ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم آخرین رقص مایک جادویی

چنینگ تیتوم، چهره‌ای شناخته شده در دنیای فیلم‌های درام و موزیکال به حساب می‌آید. در این زمینه می‌توان به فیلم معروف مایک جادویی اکس‌اکس‌ال (Magic Mike XXL) اشاره کرد. این فیلم در ۲۰۱۵ منتشر شد. فیلمی که از آن صحبت می‌کنیم به‌سرعت توانست راه خود را در دل طرفداران فیلم‌های موزیکال باز کند. به همین دلیل در ۲۰۲۳ شاهد اکران نسخه‌ای جدید از این فیلم هستیم. دومین قسمت از این مجموعه فیلم‌ها با نام آخرین رقص مایک جادویی (Magic Mike’s Last Dance) روانه سالن‌های سینما شده است. چنینگ تیتوم در این اثر نیز همانند نسخه اول نقش اول را بر عهده دارد. این فیلم در کنار چنینگ تیتوم از هنرپیشه‌های سرشناس دیگری نیز بهره می‌برد. در این زمینه می‌توان به سلما هایک زیبارو اشاره کرد. از آنجایی که مطمئن هستیم فیلم‌های درام موزیکال طرفدارن بی‌شماری در بین مخاطبین ما دارند، اکران جدیدترین فیلم چنینگ تیتوم را به فال نیک گرفتیم. در ادامه با هم نگاهی به داستان فیلم آخرین رقص مایک جادویی میندازیم. در انتها نیز عوامل ساخت این اثر و هنرپیشه‌های آن را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم آخرین رقص مایک جادویی از چه قرار است؟

نسخه اول این فیلم داستان مایک جادویی، رقاصی خوش‌تیپ‌ و خوش‌چهره را روایت می‌کند. این رقاص معروف درآمد خوبی دارد و زندگی خوبی را پشت سر می‌گذارد. با این حال نسخه دوم این فیلم از جایی آغاز می‌شود که این رقاص معروف شرایط خوبی ندارد. مایک جادویی ثروت خود را در دوران کرونا از دست داده است. از طرف دیگر سن‌و‌سالش نیز رو به افزایش است و در چهارمین دهه زندگی خود به سر می‌برد. مایک جادویی برای شرکتی کار می‌کند که خدمات برگزاری جشن‌ها را انجام می‌دهند. در این بین یکی از دوستان قدیمی مایک، وی را در یک مهمانی شناسایی می‌کند. این دوست به مایک پیشنهاد رقصی خصوصی را می‌دهد. نقش دوستی که از وی صحبت می‌کنیم را سلما هایک بر عهده دارد. آشنایی مایک با این دوست قدیمی روحیه‌ای برای حضور مجدد در دنیای رقص را به جان این رقاص حرفه‌ای وارد می‌کند. در ادامه داستان با اتفاق‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید که حول هنر رقصندگی روایت می‌شود.

هنرپیشه‌‌ها و عوامل فیلم آخرین رقص مایک جادویی

چنینگ تیتوم، همانند نسخه اول ایفای نقش مایک جادویی را بر عهده گرفته است. نقش مقابل تیتوم نیز به سلما هایک واگذار شده است. در کنار این هنرپیشه‌های ترازاول، ایوب خان‌دین، جِمِلیا جورج، جولیِت موتامِد و گاوین اسپوکس نیز هنرنمایی می‌کنند. طرفداران نسخه اول فیلم مایک جادویی به‌ یاد دارند که گرگوری جاکوبز، سکان کارگردانی این فیلم را در اختیار داشت. با این حال کارگردانی نسخه دوم این اثر به استیون سودربرگ واگذار شده است. همان‌گونه که می‌دانید سودربرگ یدطولایی در کارگردانی آثار درخشانی دارد. به این ترتیب انتظار می‌رود این کارگردان مطرح برای فیلم آخرین رقص مایک جادویی چیزی کم نگذاشته باشد.

در مجموع باید گفت اگر نسخه اول فیلم مایک جادویی را دیده‌اید، مطمئن باشید تماشای دومین نسخه این فیلم برای شما خالی از لطف نخواهد بود. مشاهده این اثر به علاقه‌مندان فیلم‌های کمدی موزیکال و درام نیز پیشنهاد می‌شود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی