ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

تعریف صداپیشه بازی ویچر از سریال ویچر!

دیروز بود که مقاله ای از لحجه هنری کویل در سریال ویچر منتشر کردیم. اما امروز خبر جالب تری منتشر شده است. داگ کاکل (Doug Cockle) صداپیشه محبوب مجموعه بازی ویچر در حساب کاربری خود در توییتر به تعریف و تمجید از سریال ویچر پرداخت.

داگ کاکل، صداپیشه محبوب سه گانه ویچر ساخته کمپانی سی دی پراجکت رد است. این سه گانه بسیار محبوب هم نقش بسزایی در شناساندن مجموعه رمان ویچر نوشته آندژی ساپکوفسکی به بسیاری ایفا کرد. داگ ککل همچنین در ویدیوهای تبلیغاتی این مجموعه بازی نیز به صداگذاری پرداخته است. در این مجموعه بازی، بازی کننده ها در نقش گرلت اهل ریویا بازی می کنند. وی از دسته ویچر ها می باشد. او در ازای دریافت سکه هیولاها و بعضا بزهکارها را می کشد. اما برای خود خط قرمزهایی هم دارد و آنقدرها هم بد نیست!

مجموعه بازی ویچر در میان هواداران خود به خشونت زیاد و تاثیر بسیار زیاد انتخاب بازیکنان در شکل گیری سرانجام بازی مشهور است. مجموعه بازی ویچر و همچنین سریال ویچر همانطور که احتمالا می دانید اقتباسی از مجموعه رمانی فانتزی به همین نام نوشته آندژی ساپکوفسکی می باشد. این مجموعه رمان دنیایی بسیار بزرگ و دوست داشتنی دارد. اگر بگوییم با مجموعه رمان ارباب حلقه ها اثر تالکین رقابت می کند اصلا جای تعجب نیست. آندژی ساپکوفسکی نوشتن این مجموعه رمان را در دهه ۸۰ میلادی شروع کرد. تاکنون مجموعه رمان ویچر به بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده است.

داگ کاکل در پست توییتری خود از سریال ویچر بسیار تعریف کرد. انتقادی که به این سریال داشت این بود که گاهی فهم آن دسته از وقایعی که در سریال نشان داده نمی شود اما در طول سریال به آن ها اشاره می شود مشکل می باشد. اما می گوید در نهایت درست و منطقی فصل اول آن به پایان رسید. کاکل عقیده دارد بازیگران سریال ویچر همانند هنری کویل عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند. او باور دارد آن ها از عهده نقش های خود به خوبی برآمدند. به نظر می آید بسیاری از طرفداران کاکل نیز با او هم عقیده هستند. بسیاری از کاربران توییتر می گویند شباهت بسیاری زیادی بین عملکرد این دو در ایفای نقش های خود به عنوان گرلت اهل ریویا وجود دارد.

متن توییت داگ کاکل بدین شرح می باشد:

«خب… بالاخره توانستم تمام هشت قسمت سریال ویچر را تماشا کنم. عاشقش شدم. فهم آن دسته از وقایعی که در سریال نشان داده نمی شود اما در طول سریال به آن ها اشاره می شود مشکل است اما نهایتا همه چیز در پایان فصل اول مفهوم پیدا می کند. بازیگران با استعداد شخصیت های اصلی بسیار خوب به ایفای نقش می پردازند. دنیای ویچر به خوبی در این سریال درک شده است. فصل دوم را بسازید!»

تمامی قسمت های فصل اول به صورت همزمان در تاریخ ۲۰ دسامبر روی شبکه آنلاین نتفلیکس منتشر شدند. این سریال هشت قسمت دارد. در فصل اول به معرفی شخصیت های اصلی گرلت اهل ریویا، ینفر اهل ونگربرگ و شاهزاده سیریلا پرداخته می شود. فصل دوم آن در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.   

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی