ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

تایید ساخت فیلم جدید Mortal Kombat

کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران فیلم جدید Mortal Kombat را ۵ مارس ۲۰۲۱ تعیین کرده است. کارگردانی این فیلم را سیمون مک کوئید و تهیه کنندگی آن را کاگردان فیلم آکوامن، جیمز ون عهده دار می باشند. ون درمورد ساخت فیلم جدید Mortal Kombat اظهار می کند:

«من بسیار خوشحال هستم که پس از تجربه بسیار شگفت انگیز فیلم آکوامن این بار با فیلم Mortal Kombat در استرالیا پروژه دیگری را انجام بدهم.

حالا می توانیم در استرالیای جنوبی با آن طبیعت زیبایی که دارد و همچنین با هنرمندان با استعدادی که در آنجا حضور دارند کار کنیم. این لوکیشن کاملا مناسب این فیلم اکشن و فانتزی خواهد بود.»

ون پیش از این نیز درمورد ساخت این فیلم گفته بود:

«مسئله اصلی اینجاست که سعی شود فیلم درست ساخته شود. نمی خواهم برای ساخت این فیلم عجله کنم. بنابراین در حال حاضر ما درمورد چگونگی ساخت آن فکر می کنیم و مطمئن می شویم که این فیلم در مسیر مناسبی حرکت می کند. به نظر من این مسئله خیلی مهم می باشد تا آنکه عجله کنیم و فیلمی بسازیم که کسی هم آن را دوست نداشته باشد. به شخصیت های این فیلم علاقه دارم و به عقیده من آنان دچار تنوع زیادی هستند. این فیلم نسخه فانتزی فیلم اژدها وارد می شود خواهد بود.»

شخصیت «اسکورپیون» در بازی Mortal Kombat 11

فیلم جدید Mortal Kombat همزمان با فیلم فانتزی و ماجراجویانه Masters of the Universe (این مرتبه نوحا سنتینو نقش قدرتمندترین مرد جهان هستی را بازی می کند!) کمپانی سونی اکران خواهد شد.

پیش تولید فیلم جدید Mortal Kombat در ماه جاری آغاز می شود و تصویربرداری آن در شهر آدلاید کشور استرالیا در ماه های آینده امسال شروع خواهد شد. به گفته استیون مارشال، رهبر ایالتی استرالیای جنوبی در تاریخ ۱۳ می، این فیلم بزرگترین پروژه سینمایی ساخته شده در این ایالت تاکنون خواهد بود.

بازی پرطرفدار Mortal Kombat در سال ۱۹۹۲ معرفی شد. داستان این بازی حول محور راهبی بنام لیو کانگ بود که تقلا می کرد زمین را از آسیب جادوگری شیطان صفت در امان نگه دارد. خالقان این مجموعه بازی دوست داشتنی، اد بون و جان توبیاس، در ابتدا قصد ساخت بازی مبارزه ای با حضور ژان کلود ون دام را داشتند. اما نهایتا بازی فانتزی و ماجراجویانه مبارزه ای ساخته شد.

اما فیلم Mortal Kombat (محصول ۱۹۹۵) با وجود کسب نمرات بسیار ضعیف از سوی منتقدین فروش فوق العاده ۱۲۰ میلیون دلاری را کسب کرد. حتی نسخه بعدی آن بنام Mortal Kombat: Annihilation که دو سال بعد راهی سینماها شد بازهم با وجود کسب نمرات ضعیف فروش خوب ۵۰ میلیون دلاری داشت. حال باید دید کاگردان زبردست این فیلم که ساخت مجموعه فیلم های اره و همچنین آکوامن را در اختیار دارد چه اثر هنری تقدیم دوستداران این مجموعه خواهد کرد.

 

 

 

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی