ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم انولا هولمز ۲

بازار فیلم‌های جنایی و معمایی همیشه گرم است. به همین دلیل سالی نیست که چندین اثر جذاب و مخاطب‌پسند با محتوای معمایی روانه سالن‌های سینما نشود. در این بین انصافاً باید گفت به‌رغم آثار جدیدی که شخصیت‌های تازه‌ای را معرفی می‌کنند، داستان‌های شرلوک هولمز جذابیت بیشتری دارند. با این حال به دلیل اقتباس‌های معروفی که از شخصیت شرلوک هولمز شاهد بوده‌ایم، سلاطین هالیوود به دنبال خلق شخصیت جدیدی در دنیای شرلوک‌ هولمز رفته‌اند. این شخصیت با نام انولا هولمز (Enola Holes) شناخته می‌شود. انولا درواقع کوچک‌ترین خواهر خانواده معروف شرلوک هولمز به حساب می‌آید. اولین نسخه سینمایی با حضور شخصیت انولا هولمز در ۲۰۲۰ روانه سالن‌های سینما شد و نظر مثبت منتقدین را بدست آورد. به همین منظور در ۲۰۲۲ شاهد اکران دومین نسخه از مجموعه فیلم‌های کارآگاهی انولا هولمز هستیم. این فیلم با نام انولا هولمز ۲ روانه سالن‌های سینما شده است. از آن جایی که مطمئن هستیم فیلم‌های کارآگاهی طرفدران زیادی در بین مخاطبین ما دارد، در ادامه با هم نگاهی کوتاه به داستان فیلم انولا هولمز ۲ میندازیم. در انتها نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل این اثر را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم انولا هولمز ۲ از چه قرار است؟

نانسی اسپرینگر، مجموعه داستانی بر اساس شخصیت انولا هولمز به رشته تحریر درآورد. داستان فیلم انولا هولمز از یکی از داستان‌های این کتاب اقتباس شده است. همان‌گونه که اشاره شد، انولا هولمز، خواهر کوچک‌تر شرلوک هولمز افسانه‌ای است. وی همانند برادرش علاقه‌ای خاص به گره‌گشایی از ماجراهای مرموز دارد. به همین دلیل در نسخه اول فیلم انولا هولمز با معماهای هیجان‌انگیزی روبه‌رو بودیم که توسط انولا حل شد. علاقه انولا به انجام کارهای پلیسی و کارآگاهی باعث می‌شود تا در نسخه دوم انولا هولمز نیز به دنبال پیدا‌کردن سرنخ معماهای هیجان‌انگیز باشد. ماجرای فیلم از زمانی هیجانی می‌شود که دختری از انولا درخواست می‌کند تا به دنبال خواهر گمشده‌اش بگردد. انولا که با کمال میل این درخواست را قبول می‌کند. با این حال پس از تحقیق و پرس‌وجو متوجه می‌شود که ماجرای دختر گمشده به سرنخ‌های مرموز و خطرناکی ربط دارد. در این بین پای شرلوک هولمز نیز به معمای الونا باز می‌شود تا داستان ضرب‌آهنگ هیجان‌انگیزتری پیدا کند. این داستان با لحنی بامزه روایت می‌شود و مخاطب را تا آخرین لحظه سرگرم نگه می‌دارد.

فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل فیلم انولا هولمز ۲

میلی بابی براون، بازیگر خوش‌سیمای بریتانیایی نقش انولا هولمز را در دومین نسخه از این مجموعه فیلم‌ها بر عهده دارد. اگر سریال علمی تخیلی چیزهای عجیب را دیده باشید، حتماً نقش‌آفرینی چشمگیری میلی بابی براون را در نقش الون در این سریال به خاطر دارید. فیلم‌های گودزیلا: سلطان هیولاها و گودزیلا در برابر کونگ از دیگر آثار امیلی بابی براون به حساب می‌آیند. نقش‌آفرینی شرلوک هولمز در این اثر به هنری کویل، بازیگر خوش‌تیپ و محبوب هالیوودی واگذار شده است. لوئیس پارتریج، عدیل اختر، سوزی ووکوما، شارون دانکن بروستر، دیوید تیلویس و هلنا بونهام کارتر از دیگر هنرپیشه‌های معروف فیلم انولا هولمز ۲ به حساب می‌آیند. سکان کارگردانی این اثر در دست‌های هری بردبیر قرار دارد.

در مجموع باید گفت اگر به فیلم‌های معمایی علاقه دارید و می‌خواهید برای یکی دو ساعت حسابی سرگرم شوید، تماشای فیلم انولا هولمز انتخاب مناسبی برای شماست. مشاهده انولا هولمز ۲ به علاقه‌مندان شرلوک‌ هولمز نیز پیشنهاد می‌شود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی