ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم اِیر

درام‌های ورزشی طرفداران خاص خودشان را دارند. این فیلم‌ها برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر از چهره‌های سرشناسی کمک می‌گیرند. در این زمینه می‌توان به فیلم اِیر‌ (Air)، اشاره کرد. جالب است بدانید داستان این فیلم بیشتر به تجارت ورزش می‌پردازد. به همین منظور با اثری جذاب روبه‌رو هستیم که به روایتی متفاوت از ورزش و تجارت می‌پردازد. حتی اگر اهل ورزش نباشید، باز هم مطمئن هستیم نام مایکل جردن را شنیده‌اید. این فوق ستاره دنیای بسکتبال توانست به چهره‌ای تکرار نشدنی در این حرفه تبدیل شود. شهرت مایکل جردن کار را به جایی رساند که برندهای ورزشی برای قرارداد با وی سر و دست می‌شکستند. در این زمینه می‌توان به برند بسیار خوشنام نایکی اشاره کرد. فیلم ایر، روایت قرارداد نایکی و مایکل جردن را به تصویر کشیده‌ است. در این فیلم هنرپیشه‌های سرشناسی حضور دارند. از آنجایی که مطمئن هستیم درام‌های ورزشی طرفداران بسیار خاصی در بین مخاطبین ما دارند، در ادامه به معرفی فیلم اِیر و هنرپیشه‌های این اثر نگاهی میندازیم.

داستان فیلم اِیر از چه قرار است؟

همان‌گونه که اشاره کردیم، مایکل جردن، ستاره‌ای درخشان در دنیای بسکتبال است. وی رکوردهای چشمگیری از خود به جای رساند و به یکی از ثروتمندترین ورزشکارهای دنیا تبدیل شد. فیلم ایر، داستان سانی واکارو را روایت می‌کند. واکارو در تجارت ورزش مشغول به کار است. وی یکی از معروف‌ترین فروشنده‌های کفش نایکی به حساب می‌آمد. به همین دلیل واکارو دائم به افزایش فروش کفش‌های برند نایکی فکر می‌کرد. یکی از بهترین روش‌ها برای تبلیغات و افزایش فروشِ این کفش‌ها، قرارداد با مایکل جردن برای پوشیدن کفش‌های نایکی بود. قراردادی که از آن صحبت می‌کنیم پیچیدگی‌های خاصی داشت. از طرف دیگر مایکل مایکل جردن نیز به‌راحتی با هر شرکتی حاضر به عقدقرارداد نمی‌شد. این شرایط داستانی جالب و هیجان‌انگیز از دنیای پرفرازوفرود ورزش را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. داستانی که از آن صحبت می‌کنیم با سبکی جذاب روایت شده و تا آخرین لحظه مخاطب را به ادامه تماشای این اثر وا می‌دارد.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم اِیر

با نیم‌نگاهی به فهرست هنرپیشه‌های فیلم ایر، به‌راحتی می‌توان متوجه شد که این اثر چهره‌های بسیار سرشناسی دارد. تعداد هنرپیشه‌های فیلم ایربه‌اندازه‌ای است که در فهرستی کوتاه نمی‌توان به تمامی آن‌ها اشاره کرد. مت دیمون، هنرپیشه خوش‌تیپ و پرطرفدار هالیوود در نقش سانی واکارو حضور پیدا کرده است. بن افلک نیز نقش فیل نایت را بر عهده دارد. جالب است بدانید فیل نایت، یکی از اصلی‌ترین بنیان‌گذاران برند بین‌المللی نایکی به حساب می‌آید. جیسون بتمن، کریس مسینا، مارلون وینز، وایولا دیویس و جوئل گرچ، دیگر هنرپیشه‌های سرشناس فیلم ایر هستند. سکان کارگردانی این اثر در دست‌های بن افلک قرار گرفته است. همان‌گونه که می‌دانید، بن افلک در کنار هنرپیشگی، ید طولایی در کارگردانی دارد.

در مجموع باید گفت اگر به درام‌های ورزشی علاقه دارید، فیلم ایر انتخاب مناسبی برای شماست. تماشای این اثر برای علاقه‌مندان دنیای پرفرازوفرود تجارت نیز خالی از لطف نخواهد بود. با توجه به پرداختن فیلم ایر به ورزش پرطرفدار بسکتبال، بدون شک علاقه‌مندان این رشته نیز از تماشای فیلم ایر لذت می‌برند.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی