ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

بهترین فیلمهای جانی دپ

جانی دپ (Johnny Depp) دهه هاست که جزء برجسته ترین بازیگران هالیوودی می باشد. وی کارنامه بازیگری پرافتخاری مملوء از نقش آفرینی های بسیار به یادماندنی و جوایز مختلف دارد. از اولین نقش او در فیلم کابوس در خیابان الم (A Nightmare on Elm Street) که در آن نوجوانی بیش نبود گرفته تا مجموعه فیلم فانتزی جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن ‌ها (Fantastic Beasts and Where to Find Them) حدود چهار دهه است که جانی دپ بسیار در عرصه بازیگری فعال بوده است. امروز پنج فیلم از بهترین فیلمهای جانی دپ بر اساس پایگاه اینترنتی معتبر IMDb را به شما معرفی می کنیم.

دانی براسکو (Donnie Brasco) – محصول ۱۹۹۷ (امتیاز ۷٫۷)

جانی دپ در این فیلم همبازی آل پاچینو (Al Pacino) می شود. وی در فیلم دانی براسکو در نقش دانی براسکو، سارق جواهر ظاهر می شود. پس از مدتی معلوم می شود که دانی براسکو مامورمخفی اف بی آی می باشد. نقش وی آن است که به یکی از پنج خانواده خلافکار بزرگ نیویورک نفوذ کند تا بتواند آن را از بین ببرد. جانی دپ به خوبی می تواند از پس هر دو ظاهر شخصیت خود در فیلم برآید. این فیلم یکی از به یاد ماندنی ترین نقش آفرینی های وی است.

اد وود (Ed Wood) – محصول ۱۹۹۴ (امتیاز ۷٫۸)

فیلم اد وود یکی از فیلم های بسیار خوب کمتر شناخته شده جانی دپ است. این فیلم دومین همکاری جانی دپ با کارگردانی بنام تیم برتون (Tim Burton) است. داستان این فیلم درمورد فیلمسازی است که فیلم های بحث برانگیزی می ساخت. جانی دپ در نقش اصلی فیلم ظاهر می شود. وی کارگردانی است که به خاطر ساخت فیلم های بحث برانگیزش زیاد مورد استقبال دیگران قرار نمی گیرد. این فیلم نیز یکی دیگر از نقش آفرینی های به شدت جذاب جانی دپ است.

چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می‌دهد؟ (What’s Eating Gilbert Grape) – محصول ۱۹۹۳ (امتیاز ۷٫۸)

این فیلم که در سال ۱۹۹۳ ساخته شد جانی دپ جوان را در نقش گیلبرت گریپ نشان می دهد. او در فیلم از مادرش که اضافه وزن شدیدی دارد مراقبت می کند. در همین حال نیز باید حواسش به برادرش (با بازی لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio)) که مشکل ذهنی دارد نیز باشد. اگرچه دی کاپیرو برای اولین بار در دوران حرفه ای بازیگری خود توانست برای ایفای نقش در این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار شود اما از نقش آفرینی بسیار خوب جانی دپ در این فیلم نیز نباید غافل شد. این فیلم به شدت مورد استقبال منتقدان و مردم قرار گرفت.

ادوارد دست قیچی (Edward Scissorhands) – محصول ۱۹۹۰ (امتیاز ۷٫۹)

این فیلم درست همانیست که باعث شد جانی دپ پس از آن بسیار شناخته شود و بتواند در فیلم های متعددی ایفای نقش کند. فیلم ادوارد دست قیچی که اولین همکاری جانی دپ و تیم برتون بود مثال بارزی است که چگونه می توان ژانر فانتزی و عاشقانه را درهم آمیخت. جانی دپ در این فیلم در نقش پسری ظاهر می شود که به جای دست، قیچی دارد. این فیلم که می توانست بسیار تاریک باشد، در عوض مسیر بسیار روشنی را می پیماید. فیلم ادوارد دست قیچی یک فانتزی عاشقانه بسیار خوش ساخت است.

دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه (Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl) – محصول ۲۰۰۳ (امتیاز ۸)

شاید نیز حدس زده باشید که این فیلم تاکنون بهترین فیلم جانی دپ می باشد. خیلی ها در سرتاسر دنیا جانی دپ را به واسطه ایفای نقش کاپیتان جک اسپارو در مجموعه فیلم دزدان دریایی کارائیب می شناسند. جانی دپ در این فیلم شخصیتی شوخ طبع را به نمایش می ذارد که قادر است در نبردها نیز بسیار قابل تحسین ظاهر شود. به شما پیشنهاد می کنیم دیدن این فیلم را از دست ندهید.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی