ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت

ایندیانا جونز، در گروه مجموعه فیلم‌هایی قرار دارد که در طول سالیان دراز، همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است. نخستین نسخه از فیلم‌های ایندیانا جونز در ۱۹۸۱ منتشر شد. این فیلم به‌سرعت توانست جای خود را در بین طرفداران آثار اکشن و دلهره‌آور باز کند. در نتیجه شرایط برای ساخت نسخه‌های بعدی ایندیانا جونز مهیا شد. استیون اسپیلبرگ، کارگردان افسانه‌ای، سکان هدایت ۴ نسخه از این مجموعه فیلم‌ها را در دست گرفت. جدیدترین نسخه از این مجموعه فیلم‌ها با نام ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت (Indiana Jones and the Dial of Destiny) توسط جیمز منگولد کارگردانی شده است. فیلمی که از آن صحبت می‌کنیم همانند نسخه‌های قبل، سرشار از صحنه‌های اکشن و پرزدوخورد است. از آنجایی که مطمئن هستیم مجموعه فیلم‌های ایندیانا جونز، طرفداران بی‌شماری در بین مخاطبین ما دارند، اکران جدیدترین فیلم از این مجموعه آثار را به فال نیک گرفتیم. در ادامه نگاهی به داستان فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت میندازیم. در پایان نیز با هم فهرست هنرپیشه‌‌ها و عوامل ساخت این اثر را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت از چه قرار است؟

علاقه‌مندان مجموعه‌ فیلم‌های ایندیانا جونز به‌خوبی می‌دانند که شخصیت اصلی این آثار، باستان‌شناسی برجسته با نام ایندیانا جونز است. این باستان‌شناس برجسته علاقه‌ زیادی به پیداکردن عتیقه‌های عجیب‌و‌غریب و جادویی دارد. باستان‌شناسی که از وی صحبت می‌کنیم، پرده از اسرار کهن بر می‌دارد. به همین دلیل نبردی همیشگی میان ایندیانا جونز و تهبکاران ایجاد می‌شود. ماجرای فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت، ادامه‌ای برای داستان ایندیانا جونز و قلمروی جمجمه بلورین است. در این فیلم، ایندیانا جونز که پا به سن گذاشته و گرد پیری روی چهره‌اش نشسته، برای دستیابی به گردانه‌‌ای افسانه‌ای آستین بالا می‌زند. این گردانه، نیروهای جادویی دارد و می‌تواند مسیر تاریخ را تغییر دهد. از طرف یکی از افسران نازی که اکنون به خدمت ناسا درآمده، به دنبال ایندیانا جونز است تا با گردانه سرنوشت، هدف‌های پلید خود را اجرا کند. داستانی که از آن صحبت می‌کنیم، روایتی جذاب و هیجان‌انگیز دارد و صحنه‌های پرزدوخوردی را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت

علاقه‌مندان مجموعه فیلم‌های ایندیانا جونز به‌خوبی می‌دانند که هریسون فورد، هنرپیشه اسطوره‌ای، در این فیلم‌ها نقش ایندیانا جونز را بر عهده دارد. با توجه به این گرد پیری روی چهره هریسون فورد نشسته، اما این هنرپیشه ترازاول ثابت کرده که دود از کنده بلند می‌شود. با این حال انتظار می‌رود ایفای نقش هریسون فورد در فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت، آخرین هنرنمایی این هنرپیشه در این مجموعه فیلم‌ها باشد. فیبی والر بریج، جان ریس دیویس، توبی جونز و یوید هالبروک، دیگر چهره‌‌های سرشناس فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت به حساب می‌آیند. به چهره‌های مطرحی که اشاره کردیم، آنتونیو باندراس را نیز اضافه کنید. جیمز منگولد کارگردانی جدیدترین اثر از مجموعه فیلم‌های ایندیانا جونز را بر عهده دارد. از این کارگردان تاکنون آثار مطرحی مانند لوگان، ولورین و سربه‌راه‌باش را دیده‌ایم. به لطف فهرست درخشان هنرپیشه‌‌ها و عوامل ساخت فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت، انتظار می‌رود با اثری جذاب از این مجموعه فیلم‌ها روبه‌رو باشیم.

در مجموع باید گفت اگر از طرفداران فیلم‌های ایندیانا جونز هستید، بدون شک تماشای فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت برای شما خالی از لطف نخواهد بود. مشاهده این اثر را به علاقه‌مندان فیلم‌های هیجان‌انگیز و پرزدخورد نیز پیشنهاد می‌کنیم.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی