ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم آخرین حضور

جرالد باتلر عموماً در فیلم‌های پرزدوخورد بازی می‌کند و انصافاً هم باید گفت که برای این آثار چیزی کم نمی‌گذارد. برای نمونه می‌توان به فیلم‌های پرطرفداری مانند لندن سقوط کرده است اشاره کرد. هنرنمایی باتلر در فیلم‌های اکشن باعث شد تا سلاطین هالیوود پیشنهاد‌های زیادی برای حضور در فیلم‌های پرزدوخورد به وی بدهند. ماحصل یکی از این پیشنها‌دها به ساخت فیلم آخرین حضور (Last Seen Alive)، منجر شد. این فیلم که در ایران با نام آخرین باری که زنده دیده شد نیز شناخته می‌شود، اثری اکشن و پرهیجان است که طرفدران این سبک را راضی نگه می‌دارد. در ادامه با هم نگاهی کوتاه به داستان فیلم آخرین حضور میندازیم، در انتها نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت این اثر هیجان‌انگیز را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم آخرین حضور از چه قرار است؟

جرالد باتر در فیلم آخرین حضور نقش مردی با نام ویل را بر عهده دارد. ویل در آستانه جدایی از همسرش لیزاست. ویل به لحاظ مالی زندگی خوبی دارد و از راه فروش ملک روزگار می‌گذراند. در این بین از آنجایی که مشکلات زیادی با همسرش دارد، وی را به خانه مادرش می‌برد. با این فکر که دوربودن از هم کمکی برای حل مشکلات خانوادگی این زوج باشد. در این بین روزگار برنامه‌های دیگری برای ویل و همسرش لیزا دارد. این زوج در راه رسیدن به خانه مادر لیزا، در یک پمپ بنزین توقف می‌کنند. لیزا ناگهان چشمش به دوستی قدیمی میفتد و سر صحبت را باز می‌کنند. از طرف دیگر ویل مشغول بنزین‌زدن است و از حال لیزا غافل می‌شود. ویل پس از پرکردن باک، به سمت خوردو می‌آید. غافل از اینکه خبری از لیزا نیست و غیبش زده است. ویل تمامی قسمت‌های پمپ بنزین را به دنبال همسرش می‌گردد، اما اثری از لیزا پیدا نمی‌کند. پس از مدتی جستجو، ویل به اداره پلیس می‌رود تا مفقودشدن همسرش را گزارش دهد. همان‌گونه که حتماً حدس زده‌اید، ماموران پلیس توجه چندانی به گم‌شدن لیزا نمی‌کنند و گزارش ویل را جدی نمی‌گیرند. اینجاست که ویل برای پیداکردن همسرش آستین بالا می‌زند. در مسیر جستجوی ویل به دنبال لیزا، اتفاق‌های هیجان‌انگیزی رخ می‌دهد و صحنه‌های پرزدوخوردی شکل می‌گیرد.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم آخرین حضور

برای شما گفتیم که جرالد باتلر، گل‌ سرسبد هنرپیشه‌های فیلم آخرین حضور است. همان‌گونه که می‌دانید، ما ایرانی‌ها دل خوشی از جرالد باتلر برای حضور وی در فیلم ۳۰۰ نداریم. با این حال انصافاً باید گفت این هنرپیشه بریتانیایی به اندازه‌ای در فیلم آخرین حضور، خوش درخشیده که به راحتی نمی‌توان از کنار هنرنمایی وی گذشت. جیمی الکساندر، هنرپیشه زیباروی آمریکایی نقش لیزا، همسر جرالد باتلر را ایفا می‌کند. سکان کارگردانی این اثر در دست‌های بریان گودمَن قرار دارد. فیلم آنچه ترا نمی‌کشد (What Doesn’t kill you)، یکی از برجسته‌ترین کارهای برایان گودمن به حساب می‌آید. با این حساب می‌توان گفت با توجه به سابقه برایان گودمن و هنری که از جرالد باتلر سراغ داریم، فیلم آخرین حضور به اثری جذاب برای علاقه‌مندان آثار هیجان‌انگیز تبدیل شده است.

در مجموع اگر از طرفداران جرالد باتلر هستید و فیلم‌های این هنرپیشه را تاکنون دنبال کرده‌اید، مطمئن باشید فیلم آخرین حضور شما را راضی نگه خواهد داشت. تماشای این اثر به علاقه‌مندان فیلم‌های اکشن و ماجراجویی نیز پیشنهاد می‌شود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی