مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) یعنی مرد ایرلندی (The Irishman) است، آل پاچینو در فیلم های بسیاری با ژانرهای مختلف هنرنمایی کرده است. امروز پنج فیلم از بهترین فیلم های این بازیگر دوست داشتنی را بر اساس پایگاه اینترنتی معتبر IMDB به شما معرفی می کنیم.

بوی خوش زن (Scent of a Woman) – محصول ۱۹۹۲ (امتیاز ۸)

ابتدا به این موضوع فکر کنید: مارتین برست (Martin Brest)، کارگردان فیلم بوی خوش زن است. فیلمی که توجهات بسیاری را در زمان خودش کسب کرد و به عنوان یک اثر هنری فاخر شناخته می شود. این کارگردان همچنین فیلم جیلی (Gigli) را نیز کارگردانی کرد. فیلمی که با انتقادهای بسیار زیادی همراه شد و به هیچ عنوان طرفداران و منتقدان را راضی نکرد. آخر چطور ممکن است؟ بهرحال، آل پاچینو برای هنرنمایی فوق العاده اش در این فیلم جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. با اینکه زمان فیلم طولانی است اما سکانس هایی که آل پاچینو در آن ها بازی می کند خیلی زود گذر است!

مخمصه (Heat) – محصول ۱۹۹۵ (امتیاز ۸٫۲)

آل پاچینو در این فیلم بار دیگر با همبازی قدیمی خود یعنی رابرت دنیرو (Robert De Niro) بازی می کند. در این فیلم آل پاچین در میان سالی نیز استعداد خود در بازیگری را به همگان نشان داد. پاچینو در این فیلم در نقش ماموری است که وظیفه تحقیق در مورد یک دزدی بزرگ را دارد. او این بار در طرف قانون ایستاده است. او باید موفق شد تا خلافکاران ماهر این دزدی بزرگ را شناسایی کند و به قانون تحویل دهد. فیلم مخمصه از آن دسته فیلم هاست که الگوی فیلم های بسیاری شد که پس از آن ساخته شدند.

صورت زخمی (Scarface) – محصول ۱۹۸۳ (امتیاز ۸٫۳)

وقتی آل پاچینو در فیلم صورت زخمی به هنرمندی پرداخت، این فیلم تبدیل به یکی از سه فیلم برتر او شد. همانجا بود که خیلی ها به استعداد ذاتی بازیگری وی پی بردند. فیلم صورت زخمی حدودا ده سال پس از دو فیلم پدرخوانده ساخته شد. اما پاچینو در این فیلم نیز توانست آن عصبانیت و خشونت مخصوص خودش را نشان دهد. آن سکانس پایانی که در آن پاچینو یکی از پس از دیگری دشمنانش را به درک واصل می کند تاکنون در هیچ فیلمی به این خوبی و با این هنرنمایی تکرار نشده است.

پدرخوانده: قسمت دوم (The Godfather Part II) – محصول ۱۹۷۴ (امتیاز ۹)

پاچینو در فیلم پدرخوانده: قسمت دوم در نقش مایکل کورلئونه، رئیس خاندان کورلئونه ایفای نقش می کند. در حالی که در این فیلم، گذشته ویتو کورلئونه یعنی پدرش نیز نمایش داده می شود اما پاچینو ستاره این فیلم تلقی می شود. همبازی پاچینو، یعنی رابرت دنیرو که در نقش جوانی ویتو کورلئونه بازی می کند نیز برای بازی در این فیلم جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد را دریافت کرد. صحنه های فوق العاده اکشن و بازیگری در این فیلم به راستی که فراموش نشدنی هستند.

پدرخوانده (The Godfather) – محصول ۱۹۷۲ (امتیاز ۹٫۲)

شاید انتظارش را داشتید که این فیلم در رتبه اول فهرست بهترین فیلمهای آل پاچینو قرار بگیرد. فیلم پدرخوانده دومین فیلم برتر تاریخ در پایگاه اینترنتی معتبر IMDB شناخته می شود. فیلم پدرخوانده فیلمی درام و جنایی فوق العاده است که وقایع زندگی دراماتیک خاندان کورلئونه در بازه زمانی ده سال را به تصویر می کشاند. پاچینو در این فیلم در نقش مایکل کورلئونه، پسر ویتو کورلئونه (با بازی مارلون براندو – Marlon Brando) ظاهر می شود. با اینکه مایکل به دور از خشونت خانوادگی خود بزرگ شده است اما طی اتفاقاتی مجبور می شود خود رئیس خاندان مافیایی کورلئونه شود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی