ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

بهترین فیلمهای کیت بلانشت

بازیگران کمی در هالیوود چه از لحاظ شهرت و چه از لحاظ محبوبیت همانند کیت بلانشت (Cate Blanchett) حضور دارند. کیت بلانشت که تاکنون برنده دو جایزه اسکار و سه جایزه گلدن گلوب شده است، سال هاست که در اوج دوران حرفه ای بازیگری خود قرار دارد. او می تواند در فیلم های درام، کمدی و یا حتی علمی تخیلی به خوبی هرچه تمامتر ایفای نقش کند. پروژه بعدی کیت بلانشت بازی در سریال کوتاه خانم آمریکا (Mrs. America) است. امروز پنج نقش آفرینی از بهترین فیلمهای کیت بلانشت را به شما معرفی می کنیم.

ارباب حلقه ها: یاران حلقه (The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring) – محصول ۲۰۰۱

اگر به گوشه ای از موفقیت هایی که سه گانه ارباب حلقه ها به دست آورد و نقش آفرینی بسیار فوق العاده کیت بلانشت در نقش بانو گالادریل نگاهی بیندازیم، این فیلم را باید جزء یکی از بهترین فیلمهای کیت بلانشت بدانیم. کیت بلانشت در این فیلم نقشی بسیار مهم را ایفا می کند. بانو گالادریل یکی از برترین اِلف های سرزمین میانه است. او همچنین یکی از سه حلقه قدرت اِلف بنام ننیا را به وجود آورد.

کارول (Carol) – محصول ۲۰۱۵

بازیگران کمی می توانند همانند کیت بلانشت از پس نقش کارول، چنین نقش پیچیده ای به این خوبی برآیند. فیلم کارول ساخته تاد هینز (Todd Haynes) اقتباسی بسیار دیدنی از رمانی مشهور بنام بهای نمک (The Price of Salt) نوشته پاتریشیا های اسمیت (Patricia Highsmith) می باشد. داستان این فیلم در دهه ۱۹۵۰ میلادی رخ می دهد. کارول زنی بسیار شناخته شده و ثروتمند است که به عکاس جوان خود علاقه مند می شود. کیت بلانشت به دلیل ایفای نقش بسیار خوب خود در این فیلم برای هفتمین بار نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

هدیه (The Gift) – محصول ۲۰۰۰

درست پیش از آنکه سم ریمی (Sam Raimi) با ساخت مرد عنکبوتی دنیای سینما را تکان دهد، فیلم مهیجی با نقش آفرینی بازیگران بسیار مشهوری ساخت. کیت بلانشت که در آن زمان همانند حال به خوبی شناخته شده نبود بازی بسیار خوبی از خود در این اثر هنری ارائه کرد. داستان فیلم در شهری کوچکی رخ می دهد. روزی دختری جوان در این شهر ناپدید می شود. مسئولان شهر برای پیدا کردن این دختر جوان به کمک دختری بنام آنابل (با بازی کیت بلانشت) که دارای توانایی های بسیار بالایی است متوسل می شوند. وی که در ابتدا به کمک کردن به آن ها شک دارد اما تصمیم می گیرد که این ماجرای مخوف را حل کند.

هوانورد (The Aviator) – محصول ۲۰۰۴

کیت بلانشت اولین جایزه اسکار خود را برای ایفای نقش در فیلم هوانورد دریافت کرد. کارگردانی این اثر هنری نیز بر عهده کسی جز مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) نبود. این اثر هنری فاخر داستان زندگی هوارد هیز (با بازی لئوناردو دی کاپیرو (Leonardo DiCaprio)) کارگردان و هوانورد بسیار مشهور را از اواخر دهه ۱۹۲۰ میلادی تا میانه دهه ۱۹۴۰ روایت می کند.

یاسمن آبی (Blue Jasmine) – محصول ۲۰۱۳

وودی الن (Woody Allen) سال هاست که به عنوان کارگردانی بسیار خوب و همچنین نویسنده بسیار زبردست شخصیت های زن شناخته می شود. کیت بلانشت در این فیلم بسیار خوش می درخشد. داستان این فیلم که به کارگردانی و نویسندگی وودی الن ساخته شده است درمورد زنی زیبا (با بازی کیت بلانشت) می باشد که پس از شکست در ازدواجش با تاجری بسیار ثروتمند به آپارتمان کوچک خواهر خویش در سان فرانسیسکو می رود و سعی دارد که زندگی خود را دوباره آغاز کند.   

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی