ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

دانلود مستند برتر ۲۰۱۵ : پیشنهاد فیلم مترجم

doc-1

دانلود سه مستند برتر ۲۰۱۵ : پیشنهاد ویژه فیلم مترجم

سه مستند برتر ۲۰۱۵ پیشنهادی فیلم مترجم ترتیب خاصی ندارد و شما به تناسب موضوع می توانید بر اساس ذائقه خود به تماشای آنها بنشینید.

لینک دانلود هر مستند با کیفیت عالی و حجم مناسب به همراه زیرنویس انگلیسی آنها نیز تهیه شده است.

meru 1

مستند “مرو” فیلمی است که با تکنولوژی پیشرفته ، شدت هیجان بالا و پر از انرژی ساخته شده است. این فیلم به ذکر وقایع و تلاش های رنج آور بسیار جیمی چین و همکاران حرفه ای اش برای فتح یکی از بیرحمانه ترین قله های جهان می پردازد و توانسته است از طرفداران حرفه ای این ورزش گرفته تا تماشاگران غیر حرفه ای را جذب کند. این فیلم با همکاری ایالات متحده و هند تولید شده و برنده جایزه منتخب تماشاچیان در فستیوال فیلم ساندنس نیز بوده است. به ندرت می توان فیلمی را یافت که موفق به انتقال بینندگان خود به سقف جهان شود؛ این کاری است که مرو، به لطف حمل دوربین های دیجیتال بسیار سبک توسط چین و رفقایش در طول دو صعودشان به قله در مسیر کوهنوردی شارک فینِ دلهره آور، موفق به انجامش شده است… برای خواندن ادامه مطلب به اینجا مراجعه نمایید.

دانلود مستند Meru

Monkey 5

مستند “قلمروی میمون ها” با صدای تینا فی بعنوان راوی، زندگی گروهی از میمون های ماکاکی را دنبال می کند که در معبد های متروکه ای در جنگلی انبوهی در سریلانکا زندگی می کنند. قهرمان داستان میمونی به نام مایا است، که پسر تازه متولد شده اش کیپ در ابتدا محروم از پدر به دنیا می آید، چرا که همسرش کومار از گروه اخراج شده است. سلسله مراتبی سخت بر جامعه آنها حکومت می کند که در آن نر برتر گروه راجا و یک گروه سه نفره از خواهران پیر، به راحتی در بالای شاخه های بالایی درخت غول پیکر انجیر پناه می برند و در آن زندگی می کنند، در حالی که مایا و خویشاوندان او مجبور به سکونت در زیر درخت هستند؛ آن ها برای غذا تنها می توانند پس مانده ها را زیر و رو کنند، در رودخانه ها به دنبال خوراکی بروند، و برای گرما در شب کنار هم ازدحام کنند… برای خواندن ادامه مطلب به اینجا مراجعه نمایید.

دانلود مستند Monkey Kingdom

winter 4

مستند “زمستان شعله ور: مبارزه اوکراین برای آزادی” به بررسی دقیق و کامل اشغال نظامی ۹۳ روزه میدان استقلال در پایتخت این کشور، کیف، و همچنین پیامدهای بین المللی و جغرافیایی-سیاسی آن می پردازد. به گفته کارگردان اِوگِنی آفاینوسکی این مستند با کمک مصاحبه های متعدد و حداقل ۲۸ فیلمبردار معتبر ساخته شده است و نشان می دهد که چگونه ماجرایی که در ابتدا به عنوان تظاهرات صلح آمیز دانشجویی و کوچکی آغاز شد به نیروی عظیم و تخریب کننده ای بدل گشت که توانست رئیس جمهور یک کشور را از قدرت خلع و به خارج تبعید کند. مجموعه این وقایع همه را راضی نکرد و باعث شد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور  روسیه، احساس کند که در حوزه نفوذ خود به حاشیه رانده شده است… برای خواندن ادامه مطلب به اینجا مراجعه نمایید.

دانلود مستند Winter On Fire

——————————————————————————————————————————————————————–

برای تماشای تریلر سه مستند برتر ۲۰۱۵ به کانال آپارات فیلم مترجم مراجعه نمایید.

شما میتوانید زیرنویس انگلیسی این مستند ها را از زیر دریافت نمایید.

دانلود زیرنویس انگلیسی سه مستند برتر 2015

Download SRT

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی