ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

خداحافظ نوح ، دنیایی رنگی ولی خسته کننده

maxresdefault (2)

داستان انیمیشن دو به دو یا خداحافظ نوح ، داستان دو خانواده از حیوانات در کشتی نوح است. شخصیت های اصلی کارتون ، فین و لی ، حیواناتی غیر واقعی هستند و طراحی آنها بقدری عجیب است که انگار برای مخاطب سه ساله ساخته شده است.

فیلم شخصیت های دیگری مانند شیر ، فیل ، زرافه و … دارد که چندان جذاب طراحی نشده اند . علاوه بر اینها شخصیت منفی داستان که شیردالی بد قیافه است بیشتر شبیه به یک خفاش طراحی شده و ظاهر زشتش به طراحی ضعیف کار برمی گردد تا شخصیت به اصطلاح ترسناک و شیطانی اش.

oops 9

مناظر پشت صحنه بد نیست اما انیمیشن آب در سطح انیمیشن داستانهای سبزی ، افول می کند . جدا از کیفیت انیمیشن و صدا گذاری، فیلمنامه داستان جملاتی مانند ” جایگاه خودت را در دنیا پیدا کن ” یا “لازم نیست همیشه مورد تایید دیگران باشی ” یا ” با کمک هم ، می توانیم غیر ممکن را ممکن سازیم ” را بارها مثل پتک بر سر مخاطب می کوبد . این جملات آنقدر کلیشه ای و پیش پا افتاده در داستان مطرح می شوند که حوصله هر بیننده بزرگسالی را سر می یبرد.

oops8

فین هر پنج دقیقه در برابر مشکلات جدید دچار استرس می شود و داد و فریاد می کند و باز ناگهان به نوعی خوشبینی افراطی و آزار دهنده بر می گردد .

اگر بدنبال فیلمی خانوادگی هستید که ارزش هایی مثل با هم بودن و یک دلی را در مبارزه با انقراض و نابودی تشویق می کند ، من به شما عصر یخبندان را پیشنهاد می کنم. اگر هم بدنبال انیمیشنی با موضوع دینی هستید (چیزی که در این انیمیشن به هیچ وجه دیده نمی شود و فقط از آن به عنوان وسیله ای برای ایجاد یک موقعیت دلهره آور استفاده شده است ) آثاری مثل شاهزاده مصر یا یوسف پادشاه رویاها ، از همه ی جهات بسیار بهتر و قابل قبولتر هستند

oops 3

منبع : impactnottingham

مترجم : خسرو خطیبی

برای سفارش زیرنویس انگلیسی و یا زیرنویس فارسی انیمیشن خداحافظ نوح به بخش سفارش ترجمه مراجعه نمایید.

شما می توانید تریلر انیمیشن را از کانال آپارات فیلم مترجم مشاهده نمایید.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی