ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

بهترین فیلمهای کیانو ریوز

کیانو ریوز (Keanu Reeves) تبدیل به یکی از دوست داشتنی ترین ستارگان هالیوودی تاریخ سینما شده است. همگان او را فردی دلسوز نسبت به اطرافیان خود می شناسند و همین امر خود به محبوبیت او کمک شایانی کرده است. اما دلیل دیگری که سال های اخیر تا بدین اندازه کیانو ریوز محبوب شده است هنرنمایی اش در فیلم هایی می باشد که طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این نکته را نیز نباید فراموش کرد که او دهه هاست مشغول هنرنمایی در فیلم های مختلف می باشد. اگر قصد دارید بهترین کارهای کیانو ریوز را مشاهده کنید ما امروز فهرستی از پنج فیلم برتر از بهترین فیلمهای کیانو ریوز تهیه کردیم که کمک حال شما خواهد بود. این فیلم ها بر اساس امتیاز پایگاه اینترنتی مطرح IMDb انتخاب شده اند.

جان ویک (John Wick) – محصول ۲۰۱۴ (امتیاز ۷٫۴)

کیانو ریوز در طول دوران حرفه ای بازیگری خود در نقش های ماندگاری بازی کرده است که پس از سال ها نیز هنوز بسیاری او را با آن هنرنمایی ها می شناسند. اما شخصیت جان ویک می توان گفت که تابحال محبوب ترین شخصیتی بوده است که وی به ایفای نقش آن پرداخته است. فیلم جان ویک قاتل حرفه ای بنام جان ویک را به ما معرفی می کند. پس از آنکه ماشین او دزدیده می شود و سگ این قاتل بازنشسته توسط افرادی به قتل می رسد، جان ویک شروع به پیدا کردن و کشتار افرادی که مسبب وقوع این ماجرا هستند می کند. این نقش مختص کیانو ریوز است. جان ویک کم سخن می گوید اما در عمل همه چیز را نشان می دهد. نبردهای این فیلم فوق العادست و هر بیننده ای را جذب می کند. جان ویک روح تازه ای در دوران حرفه ای کیانو ریوز دمید.

وکیل مدافع شیطان (The Devil’s Advocate) – محصول ۱۹۹۷ (امتیاز ۷٫۵)

فیلم وکیل مدافع شیطان از آن فیلم های مهیج حدس نزدنی می باشد. کیانو ریوز در این فیلم در نقش وکیلی جوان و موفق ظاهر می شود که پس از پیروزی در پرونده ای مهم به او پیشنهاد کاری عالی در نیویورک می شود. پس از چندی که وی دچار ثروت بسیار می شود به این فکر می افتد که کارفرمای او (با بازی آل پاچینو (Al Pacino)) آنطور که وانمود می کند نیست. ستاره اصلی فیلم آل پاچینو است. او بازی بسیار فوق العاده ای از خود در این فیلم به نمایش می گذارد. نیاز به گفتن نیست که کیانو ریوز نیز در این فیلم به خوبی هرچه تمامتر از پس نقش خود برآمده است.

جان ویک: بخش ۲ (John Wick: Chapter 2) – محصول ۲۰۱۷ (امتیاز ۷٫۵)

پس از آن که فیلم جان ویک به طور کاملا شگفت انگیز و دور از انتظاری مورد استقبال فیلم دوستان واقع شد، ساخت نسخه بعدی آن در دستور کار قرار گرفت. بسیاری از این واهمه داشتند که سازندگان آن با ادامه دادن بیش از حد داستان این فیلم دوست داشتنی را نزد هواداران زمین بزنند. اما در واقع کاملا برعکس شد! در فیلم جان ویک: بخش ۲ زوایایی بیشتری از دنیای موجود در این فیلم به تصویر کشیده شد. بهتر است اینگونه بگوییم که در نسخه دوم این مجموعه فیلم پرطرفدار و دوست داشتنی، تمام آنچه که فیلم گذشته اش را خوب می کرد حتی بسیار بهتر به کار گرفته شد.

جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم (John Wick: Chapter 3 – Parabellum) – محصول ۲۰۱۹ (امتیاز ۷٫۵)

تقریبا برخلاف تمامی مجموعه های فیلم هالیوودی، مجموعه فیلم جان ویک پس از هر نسخه بهبود می یابد. سومین فیلم از مجموعه فیلم جان ویک سال گذشته اکران شد و در حال حاضر از بهترین فیلم های کیانو ریوز می باشد. در این نسخه از فیلم جان ویک در حال فرار از قاتلان دیگر است. برای کشتن جان ویک جایزه بسیار هنگفتی تعیین کرده اند. حتی با مشاهده فیلم جان ویک ۳ درک بیشتری از جهان فیلم و اتفاقات آن به دست می آوریم که این امر فوق العادست. در جان ویک ۳ نیز همانند قبل و حتی بهتر از آن صحنه های زد و خورد و اکشن بسیاری وجود دارد.

ماتریکس (The Matrix) – محصول ۱۹۹۹ (امتیاز ۸٫۷)

از اکران فیلم علمی تخیلی ماتریکس بیش از بیست سال می گذرد. این فیلم یکی از تاثیرگذارترین فیلم های علمی تخیلی تاریخ سینما می باشد. فیلم ماتریکس توسط خواهران واچوفسکی ساخته شد. داستان آن درمورد هکری بنامی نئو (با بازی کیانو ریوز) است که پی می برد دنیایی که در آن زندگی می کند یک دنیای شبیه سازی شده است. هنوز هم سکانس های اکشن این فیلم دوست داشتنی و به شدت جذاب است. ریوز با بازی در این فیلم باری دیگر ثابت کرد که از ستارگان بی چون و چرای دهه ۹۰ میلادی است. دو فیلم پس از آن قطعا به خوبی ماتریکس نبود اما این فیلم هنوز از بهترین عنوان های علمی تخیلی تاریخ سینما محسوب می شود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی