ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم آفریننده

جان دیوید واشینگتن، هنرپیشه سرشناسی است که روزبه‌روز به محبوبیتش افزوده می‌شود. در چند سال اخیر آثار بسیار ارزشمندی را با هنرنمایی دیوید واشینگتن شاهد بوده‌‌ایم. پیرمرد و تفنگ یکی از این فیلم‌هاست. فیلم بسیار معروف انگاشته (تِنِت)، نیز اثر مطرح دیگری که کریستوفر نولان، کارگردان سرشناس، نقش اول آن را به جان دیوید واشینگتن واگذار کرده است. حضور در این فیلم‌ها باعث شده تا طرفداران، چشم انتظار فیلم‌های جدید این هنرپیشه محبوب باشند. خوشبختانه دیوید واشینگتن، از آن دسته هنرمندان پرکار هالیوودی است. به همین دلیل سالی یکی دوبار شاهد حضور دیوید واشینگتن در فیلم‌های هیجان‌انگیز هستیم. اکنون نیز فیلم آفریننده (The Creator)، با هنرنمایی دیوید واشینگتن روانه سالن‌های سینما شده است. این فیلم در کنار چهره‌های سرشناس، کارگردان پرآوازه‌ای دارد. از آنجایی که مطمئن هستیم دیوید واشینگتن، طرفداران بی‌شماری در بین مخاطبین ما دارد، اکران فیلم آفریننده را به فال نیک گرفتیم. در ادامه با هم نگاهی به داستان این اثر میندازیم. در انتها نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم آفریننده را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم آفریننده از چه قرار است؟

علاقه‌مندان دنیای فناوری به‌خوبی می‌دانند که این روزها هوش مصنوعی، حسابی بر سر زبان‌ها افتاده است. این شرایط دستمایه‌ای برای داستان فیلم آفریننده است. در آینده‌‌ای بسیار دور، نبردی میان هوش مصنوعی و انسان‌ها شکل می‌گیرد. جاشوآ، با هنرنمایی جان دیوید واشینگتن، نقش سربازی کهنه‌کار را ایفا می‌کند. وی استخدام شده تا «آفریننده» را پیدا کند و به قتل برساند. منظور از آفریننده در این فیلم، خالقی است که هوش مصنوعی بسیار پیشرفته‌ای را ابداع کرده. این خالق، سلاح بسیار خطرناکی ساخته تا با استفاده از آن، نسل انسان‌ها را نابود کند. در این بین، جاشوآ و همقطارانش، به دل دشمن می‌زنند و آفریننده را پیدا می‌کنند. پس از پیدا شدن آفریننده، جاشوآ در میابد که خالق این سلاح مرگبار، در واقع کودکی است که در قالب هوش مصنوعی جان گرفته است. رویارویی جنگاوران با این کودک و تلاش برای تعامل با آن، داستانی احساسی و غیرقابل پیش‌بینی را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. همان‌گونه که می‌دانید، جان دیوید واشینگتن، یدطولایی برای حضور در فیلم‌های پرهیجان دارد. به همین دلیل فیلم آفریننده در کنار داستانی علمی تخیلی، صحنه‌های پرزدوخورد بسیار هیجان‌انگیزی دارد.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم آفریننده

برای شما گفتیم که جان دیوید واشینگتن، نقش اول فیلم آفریننده را بر عهده گرفته است. در کنار این هنرپیشه ترازاول، چهره‌های سرشناس دیگری نیز حضور دارند. برای نمونه می‌توان به جما چان، کن واتابه، استورجل سیمپسون و الیسون جنی اشاره کرد. گرت ادواردز، سکان کارگردانی فیلم آفریننده را در اختیار گرفته است. فیلم‌های گودزیلا، محصول ۲۰۱۴ و روگ وان، محصول ۲۰۱۶ را می‌توان از معروف‌ترین آثار گرت ادواردز نام برد. جالب است بدانید این کارگردان در فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای نیز ایفای نقش کرده. منتقدینی که آفریننده‌ را دیده‌اید، از جلوه‌های ویژه‌ این فیلم تعریف‌و‌تمجید زیادی کرده‌اند. در نتیجه می‌توان گفت با اثری روبه‌رو هستیم که طرفداران فیلم‌های اکشن از تماشای آن سیر نمی‌شوند.

در مجموع پیشنهاد می‌کنیم اگر به فیلم‌های جان دیوید واشینگتن علاقه دارید و از صحنه‌های پرزدوخورد لذت می‌برید، تماشای فیلم آفریننده را به برنامه آخر هفته خود اضافه کنید. بدون شک تماشای این فیلم برای علاقه‌مندان آثار علمی تخیلی نیز خالی از لطف نخواهد بود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی