ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

تمایل دیو باتیستا برای بازی در فیلمهای درام

دیو باتیستا (Dave Bautista) پس از درخشش در فیلم های کمدی و اکشنی همانند نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) اکنون تمایل دارد که در فیلم های درام بیشتری نقش آفرینی کند. دیو باتیستا در کنار دیواین جانسون (Dwayne Johnson) و جان سینا (John Cena) از جمله کشتیگیرانی است که در سال های گذشته پس از اوج گرفتن در دنیای کشتی به سینما روی آورد و به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کرد. در ابتدا وی کار خود را در سینما با بازی در نقش های جانبی در فیلم های مردی با مشت های آهنین (The Man with the Iron Fists) و ریدیک (Riddick) شروع کرد.

طولی نکشید که جیمز گان (James Gunn) کارگردان فیلم نگهبانان کهکشان او را برای نقش آفرینی در این فیلم انتخاب کرد. دیو باتیستا نیز توانست با نقش آفرینی بسیار خوب خود پاسخ اعتماد جیمز گان را بدهد. پس از آن بود که شخصیت وی در این فیلم به یکی از شخصیت های محبوب در دنیای سینمایی مارول بدل گشت. از همان زمان به بعد باتیستا با تکیه بر خصوصیت های بدنی خویش در فیلم های مختلفی ظاهر شده است. از بهترین هنرنمایی های او می توان به بازی در فیلم های جیمز باند اسپکتر (Spectre) و استوبر (Stuber) اشاره کرد. همچنین وی در سال های اخیر به بازی در فیلم های درام نیز علاقه نشان داده است. بارزترین این فیلم های درام که وی در آن ها به خوبی ایفای نقش کرده است بلید رانر ۲۰۴۹ (Blade Runner ۲۰۴۹) و هتل آرتمیس (Hotel Artemis) می باشند. به نظر می آید که با گذر زمان وی بیشتر به نقش آفرینی در فیلم های درام علاقه پیدا کرده است.

باتیستا طی گفتگویی با مایکل روزنبام (Michael Rosenbaum) اظهار داشت که اکنون تمایل بیشتری دارد تا در فیلم های درام نقش آفرینی کند. به عقیده باتیستا شاید همیشه ایفای نقش در فیلم های درام برای او آسان نباشد. او حتی درمورد ایفای نقش خود در فیلم نگهبانان کهکشان گفت که علاقه او برای بازی در این فیلم بیشتر به سمت لحظات درام فیلم بود که به علت ماهیت کمدی بودن این فیلم، آن لحظات همانند سکانسی که وی درمورد کشتار خانواده اش جلوی چشمانش توضیح می داد در فیلم جای نگرفت.

اما این اولین باری نیست که وی درمورد اهدافش در دوران بازیگری حرفه ای خود سخن می گوید. او پیش از این نیز اظهار داشته بود که خواهان همکاری با بازیگران و کارگردانان بسیار خوشنام است و تنها حضور در فیلم های اکشن مد نظر او نیست. او خود را کسی همانند جان سینا که از کشتیگری روی به بازیگری آورده است نمی داند. تا بحال بیشتر پیشنهادات بازیگری که به وی شده است به دلیل فیزیک او و پیشینه ای اکشنی که دارد، می باشد. بسیاری بر این باورند که وی توانایی خود در هنرنمایی در نقش های درام را در فیلم فوق العاده بلید رانر ۲۰۴۹ اثبات کرد. آنطور به نظر می آید که هرچقدر او در نقش های مختلف ظاهر شود و با کارگردان های بیشتر همکاری کند احتمال آن دارد که روزی نقشی به او پیشنهاد شود که نه کمدی باشد و نه به ویژگی های فیزیکی او ارتباطی داشته باشد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی