ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک شیدایی کوانتومی

مرد مورچه‌ای نسبت به دیگر شخصیت‌های معروف سینمای ابرقهرمانی، مانند سوپرمن و بتمن، سابقه زیادی از حضور در پرده نقره‌ای ندارد. اگر خاطر شما باشد، اولین بار در ۲۰۱۵ بود که شاهد اولین نسخه از فیلم‌های مرد مورچه‌ای بودیم. این فیلم پس از اکران به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرد. به همین دلیل شرایط برای ساخت نسخه‌های دیگر این شخصیت ابرقهرمانی مهیا شد. در نتیجه حدود ۳ سال بعد، مرد مورچه‌ای و زنبورک در ۲۰۱۸ اکران این فیلم نیز به موفقیت رسید تا زمینه‌ای برای ساخت سومین نسخه از فیلم‌های مرد مورچه‌ای فراهم شود. این فیلم با نام مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) روانه سالن‌های سینما شده است. هنرپیشه‌های نسخه‌های قبلی این فیلم در کنار چهره‌های جدیدی در مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی حضور دارند. از آنجایی که مطمئن هستیم فیلم‌های ابرقهرمانی جایگاه ویژه‌‌ای در بین مخاطبین ما دارند، اکران فیلم مرد مورچه‌ای را به فال نیک گرفتیم تا در ادامه نگاهی به داستان این اثر بیندازیم. در انتها نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی از چه قرار است؟

اجازه دهید در همین ابتدا به این نکته اشاره کنیم که بسیاری از طرفداران مجموعه فیلم‌های مرد مورچه‌ای، سومین نسخه از این مجموعه‌ها فیلم را به لحاظ داستان، جذاب‌تر از نسخه‌های پیشین می‌دانند. ماجرای مرد مورچه‌ای و زنبور: شیدایی کوانتومی، زمانی آغاز می‌شود که مرد مورچه‌ای و اعضای خانواده‌اش، ناخواسته به دنیایی کوانتومی قدم می‌گذارند. همان‌‌گونه که از فیلم‌های ابرقهرمانی انتظار می‌رود، آن‌ها در این دنیای عجیب و ناشناخته با موجودات مختلفی روبه‌رو می‌شوند. در این بین شخصیتی شرور نیز وارد ماجرا می‌شود و دردسرهای زیادی برای مرد مورچه‌ای و زنبورک ایجاد می‌کند. این روایت مثل دیگر داستان‌های فیلم‌های ابرقهرمانی ممکن است پیچیدگی خاصی نداشته باشد، اما با جلوه‌های بصری خیره‌کننده‌ای روایت می‌شود. از طرف دیگر صحنه‌‌های پرزدوخورد این فیلم نیز هیجان آن را افزایش می‌دهد و مخاطب را تا آخرین لحظه سرگرم می‌کند.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک شیدایی کوانتومی

همان‌گونه که اشاره کردیم، به لحاظ شخصیت‌های نقش اول در فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک با چهره‌هایی آشنا روبه‌رو هستیم که در دیگر نسخه‌های این مجموعه‌ فیلم‌ها نیز دیده‌ایم. طبق روال نسخه‌های قبلی، پل راد در نقش مرد مورچه‌ای ظاهر شده است. اوانجلین لیلی، هنرپیشه زیبارویی که در نسخه قبلی مرد مورچه‌ای نیز حضور داشت، در سومین نسخه از این مجموعه‌ فیلم‌ها نیز هنرنمایی می‌کند. اوانجلین لیلی، هنرپیشه‌ای پرطرفدار و شناخته‌شده در بین مخاطبین ایرانی است. اولین بار وی را در سریال بسیار معروف لاست مشاهده کردیم. مجموعه فیلم‌های هابیت: برهوت اسماگ و هابیت: نبرد پنج سپاه از دیگر آثار این هنرپیشه زیبارو به حساب می‌آید. جاناتان میجر، دیوید دستمالچیان، بیل مری، میشل فایفر، کوری استول و مایکل داگلاس را نیز به فهرست هنرپیشه‌‌های فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی اضافه کنید. سکان کارگردانی این اثر در دست‌های پیتون رِد قرار دارد.

در مجموع باید گفت اگر از طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی هستید و مجموعه آثار قبلی مرد مورچه‌ای را دیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم اکران سومین نسخه از این فیلم‌ها را به فال نیک بگیرید و مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی را به برنامه فیلم‌‌های آخر هفته خود اضافه کنید.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی